Auton ostaminen Puolasta

Polski Fiat

Onko kenelläkään kokemusta käytetyn auton ostamisesta Puolasta ja Suomeen rekisteröinnistä?

Miten onnistuu, eroaako toimitus Puolan päässä jotenkin esim. Saksasta tuotaessa?

Ajattelin ostaa hauskan Fiat 126p kesäautoksi...

Kiitos vastauksista

6

4914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroa....

ei ole väliä mistä EU maasta tuo aina on sama ruletti suomeen tullessa. paikallisista kuvioista en osaa sanoa...

• polsuvaagen

varaa mukaan paljon vodkaa makkaraa ja hapankaalia sekä pari iltaa aikaa istua myyjän kanssa laulellen slaavilaisia mollisäveliä. Saat halvalla auton. Pyydä myyjkä avuksi rekisteripyrokraattien kanssa. Ne pyrot ei osaa vieraita kieliä siellä jonkun pitää osata polskia

• Köyhä ja tietämätön

Osaako kukaan neuvoa miten Puolan päässä pitäisi toimia ja missä?
      Ilmeisesti tarvii laittaa uudet kilvet.

Onko kuin suuri mahdollisuus tulla kusetetuksi jos asioi jossain paikallisessa autoliikkeessä?

• Cyprian

Hei,
      olen Puolassa asuva suomen kielen tulkki ja joskus autan suomalaisia kavereitani ostamaan täältä autoja/työkoneita. Jos olet kiinnostunut ostamaan auton Puolasta kirjoita vain polfin@gmail.com tai käy kotisivullani www.polishfinnishenglish.com
      Gdanskiin voi lentaa hyvin halvalla ja päästä paluumatkalle (katso Finnlines laivaliikenne) hyvin edullisesti ostetulla Länsi-Euroopasta tuodulla autolla (tällöin toimin kohtuuhinnoin kuskina/tulkkina kunnes asiakas päättyy ostamaan yhden ennalta netistä löydetyistä autoista).
      Jos kysyttävää, ota vain yhteyttä.

• Pera75

Mielenkiintoista. Olen jo pitkään harkinnut että ostaisin tuontiauton, mutta kun en saa okein itsestäni irti. Olen miettinyt että voisikohan apuna käyttää jotain kuljetuspalveluita tarjoaa yritystä kuten vaikka www.nybrok.fi jos heillä on muutenkin kulkua noilla suunnilla ja menevät vaikka täydellä lastilla sinne ja tyhjällä takaisin, niin mahtuisikohan sinne yksi auto kyytiin paluumatkalle. Ja kun ovat ammattilaisia, niin varmaan kulttuurit ja kielikin saattais olla tuttua. Voisin itse lentää paikalle vain valitsemaan sen auton ja se tuotais sitten suomeen muiden toimesta. No, katsotaan saanko aikaiseksi tällä vuosikymmenellä :)

• Anonyymi

Joko olet tuonut sen auton sieltä Puolasta?!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51