eivät tänne kuulu, mutta olen ihmetellyt sellaista asiaa että miksi miehiä syyllistetään siitä, että naiset kauppaavat seksipalveluita?
On kai aika selvää, että prostituoiduksi ryhtyvät naiset ovat helpon rahan perässä.
Olenko oikeassa?
Ps: olen itse käyttänyt useita vuosia ilotyttöjen palveluita eikä heistä kukaan ole väittänyt minun käyttäväni heitä hyväkseen.
Seksikeskustelut
8
1287
Vastaukset
- jokinporttojen
trolli
- näin on.
olevat kirjoittelevat täällä SEXSISTÄ
- Matkamessu
Ongelmana on huonot seksipalvelut, joita jotkut miehet käyttävät ja siten ylläpitävät ko. palvelujen tarjontaa. Palvelujen tuottajia pitäisi siis kilpailuttaa enemmän, jolloin laatukin paranisi.
- olipas
miten saa miehen aivot kieltämään kuulemansa, kun ei ole tarkoitus mitenkään vahingoittaa, päinvastoin haluan häntä,
- Pakottavatarve
Asiassa on vain yksi ongelma, miten voit olla varma ettei nainen tee sitä todellisessa hädässä tai ole ihmiskaupan uhri ? Eihän se toki muuten haittaakaan. Mutta itse olen joutunut miettimään tuota asiaa kun ihan oikeasti kärsin nälästä, painan enää 46kiloa vaikka normaalipaino minulla olisi noin 52-54. En meinaa selvitä millään laskuista ja on teini-ikäinen lapsi joka tarvitsee kunnon ruokaa ja uusia vaatteita ja kenkiä. Se, että myisin itseäni on todella vastenmielinen ajatus mutta jos sen tekisin niin ei kai sitä voisi asiakkaalle sanoa. Pitäisi näytellä, että ihan ok ja että tykkäisin.
Älä tee sitä. Siinä tulee arpia vaan kaikille, jos nainen vastentahtoisesti alkaa tuohon. Voimia jatkoon. Koeta keksiä jotain muuta lisätulon lähdettä. Todella karua, että yhteiskuntamme on tässä jamassa. Tulin surulliseksi jo pelkästä tekstistäsi.
Voisko teinin vaatteista tinkiä? Kirppareilta vähän käytettyjä sopivan kokoisia? Molemmat tarvitsee kuitenkin ensisijaisesti ruuan, vaatteet tulee vasta sitten. Itsekin olen teinivuosina työttömyysperheessä elänyt, eikä vaatteet tai harrastukset koskaan olleet viimeistä muotia. Kyllä ne oli halpoja tai ilmaisia. Silti tuli pärjäävä kansalainen.
- sääliksi_käy_myyjiä
Meinaat siis, että naisille on helppoa levittää jalkansa jonkun tuntemattoman äijän edessä ja toteuttaa tyypin seksuaalisia toiveita. Epäilen.
Eiköhän se ole aika monelle prostituoidulle kova paikka kuitenkin vaikka muuta sanovat.
Jos itsensä myyminen olisi helppoa, ei ne vetäisi viinaa, huumeita, ei niillä olisi mielenterveysongelmia eikä ne tekisi itsemurhia siinä määrin missä nyt tekevät.
Se että joku nuori myy itseään vanhoille ukoille tai akoille somessa, on toinen juttu. Eipä niilläkään nuorilla näy menevän kovin hyvin. On pakko pistää itseensä botoxia, käydä kauneusleikkauksissa sun muuta. En sanoisi tuotakaan helpoksi ansaintatavaksi. Vaikka nyt tuntuu että rahaa tulee iisisti, niin kyllä se liiketoiminta vanhemmiten tuo omat ongelmansa mielenterveyteen. Ongelmana on ihmiskauppa ja kaikki siihen liittyvä kurjuus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144