Millä saa purettua pakatun HTA tiedoston??? Olen yrittänyt: WinZip, WinRar ja 7Zip ohjelmilla, mutta ei aukea.
Pakattu HTA tiedosto
4
204
Vastaukset
- untokuurna
No ensin se puretaan vaikka sopivalla pakkausohjelmalla (!) ja sitten avataan vaikka internetselaimella.
- Pakattu
noilla edellä mainituilla ohjelmilla oon koittanut! Ne ei kelpuuta HTA-tiedostoa!
Tietääkö joku millä tommosen tiedoston saa purettua? - forestwkcom
Pakattu kirjoitti:
noilla edellä mainituilla ohjelmilla oon koittanut! Ne ei kelpuuta HTA-tiedostoa!
Tietääkö joku millä tommosen tiedoston saa purettua?tietoa sivulla http://palsta.elisa.fi/index.php?action=printpage;topic=1687.0
- CODEDOME
Pakattu kirjoitti:
Tietääkö joku millä tommosen tiedoston saa purettua?en mutta itse ohjelmoin HTA:ta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569