silmät ärtyy uinnista

tikkusilmä

Heips laitetaan tännekin palstalle:

Nyt vasta älysin miksi mun silmät on helkkarin kipeät ja tikkuiset vähintään kerran viikkoon. Siis aina uimahallissa käynnin jälkeisinä päivinä. Vissiin sitten uimahallin kloorivesi ärsyttää aika pahasti silmiä.

Onko jollain samanlaisia ongelmia ja olisiko löytynyt jotain apua vaikka jostain silmätipoista tähän vaivaan lievittämään ärsytystä tms? Olen kokeillut kosteuttavia tippoja (Artelac) mutta eipä juuri ole mitään vaikutusta. Siis silmät on tooosi ärtsyt, ei mitään pientä kutitusta..

Ei viittis uimalasit päässä uida koko aikaa kun kuitenkaan en silmät auki sukeltele ja muutenkin ihan veden pinnalla pysyn suurimman osan ajasta:/ Silti niitä roiskeita sinne jotenkin pääsee vaikka miten koittaa veden silmiin menemistä välttää.

5

811

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qwertyuiopåäölkjhgfd

Pakko opetella käyttämään uimalaseja tai vaan kestää kirvelyt. Löytyy varmasti sinunkin päähäsi hyvin istuvat lasit. Opit nauttimaan uinnista vielä enemmän.

• -

Mitä vikaa uintilaseissa? nehän on ihan välttämättömät jos meinaa oikeaoppisesti uida. Kyllä vaparissa ja rintauinnissa se pää menee vedenpinnan alle. Kyllä uimalaseja löytyy joka lähtöön ja varmasti hyvät myös sinulle.
      Kannattaa muuten kerralla ostaa vähän paremmat niin eivät huurru ja on muutenkin mukavammat.

• Samaa mieltä monia vuosia itse nuorempana tuli uitua ilman kunnes viisastuin. Ilman niitä uintitekniikka on virheellistä ja päänasento on mitä on ja niskakipuja saattaa tulla.

• Vakiouimari

Vielä yksi etu lisää uimalaseista: minulla on likinäkö, joka on korjattu edullisilla uimalaseilla (alle 50 euro). Naiset näyttävät nyt paremmilta pinnan alta kuin päältä. Aina, silloin tällöin tulee samalla tai viereiselle radalle uimaan naisen ”prototyyppi” – piristää uimista kummasti!

• Tyttöjen tiirailija

Tietysti viereisenkin radan tyttöjä on mukava tiirailla, mutta entäs kun edessä vetelee oikein hemaiseva kaunokainen rintaa eli sammakkoa. Se on meinaan aika hankala uida perässä vaparia nenä pohjakaakelien suuntaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7465
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4108
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3150
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2386
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43