missä on 50€ tytöt?

654422899

löytyykö suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaille.

17

4698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaimanmatkaaja

Afrikkaan ja sielläkin mantereen keskiosiin.

• zzzttop

Pässinpäät haluavat vain nuoria ja maksavat itsensä kipeiksi minkälaisille nirppanokille tahansa. Itselläni on neljä vakipanoa tuossa hintaluokassa. Ikääntyneempiä, mutta hyvännäköisiä ja ehdottoman taitavia, myös sosiaalisesti päteviä, joiden luona jopa viihtyy hetken panoa enemmän. Yhteystietoja en tietenkään voi tässä valitettavasti antaa.

• Sergei Turakainen

Niin, et tietenkään voi antaa. Minulla tuossa hintaluokassa oleva ikääntyneempi vakipano vaihtoi paikkakuntaa ja nyt saan maksaa itseni kipeäksi. Toista en ole löytänyt tilalle.

• romusta ei

Vanhat ämmät antaa viidelläkympillä, mut antaa ne ilmaseksikin, joten miksi maksaa niille mitään?

Nuorelle ei taas kehtaa maksaa alle satkua.

• Tallinna ja Viipuri...Mutta muista tautivaarat:)
      Kilpailua ei voi rajoittaa-olettekos samaa mieltä viranomaisten kanssa -suom.ammattilaiset?:)

• Tullitarkastaja

vapaa liikkuvuus rajojen ylitse on lailla määrätty....Tuontitavara on aina halvempaa kuin kotimainen ja usein myöskin laadultaan parempaa.

• melkeinsuhde

Olettaisin, että tuolla hinnalla tekevät sitä aikuiset naiset mutta vain sopivan kohdalla ikäänkuin lisätienestinä "luottamuksella". Se on naiselle helpompaa antaa pienemmällä summalla valituille niin ei rupea miehet vaatimaan kovin suuria. Lisäksi tuo kohtuu hinta pitää miehen jopa viikottaisena vakioasiakkaana, saa nainenkin siinä sitten vakituisesti vakituista ilman suhdetta.

• Aikuinen nainen

Pätee noin suunnilleen ainakin minuun, loppu etenkin. Tosin en ole hommaa koskaan tehnyt täysammattialaisena, vaikka pian 20 vuotta. Olen siinä määrin seksiaddikti itsenkin, että omassa "hätätilassa" antaisin ehkä mukavalle ja hyvälle rakastajalle ilmaiseksikin, mutta eipä rahakaan pahaa tee :-).

• Kaunis nainen
        Aikuinen nainen kirjoitti:

Pätee noin suunnilleen ainakin minuun, loppu etenkin. Tosin en ole hommaa koskaan tehnyt täysammattialaisena, vaikka pian 20 vuotta. Olen siinä määrin seksiaddikti itsenkin, että omassa "hätätilassa" antaisin ehkä mukavalle ja hyvälle rakastajalle ilmaiseksikin, mutta eipä rahakaan pahaa tee :-).

Olen sitä mieltä, että horot on kuin yleinen vessa: kuka tahansa voi käydä tyhjentämässä itsensä sinne!

• tabby11
        Kaunis nainen kirjoitti:

Olen sitä mieltä, että horot on kuin yleinen vessa: kuka tahansa voi käydä tyhjentämässä itsensä sinne!

Niin, ja mitä erikoista siinä on?

Ei tarvitse tuomiskella.

• Luonnossa kesäisin..

Moi M!!

Olen aina silloin tällöin tehnyt näitä juttuja,ja mulla oli tuossa vakipano,joka maksoi 50 kerrasta..mutta suhde loppui kun muutin muualle.Nyt tarttisin jonkun jolta aina välillä sais..ja toivottavasti kovaa...olen ihan terve,36 v. nainen,muotoja on,mutta niistä saa kiinni..

• Laatu maksaa

Lähin HALPAHALLI on Viipurissa.

• Janoava-75

Ei välttämättä jos kumpikin saa mitä haluaa...ja tapaaminen ollut yleensä kerran viikossa,ja ei tartte baareista lähteä seksiseuraa etsimään..ja aina tietää mitä saa...ei tule pettymyksiä.Ehkä sulle Laatu maksaa ei kelpaa suomalainen nainen..vai onko toisinpäin,sä et kelpaa=????

• Jallivaara

Kyllä 50 euron hintaluokassa löytyy ihan hyviä, myös alta kolmenkympin
      ikäluokassa, mutta siihen päästäkseen "joutuu" maksamaan muutamat
      "täydet" taksat, eli riippuu siitä mistä roikkuu, ja mitä kauemmin "tapauksen"
      tuntee, sitä rasittavammaksi homma käy.

Haluaako vakkaria vuodesta toiseen vai surffailla siellä täällä ja kuluttaa
      hieman enemmän eukkuja.....vai noita eukkoja ;))

• Tuurijuoppo

Ei ihan 50, mutta läheltä liippaa. Itse käyn säännöllisesti Lahden Karjalankadulla, jossa 5 Thai-paikkaa rinnakkain. 2 näistä toimii itsenäisinä "yrittäjinä" ja kilpailu on kovaa.
        Maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta ja 50 kiireettömästä seksistä sen päälle..... liukkaita pirulaisia ja notkeita taipumaan mukaville mutkille siistissä ympäristössä.
        P***i näistä kauniimpi ja tietää sen itsekin. Hyvä sheivattu kroppa mutta niiiin pienet rinnat, että nännistä pitää puristella. On välillä vähän työykeä ja ajoittain epätoivoisen oloinen, mutta hymykin löytyy kun sitä vähän ronkkii...
        K***i ei mikään ruusu, mutta muodokas alan ammattilainen sanan varsinaisessaa merkityksessä.
        3 muuta hierontapaikkaa on paikallisen Thai-mogulin omistamia (Rautatienkadulla lisää) ja tytöt tekevät töitä eläen pelkillä exstroilla .. halapaa on.

• -
        Tuurijuoppo kirjoitti:

Ei ihan 50, mutta läheltä liippaa. Itse käyn säännöllisesti Lahden Karjalankadulla, jossa 5 Thai-paikkaa rinnakkain. 2 näistä toimii itsenäisinä "yrittäjinä" ja kilpailu on kovaa.
        Maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta ja 50 kiireettömästä seksistä sen päälle..... liukkaita pirulaisia ja notkeita taipumaan mukaville mutkille siistissä ympäristössä.
        P***i näistä kauniimpi ja tietää sen itsekin. Hyvä sheivattu kroppa mutta niiiin pienet rinnat, että nännistä pitää puristella. On välillä vähän työykeä ja ajoittain epätoivoisen oloinen, mutta hymykin löytyy kun sitä vähän ronkkii...
        K***i ei mikään ruusu, mutta muodokas alan ammattilainen sanan varsinaisessaa merkityksessä.
        3 muuta hierontapaikkaa on paikallisen Thai-mogulin omistamia (Rautatienkadulla lisää) ja tytöt tekevät töitä eläen pelkillä exstroilla .. halapaa on.

Paljonko on pelkkä tumputus?

• Jallivaara
        - kirjoitti:

Paljonko on pelkkä tumputus?

Käy "paikoissa" niin saat tietää :)

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4953
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      672
      4188
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1461
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1164
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94