pelikirjan puolesta koska hän peluuttaa tätä pystysuunnan jääkiekkoa.
Vanhanaikainen pelitapa, ei kovin moderni.
Jopa JYP sarjaykkönen peluuttaa tätä vanhaa pelitapaa.
JYP menestyy pitkälti hyvien pelaajiensa takia ja vahvan puolustuspelin mut HIFKIA vastaan tulee ongelmia hyökkäyksessä.
JYP on lyötävissä.
Bluesilla ei ole mahdollisuuksia paljoa koska pelikirja on vanha, se pitäisi päivittää moderniksi mut epäilen että Matikainen(tuleva Leijonien päävalmentaja ?? HUH) ei suostu edes siihen vaan haluaa peluttaa tätä havumetsähockeyta, sotajääkiekkoa.
Kalpa ja TPS on osoittaneet sen ja lisäksi HPK että modernilla pelitavalla menestytään parhaiten kun otetaan huomioon se että näiden kolmen joukkueen pelimiehet eivät pärjää vertailussa JYPPiin mm.
Valmentaja Matikainen kuutamolla/pihalla
juha82222
3
292
Vastaukset
- Anonyymi
onko matikainen vihdoinkin päässy kuutamoon ja ulos?????
- n1kke551
juha haista paska
- juha82222
minut, viiltää kaulani auki ja kaivaa silmäni ulos
hän on mielenvikainen pikkuskidi joka saisi joutua vankilaan.
Tällainen poika on Nikke551 käyttäjänimeltään, on youtubessa kuten minä myös.
minä olen enemmänkin maailmanparantajatyyppiä.
Nikke551 on toista sorttia ihmisenä, inhottava ja ilkeä kuin mikä.
Liekö sydäntäkään tällä pojalla?
Toivottavasti muutut ihmisenä ,kasvat paremmaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164