Tavaroiden levitoiminen

Believe it...

Olen jo jonkun aikaa harjoitellut tavaroiden liikuttelemista ajatuksen voimalla. Aloitin ihan pienellä riipuksella, jonka yritin nostaa. Kovan työn jälkeen onnistuin vain hiukan liikauttamaan korua. Onko kellään neuvoa tai osaako joku autta, miten se onnistuisi? (Sillä olen varma että siihen on monia keinoja?) Kiitos! Arvostan vastauksia.

15

1445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -mantia

..ensin! Untuva,...neula peilin päällä,..aluminipaperinpalanen... jne..

• ---------------

Suosittelen tutustumaan oikeaan magiaan ja jättämään levitoimiset ja uskomisen sikseen. Usko on haitallista egoa ruokkivaa magiaa. Uskon puute on oikea mielen tila. Tavaroiden siirtelyä varten on oma kroppa keksitty.

• Believe it...

Aloitan siis ihan kevyellä! Kiitos tuhannesti.

• ohjeita?
        Believe it... kirjoitti:

Aloitan siis ihan kevyellä! Kiitos tuhannesti.

Olisi kivaa jos voisitte kertoa muita ohjeita...? Itse en koskaan ole saanut ajatuksen voimalla mitään liikkeelle vaikka miten olen yrittänyt. Mistä kaikki alkaa? Mihin loppuu? Siis pitääkö olla jotenkin valaistunut tai alkaa meditoida tms, että levitaatio on mahdollista? Kiitos jos vastaatte!

• -mantia
        ohjeita? kirjoitti:

Olisi kivaa jos voisitte kertoa muita ohjeita...? Itse en koskaan ole saanut ajatuksen voimalla mitään liikkeelle vaikka miten olen yrittänyt. Mistä kaikki alkaa? Mihin loppuu? Siis pitääkö olla jotenkin valaistunut tai alkaa meditoida tms, että levitaatio on mahdollista? Kiitos jos vastaatte!

..omasta kokemuksestani, että varvun taivuttamiskyvyn voi siirtää toiseen ihmiseen kosketuksen avulla. Samaa voisi kokeilla telekinesian suhteen. Luodaan piiri jossa yksi hallitsee jonkin asteisen esineen liikuttamiskyvyn, jolloin kyky siirtyy myös muihin osanottajiin.

Nopein keino saada ilmiö aikaiseksi on pelata spiritismiä koskematta lasiin joka liikkuu ouija-laudalla. Pitää kuitenkin muistaa, että spiritismi on vaarallinen, koska se saattaa herättää paranormaalit kyvyt liian nopeasti jolloin niistä tulee hallitsemattomia - ja hirveä riesa elämään.

Jos spiritismiä kokeilet, älä ikinä tee sitä pelon avulla. Se on nopein keino, mutta voi viedä mielenterveyden, etkä ikinä enää pääse peloistasi.

• Kiitos paljon avusta
        -mantia kirjoitti:

..omasta kokemuksestani, että varvun taivuttamiskyvyn voi siirtää toiseen ihmiseen kosketuksen avulla. Samaa voisi kokeilla telekinesian suhteen. Luodaan piiri jossa yksi hallitsee jonkin asteisen esineen liikuttamiskyvyn, jolloin kyky siirtyy myös muihin osanottajiin.

Nopein keino saada ilmiö aikaiseksi on pelata spiritismiä koskematta lasiin joka liikkuu ouija-laudalla. Pitää kuitenkin muistaa, että spiritismi on vaarallinen, koska se saattaa herättää paranormaalit kyvyt liian nopeasti jolloin niistä tulee hallitsemattomia - ja hirveä riesa elämään.

Jos spiritismiä kokeilet, älä ikinä tee sitä pelon avulla. Se on nopein keino, mutta voi viedä mielenterveyden, etkä ikinä enää pääse peloistasi.

Kokeilen siis spiritismiä liikuttamatta lasia? Kiitos, että jaksoitte vastata.

• rakkautta kaikille
        Kiitos paljon avusta kirjoitti:

Kokeilen siis spiritismiä liikuttamatta lasia? Kiitos, että jaksoitte vastata.

hmmm. jos oikeasti haluat sitä lasia liikuttaa niin unohda ensin kaikki mitä olet tästä maailmasta oppinut. sillä mieles on egossa kiinni ja se pitää hampain ja kynsin kiinni tästä harha todellisuudesta.
        googlaa vaikka mielenvoimaa, sellanen foorumi. sieltä löytyy apua tuohon, mutta lue myös
        vaikka johdanto kosmologiaan ja vuoteen 2012 niin ymmärrät mitä tarkoitan. ja onne matkaan sisko/veli hyvä. tästä aukeaa uusi oikea maailma joka on ihan toisenlainen kuin tämä.
        Ja muuten, et tarvitse mitään piritismiä tähän, kaikki mitä tarvitset on sisälläsi.;)

• Mankeli mummo

Mitä järkeä on yrittää siirtää tavaroita ajatuksen voimalla, jos se on noin mahottoman työlästä, että saadakseen untuvan siirtymään, vie aikaa viikkoja.
      Sitten, kun se untuva siirtyy, niin kuvitellaan, että se on nyt siirtynyt ajatuksen voimalla, vaikka yhtä hyvin pieni tuulenvire on sen untuvan siirtänyt.
      Esineiden siirtelyä varten meillä on kädet, ei siinä mitään ajatusten voimia tarvita.

• M.P.

Mää saan siirrettyä ajatuksen voimalla materiaa, kalja tuoppi nousee kyllä. Mitä materiaa mää siirrän? Tuossapa kysymys?

• 12+20=?

mä tiedän spiritismi

• Mun penis

nousee ajatuksen voimalla.

• törötys

voi vittu ;) ehkä joskus tulevaisuudessa, kun ihmisen aivokapasiteetti on kehittynyt, mutta ei meidän aikana

• Hööhööhöh

Aivokapasiteettiko ne nostaa? Tuskin...

• levitä eteen

Käytät ensin kevytlevitettä niin sen jälkeen voi siirtyä raskaampiin levitteisiin.

• i can do it

mää oon onnistunu katkaseen pieniä oksia ajatuksen voimalla ja tunnen yhen joka voi liikuttaa vähän vettä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5150
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2944
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      30
      1768
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1593
    Aihe