Minulle tehdään nyt astmaselvittely, olen pienestä asti ollut allerginen ja melkein aina nuhainen. Olen nyt 40 v. Minulla on nyt ollut yskää pari kuukautta ja silloin tällöin raskasta hengittää. Olen käynyt verikokeissa (jotka olivat ok) ja keuhkoröntgenissä. Pef mittaus ja spirometria odottaa vielä tällä viikolla. Nyt minulle soitettin että röntgenkuvassa näkyi vasemmassa keuhkossa pieni valkoinen täplä, ja minun pitää mennä tomografiaan. Lääkäri sanoi ettei tarvi pelästyä, että usein keuhkoissa voi sellaista näkyä. En tupakoi ja tunnen itseni muuten hyvässä kunnossa. En ole ollut väsynyt. Mutta kyllähän sitä kuitenkin mietti, mitä se voisi olla. Onko jollakin kokemusta tällaisesta?
Muutos keuhkoissa
Pelästynyt
1
716
Vastaukset
- vituttaako?
että näin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225304- 254498
- 282621
- 342284
- 372028
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101214