Kertokaas tyhmälle... Mä varasin hotellin hotels.comista joustoehdoin. Jos mä löydän vielä paremman diilin jostain niin miten käy Visalta tehdyn maksun kanssa? Onko rahat takaisin käytössäni heti vai myöhemmin?
Hotels.comin varauksen peruuttaminen
3
287
Vastaukset
- kartlukija
Ehtoja on hyvin monenlaisia enemmän ja vähemmän joustavia eli on mahdotonta sanoa ilman tarkkaa tietoa mitään asiasta. Perumisehdot on luettava tarkoin ennen varaamista. Itse käytän hotellivaraamoa www.hrs.com, jossa ehdot on selkeästi saatavilla ja se on muutenkin edullinen. Yleensä etukäteismaksuihin liittyy joko kuluja tai koko hinnan menetys peruttaessa.
- paljon matkustava
Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...
paljon matkustava kirjoitti:
Luulen että edellinen vastaaja ei ihan ymmärtänyt kysymystä, mutta oma kokemukseni eräästä toisesta varaamosta (jossa etukäteismaksu kuten hotels.com:llakin, sekä joustavat peruutusehdot) on sellainen, että kun varauksen peruu sopimusajan puitteissa, niin rahat ovat palautuneet Visalle vajaassa viikossa. Tässä toki voi olla eroja eri varaamoiden kesken, mutta pääsääntöisesti pitäisi palautua varsin nopeasti. Mitään kuluja ei mene, jos ei varausehdoissa niin sanota. Tietysti tilanne on harmillinen, jos luottokortin limitti on hyvin täpärällä...
Lisäksi luottokortille palautuva summa voi olla hyvinkin eri johtuen valuuttakursseista. Esim USD100 huone per yö palautuva erotus voi olla esim 5e jos EUR/USD kurssi laskee 1,35:sta 1.3:een.
Kannattaa laskea kannattaako.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3168095Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne976309Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743651Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee382346- 662260
- 392153
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222136Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962004- 831867
- 481575