...ihan syvältä! Mikään ei ole inhottavampaa kuin kuunnella joittenkin määintää (jotka suurella todennäköisyydellä) ovat vielä humalassa!
Karaoke on...
4
415
Vastaukset
- halavattu
sitä pakottaa kuuntelemaan?
Herranjumala, voiko olla mahdollista että joku olis ravintelissa humalassa!- ulosheittäjä-82
juu tottakai on humalassa!!, mutta vanhaan "hyvään" aikaan siis ennen räkäokea, portsari sentään poisti sellaisen asiakkaan joka humalassa alkoi ravintolatiloissa laulamaan ja näin häiritsemään muita asiakkaina olevia "sivistenyitä" juoppoja!
- lateri1
Taidat olla tyypillinen suomalainen tosikko joka ei ymmärrä hauskan pidosta mitään. Älä ressaaaaaa..... . Mä ite olin vitosen laulaja koulussa ei voinu vähempi kiinnostaa se homma, alkuun kyllä kaveri sano että onko pakko kuunnella, mutta nyt ne jopa kehuu joskus.Ihminen oppii vaikka mitä jos oikeen haluaa. Musta karaoke on tosi hieno asia ei tarvi baareissa katella läheskään niin paljon niitä pöydässä örveltäviä kun on säpinää karaokelavalla. Yritä sääki!
- alöfjsjilf
musta karaoke???? missä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707