Hei,
Mistä tietää onko neitsytmies ihastunut tai kiinnostunut jostain naisesta?
Olen ihmetellyt, kun yhtäkkiä se neitsysmies on alkanut usein kurkkimaan minua ja usein höpöttämään mulle. Olen ihan ulalla, kun en tiedä mitä hän tarkoittaa.
Vai onko kyse siitä, että hän haluaa vain tutustua enemmän, mutta miksi? tai onhan se ihan hyvä juttu, miksei olisi.
Aina kun hän tulee minua vastaan hän katsoo suoraan silmiini ja tervehtii.
Kyllä hän osaa vitsailla, mutta minä osaan antaa takaisin. Muuten hän on jotenkin rauhallinen eikä liity nimittelemään ketään, vaikka hänen kaverit saattavat nimitellä toisiaan.
Sagittarius!
Kertokaa minulle!
Talvi-lapsi!
1
345
Vastaukset
- Talvi-lapsi
Aiemmin hän oli hiljaa ja välillä tervehti minua, mutta nyt on jotain tapahtunut. Jotenkin hänen on pakko jotain lausua minulle, vaikka oikeesti hänellä ei ole minulle mitään asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224954- 204005
- 272341
- 342144
- 371948
- 151838
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191195Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134