Vinkkejä kiitos

Kuusitoista.

Kaksi viikkoa aikaa ja tavoitteena nähdä New york, Washington ja Niagaran putoukset. Lennot Nykkiin kesäkuussa. Vinkkejä, kokemuksia, suosituksia, myös hotelleista. KIITOS!

8

495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nnnz
      • Kuusitoista.

Pääsin hyvin alkuun matkan suunnittelussa! Teveisin AP.

• matkatoimisto

Jos suunnittelee omatoimimatkaa, niin pitäisi varmaan itse panostaa tutkimustyöhön. Matkatoimistot palvelevat myös, tosin maksua vastaan, mutta jos on varaa lentolippuun, niin luulisi varaa. Ja amerikassa kaikki palvelu on maksullista.

• Kuusitoista.

Ihan hyvä vinkki, kiitos. En oikein tiennyt mistä aloittaa, mutta nnnz antoi hyvän linkin ja pian on matka kasattuna. Eiköhän nämä keskutelupalstat ole juurisitä varten, että annetaan vinkkejä, jos niitä on. Itsekin helpin aina kun osaan.

• helppoa on

vinkkejä..auto alle ja menoksi...perse kipeenä pitkin maaseutua ja näkee ne putouksetkin jos jaksaa perille ajaa...on pirun kaukana nykistä....ja visa taskuun sillä muuten ei onnistu.

• Kuusitoista.

kun kaveria autetaan. Juna ja sisäinenlento on kasattuna pakettiin. Auto jää tällä kertaa väliin. :)

• helppo nakki

New Yorkista Niagaran putouksille on matkaa 650 km. Eihän tuo ole matka eikä mikään. Leppoisaa highway ajoa hyvällä ja uudella vuokra-autolla. Itse ajan monesti ihan Suomessakin saman verran päivän aikana. USA:ssa on joskus ajanu lähes 1000 km päivässä, esim Las Vegasista Grand Canyonille ja takas.

• aikaa jää

vielä muuhunkin. Oltiin viime kesänä 4 vrk NY, 1 yö Buffalo, seur päivä Niagara Falls ja illaksi Torontoon jossa 4 pv. Matkat vuokra-autolla. Sitten lento Las Vegasiin, jossa 2 vrk, toisella vuokra-autolla Grand Canyonille, 1 yö ja seur pv perillä, illaksi Pageen. Sieltä Antelope Canyonin kautta Las Vegasiin jossa vielä muutama päivä. Lopuksi lennot NY kautta Suomeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7725
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4283
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3755
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2906
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2636
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2508
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58