Olen paska en liiku

Tojotero77

Joo, mul oli tossa kaverin Ooppel ascona lainas ja ei hitto ku oli huono laitos. sit kokeilin kans kerran opel astraa ja ei kyllä pärjänny mun 2.0l ohc sierralle. myös kaverin Kia V70 jättää sen. VAi oliko se volvo ceed, no en tiiä ihan ihme kinnereitä kaikki. Tosimies ajaa Tojotalla, ja varsinkin avensiksella siinä on tyyliä ja luotettavuutta ei pääse ooppelit lähellekään ku ollaan jo eellä. LEPO.

8

746

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otasekunetmuutasaa

miks nää opelin dissaajat ajaa lähes aina toyotalla tai fordilla? Eli toisinsanoin yksillä paskimmista auton valmistajista. Oikeet autot tehdään euroopassa ja josta voidaan jättää listalle ainoastaan saksa ja ruotsi. Ajaisit edes ite Bemarilla, Audilla tai Volvolla niin voisit olla edes vähän uskottava. Jos se toyota pitää olla niin ei sitä siinä autossa tarvii lukea sillon siinä pitää lukee Lexus.

toiotahan on jenkkien vihatuimpien yrityksien listalla. Syystä että... Montakos autoo sitä oltiinkaan kutsuttu takasin??o

• Ei ikinä Sierraa

Jouduin kerran ajamaan kaverin IS-Sierran kotiin kun se oli jättänyt auton kännissä meille.
        Kokemus oli järkyttävä: auto kuin kivireki, vaihteet, kytkin ja ohjaus/ajotuntuma traktorimainen, huonompi kuin 70-luvun Taunuksissa. Penkkikin oli onneton. Autolla oli ajettu noin 250 000 km.

Tämä noin sadan omistamani auton kokemuksella, niistä noin 10 Fordeja ja saman verran Opeleita.
        Sierran jälkeen silloinen Volvoni (740, akettu 340 000 km) tuntui taivaalta. Sierra oli huonompi ajaa kuin ne 70-lukuiset Opelit (Mantat, Ascona, Kadetit, Rekord, Admiral) joita on tullut sompailtua puhumattakaan uudemmista, esim. Vectrasta, samoin verrattuna moneen Fordiin. Onneksi Mondeot ovat kuin toiselta planeetalta.

• HarvaSaaMuovinRuostu
        Ei ikinä Sierraa kirjoitti:

Jouduin kerran ajamaan kaverin IS-Sierran kotiin kun se oli jättänyt auton kännissä meille.
        Kokemus oli järkyttävä: auto kuin kivireki, vaihteet, kytkin ja ohjaus/ajotuntuma traktorimainen, huonompi kuin 70-luvun Taunuksissa. Penkkikin oli onneton. Autolla oli ajettu noin 250 000 km.

Tämä noin sadan omistamani auton kokemuksella, niistä noin 10 Fordeja ja saman verran Opeleita.
        Sierran jälkeen silloinen Volvoni (740, akettu 340 000 km) tuntui taivaalta. Sierra oli huonompi ajaa kuin ne 70-lukuiset Opelit (Mantat, Ascona, Kadetit, Rekord, Admiral) joita on tullut sompailtua puhumattakaan uudemmista, esim. Vectrasta, samoin verrattuna moneen Fordiin. Onneksi Mondeot ovat kuin toiselta planeetalta.

Nojaa,Mondeot ovat ojaltaan 2000luvun alkupuolen vectran tasoa mutta todella paljon sähkövikoja noissa voortteissa on ja pelti on kuin jotain foliota.

• dvdvdvdv

Kai sie tiiät et FORDIA tehään SAKSASSA myös? Vitun juntti. Ja joo on mulla saksalainen ford. Oopelin romut jää jalkeen.

• Toyota vessasta alas

Minun puolesta saa opelin dissaajat hypätä kaivoon.
      Opelia parempaa autoa ei olekkaan!

• o+o+5ry

Olet huumorimiehiä.Kerrassaan hauska kommentti.

• 99999999999999999999

Niinkö olet? Just-joo...

• vectra.-

Yleinen käsitys esim 90-luvun astra vectra paskoja autoja se johtuu ainoastaan siitä että kyseisiä autoja saa halvalla niin silloin perushuollot ja huollot yleensä jää tekemättä toki kyseisissä autoissa on sähkövikoja mutta on niitä muun merkkisissäkin autoissa . Itselläni 91 mallin a vekkuli ihantimiva peli katson sen jos ajelee vanhalla autolla valintani on opel halvat osat ja jos rermontit tekee itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      7003
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3347
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2949
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2726
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2087
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2058
    Aihe