Valiolla on tosi hyviä light-mehukeittoja. Itse käytän puuron, tai rahkan kanssa antamaan makua. Lempparimakuja on ainakin Vadelma-Persikka ja Mansikka. Tuotteita löytyy kaikista normaaleista ruokakaupoista (ainakin S-marketista,prismoista jne). Lue lisää aiheesta: http://laardibeba.blogspot.com/2011/02/nalka-kurnii.html
Valion Kevyt mehukeitot
5
1175
Vastaukset
- Laiska emäntä
Itse käytän kyseisiä keittoja laiskuuttani, kun en jaksa edes puuroa keittää, niin laitan kuppiin n. puolet kaurahiutaleita ja loput mehukeittoa. 10 minuutin liotus ja mehupuuro on valmista =)
- NäemmäAsiaNäinOn
En missään nimessä pistäisi puurohiutaleita nesteeseen likoamaan että "vähän turpoaisivat". Se pitää keittää jos ei halua läskiltä näyttävää turvonnutta mahaa. :) Ylikeitetty puuto ja se vatsa sitten todellakin pelaa. :D
- NäemmäAsiaNäinOn
NäemmäAsiaNäinOn kirjoitti:
En missään nimessä pistäisi puurohiutaleita nesteeseen likoamaan että "vähän turpoaisivat". Se pitää keittää jos ei halua läskiltä näyttävää turvonnutta mahaa. :) Ylikeitetty puuto ja se vatsa sitten todellakin pelaa. :D
puuro*
- xzip
puuro*
koska mulla on pakkasessa sokeroimattomia omena- ja viinimarjamehua, jota kukaan ei juo, olen niistä keittänyt kiisselin, joita käytän rahkan tai raejuuston kaverina. Ei häviä kaupan kevytkiisseleille maussa ja rahaa säästyy.
- Laiha emäntä
Kyllä mun maha toimii ihan hyvin, eikä näytä läskiltäkään =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447286
- 324038
- 573565
- 503100
- 172786
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492259- 372258
- 482229
- 432228
- 162226