Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa , pyydän anteeksi moukkamaisuuttani .
Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu .
Seriffi Es /Lesta + ylläpito
10
391
Vastaukset
- JÅLÅF HÅKARSSÅN
Kun tähän asti lähes olen puhunut pahaa ,SIIS LÄHES PUHUNUT? ET KOKONAAN PUHUNUT PAHAA? pyydän anteeksi moukkamaisuuttani . KUN ET OLE KOKONAAN PUHUNUT PAHAA, SITÄKÖ PYYDÄT ANTEEKSI?
Kiitos kaikesta mitä on tapahtunut viimeisen 3-4 pv . aikana (vai menikö jo viikko )
ihanaa , sefulle kaikki on anteeksi aneettu ONKO TÄÄLLÄ SERIFFI,? YMMÄRSIN ETTÄ HÄN UUTENAVUOTENA OTTI HATKAT.. EHKÄ EI OTTANUTKAAN, KYLTTI ON VIEL--- teuta
vaikka ei mitään rehellisyytta , ei olis uskonut
Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.
- savon ukko
Eslest kirjoitti:
Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin.
niin Amerikassa kuin tällä palstallakin. Ihmettelen vaan, että tällä uskovaistenkin viesteistä löytyy poistettavaa ja aivan oikein. Minulla tavallisella vaeltajalla se on eri asia olenhan syntisin heidän rinnallaan.
- savon ukko
he kun he luulevat olevansa vai aina oikeassa. Eihän leuaton voi puhua, olet tässä tapauksessa väärässä. Mutta meitä vääräleukaisia täällä Savossa riittää. Ne ovat aina tarpeen, kun kaksileukaiset haastelee. heh heh!
- teuta
Eslest kirjoitti:
Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks. - hubander
Eslest kirjoitti:
paineetta, ok.
- Eslest ei kirj.
teuta kirjoitti:
Olen aina sanonut että hyväteko näkyy . siinä sekinpuoli
että ei voi tehdä oikeesti ennen hyvää kuin on tehnyt pahaa
usko kaikki vikasi , anteeksi ennetuksi JEESUSKSEN veressä
ja nimessä . Neo on annettu jo 33 ja meidän nyky ihmisten
tulee se vain USKOA. Sehän ei ole kiinni liikkestä tai sellaisesta
vaan uskosta , Kaikki jotka täällä saadaan anteeks , ne ei
käy siellä kanteeks. Kirjoita mullekkin minun synti sinua koti anteeks.Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)
- teuta
Eslest ei kirj. kirjoitti:
Kyllä sinä toki voit uskoa kaikki anteeksi. (Tosin sehän ei ole minun sanoistani tai anteeksi antamisesta kiinni.)
niin se on kuin varmistus , kiitos.
- Leeviläinen
Eslest kirjoitti:
"Jätin taannoin eronpyyntöni mutta ainakaan vielä sitä ei ole noteerattu. Päätin nyt vähän toimia kun teutakin näkyy tulleen järkiinsä eikä seurustele enää häirikön kanssa. Jos yp jossain vaiheessa reagoi pyyntööni ja ottaa tähden pois, en pyydä sitä takaisin."
Lienet viimeinen tämän palstan sheriffi? Kukaan täysipäinen ihminen ei mokomaa virkaa halua ottaa vastaan?
Foorumi on aivan väärin nimetty: se ei ole esikoislaestadiolaisfoorumi, vaan Teutatess-foorumi. Teutatess, niin kiehtova persoona kun hän onkin, dominoi tätä foorumia massatuottamalla kopoimiansa raamatunkohtia foorumin lukijoille. Nykyään en jaksa enää lukea Teutateksen teksteistä muutakuin makeat naurut tuottavat oikeinkirjoitusvirheet. Siitä suuri kiitos Teutatekselle. Hän pelastaa päivän harmauden kömpelöillä kirjoitusvirheillään. Tämä foorumi ilman Teutateksen filosofointia olisi aivan kuollut foorumi. Antakaamme siitä kiitos Teutatekselle ja kaikille niille nimimerkeille mitä hän milloinkin käyttää!
Hiljentykäämme...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162077MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401878- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 911174
- 941144