Näin kävi hoidossa, katsokaa!
7
540
Vastaukset
- ==
Tuon ohjelman osallistujista yksikään ei lopettanut.
Sälli kehtaa vongata äidiltään Diapameja...
Säälittävä sekakäyttäjä, joka ei ole (vielä) joutunut pohjamutiinsa.- tuomarisimson777
Mutta sitten kun sattuu käymään niin että joku raitistuu tulemalla uskoon niin ei ole sekään hyvä. Olisitteko te halveksijat valmiita siihen että halveksumanne juoppo raitistuisi mutta sen jälkeen alkaisi julistamaan Evankeliumia Herrasta Jeesuksesta raittiina? Luulen että nämä naiset tällä palstalla jotka halveksuvat juoppoa miestään.. eivät kestäisi sitäkään että miehestä tulisi uskova!
- ====
tuomarisimson777 kirjoitti:
Mutta sitten kun sattuu käymään niin että joku raitistuu tulemalla uskoon niin ei ole sekään hyvä. Olisitteko te halveksijat valmiita siihen että halveksumanne juoppo raitistuisi mutta sen jälkeen alkaisi julistamaan Evankeliumia Herrasta Jeesuksesta raittiina? Luulen että nämä naiset tällä palstalla jotka halveksuvat juoppoa miestään.. eivät kestäisi sitäkään että miehestä tulisi uskova!
Ei raitistumiseen mitään uskoon tuloa tarvita.
Sen tiedän monikymmenvuotisen säännöllisen, ja loppuvuosina päätoimisen juomisen jälkeen, kun lopetin kokonaan. Se on pitänyt yli kaksi vuotta, ja pitää loppuikäni.
Näin vaikka olen täysi ateisti, joka tietää varmaksi vain kuoleman, eikä usko mihinkään.
Parempi tietää.
Pikemminkin se oli raittius-teemainen kesäleiri. Kukaan osallistujista ei ollut todella motivoitunut raitistumaan, vaan tulivat kuin tosi-tv-ohjelmaan, julkisuudenkipeinä. Eikä kukaan raitistunutkaan. Vanha juoppo näki sen jo ohjelman aikana ettei näistä ole; no, parin kohdalla en ollut ihan varma.
- Siinä näkiä.
Näitkö heti senkin, sarja oli käsikirjoitettu, esiintyjät alkoholisoituneita amatöörinäytteliöitä?
- Hah..
Siinä näkiä. kirjoitti:
Näitkö heti senkin, sarja oli käsikirjoitettu, esiintyjät alkoholisoituneita amatöörinäytteliöitä?
ja juu juu.
Lienet niitä salaliittoteoreetikkoja, jotka näkevät salattuja totuuksia ja juonia säätiedotuksissakin.
Kyseiseen ohjelmaan yritettiin värvätä osallistuja tälläkin palstalla.
http://koti.mbnet.fi/roine/salaliitto/foliohattu.php
- kannata mennä
hoitoon, eikä tehdä mitään, kun ei kuitenkaan raitistu??? Juopon pahin painajainenhan on vain se, ettei koskaan enää saisi ottaa huikkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144