Joo elikkä olisin hankkimassa lautaa itelleni lähinnä Freestyle käyttöön
ja mietin että minkähän pituinen suunnilleen olisi paras, kun olen itse sellaiset
167 cm pitkä ja pari senttiä tulee ehkä vielä lisää.
Minkä pituisia muilla on ja oma pituutenne?
LAUTAA OSTAMASSA!
5
442
Vastaukset
Leukaan-nenään on hyvä. Se ois varmaan sulle aika lähelle 164cm. Itellä on Burtonin lauta olen itse 148cm ja lauta on 144cm.
- nmnmkhjhdfhjkjfg
Mä oon itse parkkivetäjä ja mulla pituutta on 172 senttiä ja lauta on 149 et toi on mulle aika huippu.
Laske omasta pituudesta 20-25 senttiä pois, niin lauta on hyvän pituinen, noin leuan ja kaulan alueelle.
Olen itse lautaillut 10 vuotta ja kokemuksen ja kuulemani perusteella ton mun neuvon pitäis toimia. nmnmkhjhdfhjkjfg kirjoitti:
Mä oon itse parkkivetäjä ja mulla pituutta on 172 senttiä ja lauta on 149 et toi on mulle aika huippu.
Laske omasta pituudesta 20-25 senttiä pois, niin lauta on hyvän pituinen, noin leuan ja kaulan alueelle.
Olen itse lautaillut 10 vuotta ja kokemuksen ja kuulemani perusteella ton mun neuvon pitäis toimia.mulle rupee toi omasta pituudesta -10cm tulee monot ulos laudalta ja siihen yleensä aina tökkää monot lumeen, mutta jos se sulle on parempi enhän mä siitä kiistele! (mutta mulle on toi toiminut ihan hyvin)
- hhfgdhdfghfgh
odepoeka kirjoitti:
mulle rupee toi omasta pituudesta -10cm tulee monot ulos laudalta ja siihen yleensä aina tökkää monot lumeen, mutta jos se sulle on parempi enhän mä siitä kiistele! (mutta mulle on toi toiminut ihan hyvin)
Hanki sun pituudestas 20 senttiä lyhempi lauta, mutta vain wide-lauta, eli normaalia leveämpi, mutta lyhyehkö, eli jos ostat liian pitkän ja leveän laudan, niin sulla ei tuu muuta kun vitutus rinteessä!
- apina 4
mikä lauta kantii ostaa oon pitä 138 ja pitäs saada alle saan eken lauta ja siteet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305740- 345203
- 292954
- 342424
- 372108
- 152058
- 351842
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351594