Kysyisin yhden typerän kysymyksen, tai siltä kuulostavan: Käykö kyseisessä (otsikko) paikassa nuoria (14-16) poikia? Tai mistäs te tieetäisitte tarkkaa ikää, mutta normaalisti kun olette siellä niin näkyykö niitä? :D
Itse olen tyttö ja olen lähdössä vanhempieni kanssa Alanyaan, ja jokin pieni silmäpeli olisi mukavaa.
Kertokaa ihmeessä omia "silmäpeli"- juttuja (14-16 vuotiaat) :D
PS. JOS SINUA EI KIINOSTA TÄMÄ AIHE JA AIJOT TULLA JOTAIN VIKISEMÄÄN TÄNNE, VOIT LÄHTEÄ SAMANTIEN POIS. MUA EI KIINOSTA HEIDÄN MIELIPITEET JOTKA TULEVAT HAUKKUMAAN YMS.
Turkin Flower Garden FFFF- hotelli + ihastus?
inxuliii
3
796
Vastaukset
- minä.
Huhuu, missä porukka? :)
- tottuuus
No jos "vikinä" eli totuus ei kiinnosta, niin paha tuohon mitään kommentoida on...
- Niina Naitu
tottuuus kirjoitti:
No jos "vikinä" eli totuus ei kiinnosta, niin paha tuohon mitään kommentoida on...
Tuo paikka on täynnä niitä poikia.Se Firatti siinä aulassa on hiv positiivinen niin sitä pitää välttää.Noista hotellin ukoista vielä sen verran että vehkeiden pituudet vaihtelee 12cm-17cm.Thaimaassa ladyboyllakin on isommat munat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467455
- 324098
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432268
- 372268
- 162246