Osaisikohan joku kertoa minulle, että miten saan iis:n päälle XP Home Editionissa? Vai voiko tuota ominaisuutta edes saada XP Home Edition versioon. Ei löydy Windosin omista sovelluksista.
Jos tuota iis:ää ei saa XP Home Editioniin niin mikä vastaisi sitten sitä sovellusta?
iis xp home editionille
6
2188
Vastaukset
- e.z
Ei saa IIS:ää Home Editioniin.
- apua tarvitseva
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
- minä
apua tarvitseva kirjoitti:
Olisiko sitten jotain muuta ohjelmaa tai vastaavaa tarjolla, jolla saisi asp-palvelimen käyttöön? Apache tai jokin muun?
Omalla vastuulla:
http://www.developersdex.com/asp/message.asp?p=577&ID=<3c3c9b9d.518663173@news> - tzeitzei
Tuolta http://www.aprelium.com/ saa pienen, kevyen ja kotikäytössä ilmaisen Abyss -palvelimen.
- h4x0r
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
- Vähän epävarma
h4x0r kirjoitti:
Kyl mulla ainaki Apache toimii mainiosti, en suosittele iha alottelialle, ku on siinäki jonki verran säätöä, mut jos siel joku asp "guru" on nii eiköhä onnistu...
En ole ihan varma mutta epäilen ettei asp toimi Apache-palvelimessa. Yritin itse etsiä tietoa ja lisäpalikoita viikonloppuna jotta olisin saanut asp:n Apache:n mutten löytänyt. Jos joku tietää mistä ja miten sen saisi toimimaan siinä niin ottaisin vinkin mielelläni vastaan. PHP toimii tosi hienosti Apache:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225154- 254338
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174