Miten pukeudutte matkustellessanne/asuessanne Algeriassa ? Käytättekö huivia päässä ? Jos teillä on algerialainen miesystävä niin vaatiiko hän käyttämään hijabia ? Käytättekö lyhyitä hameita ja shortseja vain vaan pitkiä hameita ja housuja ?
Pukeutuminen
algeriaan, algeriaan
1
1190
Vastaukset
- reissannut
Oon kerran käynyt, kun ei ole kukaan vastannut niin pitää minun sitten :)
Olin liikkeellä kylmimpään aikaan, enkä liikuskellut paljon. Farkut oli jalassa varmaan koko loman. Kukaan ei koskaan pyytänyt käyttämään huivia, itse pistin takin hupun päähän jos sää suinkin salli, siis jos ei ollut liian kuuma. Kyllähän siellä turistiksi huomattiin mut ei mitään sen kummempaa. Tosi mukavasti otettiin minut siellä vastaan..!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224704- 203825
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082494- 272241
- 342064
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 371888
- 151758
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121411