Kuka tietää montako levyä ja minkä nimisiä on
Eternal Erection tehnyt??
Voi jee...olen kuullut Groove Fm-kanavalla muutamia niiden biisejä...ei kyllä uskoisi, että kyseessä on suomipojat.... ;)
kuka tietää?
7
928
Vastaukset
- Funky Hippo
Vaan pari levyä eli Family Tree -98 ja No funk about it -2000.Kova live bändi, suosittelen:)!.
- funkylady
Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;) - Funky Hippo
funkylady kirjoitti:
Kiitokset! Täytyypä alkaa etsiä kyseisiä levyjä.
Olen kyllä kuullut, että livekeikat ovat todella funk...kovaa menoa...niin..nimensä mukaisia... ;)Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.
- e.e.
Funky Hippo kirjoitti:
Funky Tree saattaa olla vaikea pala hankkia:(.
Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.
- örmy körmy
e.e. kirjoitti:
Olisko tietoa, mistä sitä Family Tree:tä mahtais saada? Itse omistan tuon No funk about -levyn ja olen kovasti etsinyt tuota debyyttiä. Juu, EE on HELVETIN kova livebändi.
www.cdon.com
Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levy - funkylady
örmy körmy kirjoitti:
www.cdon.com
Väittävät, et menis vain 3-5 arkipäivää, et tulis sun postilaatikkoos toi Family Tree - levyNiinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)
Mutta, kysymys teille funkistit:
Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla! - Funky Hippo
funkylady kirjoitti:
Niinpä niin...cdon.com onkin tuttu paikka..mitäpä sieltä ei löytyisi.. :)
Mutta, kysymys teille funkistit:
Oletteko kuulleet koskaan: Nils Landgrenin Funk Unitia?? Aijjaijai...vaikka on svedupetteri ryhmä, mutta kyllä funkkaa ja kunnolla!Ai vähän niin kuin ruotsalainen huumori?!.Palle Ramsted & Pankaka show;).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457382
- 324078
- 573615
- 503130
- 172806
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512324- 532307
- 372258
- 432258
- 162236