Voiko laittaa midejä siihen flashiin, jos voi niin miten?
SWiSH max
3
298
Vastaukset
- BbB
vain MP3 ja wav.
- ryhtyjht5
TOSI HYVÄ KIRJOITUS
Tupakoinnista puhutaan lestadiolaisten omissa piireissä niin vähän, että on hyvä, kuin siitä edes täällä voidaan keskustella.
Olen harmista harmaantunut, kun lestadiolaiset eivät itse älyä tätä asiaa.
Kyllä se valistus tupakasta on melko anhitonta.
Oluesta kyllä paasataan joka tilanteessa, mutta tupakkimyrkystä ei juuri koskaan.
Päivämiehessä kun joskus lukee tupakasta jotain muutaman vaivaisen rivin, niin toteamus on aina tämä.
Tupakointia ei suositella. Olkoonpa tupakasta mitä mieltä hyvänsä, se ei muuta elinpäiviemme määrä suuntaan eikä toiseen. Syntiä se ei ole, mutta paha tapa kylläkin.
Tämmöisillä kirjoituksilla vesitetään kaikki kampanjoinnit savuttoman elämän puolesta ja se minua risoo niin vimmatusti.
Että lestadiolainen osaa olla sitten tyhmä tässä asiassa. - rythytr
rthtryjhetyjetyuj
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272451
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164