Olen seurustellut tai viritellyt jonkinlaista juttua niin monen miehen kanssa etteivät sormeni ja varpaani riitä laskemaan. Ihan vain sen takia, koska tykkään ihmisissä jostain uutuudenviehätyksestä ja on jännittävää ottaa selvää toisesta, ja harjoittaa ihmistuntemustaitojaan. Minulla on hyvin usein ollut myös kaksi miestä yhtäaikaa jotka eivät ole tienneet toisistaan. Jokaisen kanssa kiinnostukseni on lopahtanut jossakin vaiheessa, eikä se ole koskaan tullut minulle yllätyksenä. Edes seksiä en heiltä halunnut, vaikka joskus saatoin siihen heidän mielikseen suostuakin. Kukaan tuskin on arvannut, etten pidä seksistä juuri ollenkaan sillä olen taitava näyttelijä. Miehiä on niin kivaa pompottaa. Kietoa pikkuhiljaa pikkusormensa ympärille jolloin he eivät enää voi muuta kuin hyppiä minun tahtiini. On hienoa saada heidän tyhjä päänsä laskeutumaan sieltä pilvistä ja tuntemaan itsensä hiirulaiksi. Siinä kovasti kunnioitus naisia kohtaan kasvaa ja arvot muuttuu.
Minulla ei koskaan ole ollut omaa isää saati isähahmoa elämässäni, joten kai tämä miestenkeräilyharrastus on sen aiheuttamaa. Tällä hetkellä viihdyn mainiosti sinkkuna, sillä olen löytänyt taas voimaa itsestäni ja haluan katsella maailmaa tästä vinkkelistä aivan omassa rauhassani ilman sitoutumista keneenkään, vaikka ottajia tulisi ovista ja ikkunoista pilvin pimein. Mutta ehei, ei kiitos! ;)
Vähät välitän..
W-
2
470
Vastaukset
- zxczx
älä pelkää, painovoima pitää huolen että jossain vaiheessa saat pompotella ihan keskenäsi eikä ketään kiinnosta...
- JK
VAI IIN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738