Auttakaa, siis minun pitäisi aloittaa pef arvojen mittaus kun tutkitaan onko astmaa. Aamulla pitäisi kuulemma heti kun nousee puhaltaa suunnilleen samaan kelloaikaan. Tämä on selvää. Mutta pitääkö puhallukset tehdä samantien kun silmät aamulla aukeaa? Siis kun normaalisti laitan torkkuajastinta pari kolme kertaa päälle (n. 15-25min) niin haittaako se, vai pitääkö ponnahtaa kuin vieteri heti kun kello soi ylös ja alkaa puhaltamaan, ettei saa puoliksi hereillä makoilla sängyssä eka vähän aikaa. Jos noin, niin en tiedä tuleeko tästä mitään, en kykene mitenkään ponnahtamaan samantien ylös.
Pef puhallus aamulla?
4
829
Vastaukset
- Vastaajatar
kun puhallat sitten kun olet noussut ylös.
- puhallellut
Suunnilleen samaan aikaan aamulla, minulla oli se perinteinen kahdenviikon puhallukset, enkä todellakaan viikonloppuna heräillyt samaan aikaan kuin viikolla.
- peffisti
heräät, koska keuhkojen tila muuttuu niin nopeasti heräämisen jälkeen, ettei lukemat välttämättä vastaa todellista tilannetta keuhkoissasi mikäli venyttelet kovin pitkään petissä.
- yxskaxkol
No ei siitä kannata stressiä ottaa, mutta ei pidä kauaa sängyssä makoilla tai erityisesti ponnahtaakaan. Jos haluaa, voi vaikka puhaltaa siinä sängyn vieressä,(minulle suositeltiin seisaallaan) ja menee sitten uudelleen makuulle , jos on aikaa ja halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224764- 203865
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082514- 272271
- 342084
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371908
- 151778
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191527- 121441