millaisia kokemuksia muilla volvon automaatti-ilmastoinnista? Talvella ei oikein toimi, 17 astetta säädettynä on siellä jossain 21-25'c käytännössä. Mitään vikaa ei löydy, kävi siniselläkin tarkistettavana Ilmeisesti ei vika vaan ominaisuus. Laadukkuuden tuntu hieman karisee kun pitää käsin säätää automaattia. Pikkuvolvon sisätiloissa ei ilmeisesti ole kuin yksi anturi.
s40 2006 automaatti-ilmastointi
3
388
Vastaukset
- hyvin toimii!
ohjekirja, siellä kerrotaan antureiden sijainti. Mistähän kohtaa kabiinia itse mittailet lämpötiloja?
- volovomarkkanen
Olen mittaillut jokapuolelta, yleensä suunilleen pään korkeudelta ja ihan sen yhden ja ilmeisesti ainoan anturin kohdalta. Ainakaan 17'C yli ei pitkällä matkalla voi pitää ja muutenkin automatiikka reagoi huonosti. Pääsääntöisesti päästää sisätilan ihan liian kuumaksi. Pitkällä matkalla joutuu liian usein itse säätämään. Edellisissä autoissa automaatit on toimineet paremmin. No, pääasia ettei tarvii talvella palella.
- Säätöjä
liikuttele säätöjä. vaikka ensin kuljettajan puolelle, täysille ja pois, sitten vänkärin puolelle, sama homma.
voi olla pikkusen jumissa pelaile sen kanssa jonkin aikaa. voi ruveta toimimaan kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224