Magia

zoroaster

Olen lukenut tämän palstan juttuja, toivoisin saavani vastauksia teiltä ja ajatuksianne.
Miksi te "harrastatte" magiaa? Mikä siinä kiehtoo? Osalla teistä on halu kokeilla "mustaa magiaa", elementtien käyttöä, jopa kostoa jollekin.
Kyllä te voitte kaiken saavuttaa jos siihen määrätietoisesti pyritte. Te osaatte luoda ja käyttää alkemiaa. Te voitte vaikuttaa universumiin ja sitä kautta muokata omaa ympäristöänne. Kysymys kuuluu mihin te kaikkea voimaa käytätte?
Te luotte joka teollanne, sanallanne, ajatuksillanne, tunteillanne, liikkeellänne joka hetki jotain. Kaikki on lopuksi vain energiaa, jopa ajatuksenne ovat pieniä energioita. Energiahan ei koskaan katoa mihinkään. Alkemia on transformaatiota, elementtien jotka sijaitsevat itsessä, ja ympäristössäsi. Koska energia ei katoa ja on olemassa karma, miksi käyttää luomista ja energiaa johonkin joka ei edistä rakkautta, myötätuntoa, harmoniaa.
Kaikki mikä vaikuttaa itsessänne, vaikuttaa myös ympäristöönne ja siihen mitä voimia kohdistuu myös teihin, jos ei nyt niin tulevaisuudessa. Ajatelkaa mitä saatte aikaiseksi, olkaa tietoisia vastuustanne.

Jos olisimme täysin tietoisia emme käyttäisi emmekä tekisi mitään muuta kuin sitä mikä on rakastavaa, puhdasta, harmonista. Siihen meidän tulisi pyrkiä. Siihen minä ainakin pyrin.

Säteilemään rakkautta, harmoniaa. myötätuntoa ympärilleni ja siten auttaa ympäristöäni ja muita.
Vaikka meillä olisi mitä voimia emme milloinkaan ole voimakkaampia tai parempia kuin toiset ihmiset, vaikka pystyisimme tekemään ihmeitä ja siirtämään vuoria emme ole mitään ilman rakkautta. Näin se myös ilmaistaan raamatussa. Ja se on totta.
Minä aion omistaa kaiken voimani muitten auttamiseksi, ja se voima mikä teillä on, ei ole teistä vaan se on teille annettu, te olette se kanava mitä kautta voima toteutuu. Ja on teidän päätettävissänne mihin te sitä käytätte. Siinä on valinnanvapaus ja myös siinä kuinka te asioihin suhtaudutte.

Hyvää ja aurinkoista kevättalvea kaikille :)

1

230

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jassshu

En tiedä.. se on vaa jännää :) enkä miä ainakaa aijo sitä käyttää mihinkään pahaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5344
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4518
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2631
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2294
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2048
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1978
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1627
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1561
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1317
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1224
    Aihe