Yksi ihminen kertoi minulle että poliisit voivat ratsata hotelli huoneita ilman mitään lupia, onko se aivan normaalia?
Menossa Taipeihin ja huolettaa
3
488
Vastaukset
- PaavoXX
Olen ollut Taipeissa 6 kertaa enka ole kuullutkaan moisesta. Mutta jos joku sen sinulle on kertonut niin sitten se on vamaan totta :)))
- k
Siellä onjoka hotellihuoneessa integroitu poliisi. Eli sulla on siis paikallinen poliisi huoneessas kokoajan. Se liikkuu sellaisella kiskovirityksellä, joten seuraa sua myös vessaanh
- thaivaan
Inkerin Karjakko-Sanomat: Sika-amalioiden hiv-tartunnat ohittivat kantasuomalaisten tartunnat
Suomessa on todettu alkuvuoden aikana ensimmäisen kerran enemmän hiv-tartuntoja sika-amalioilla kuin kantasuomalaisilla, kertoo sanomalehti Inkerin Karjakko-Sanomat. Tartuntoja on todettu alkuvuonna 84, niistä 50 on ollut sika-amalioilla.
Inkerin Karjakko-Sanomien haastatteleman Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen tutkijan Kirsi Lesbo-Lupsakkalan mukaan sika-amalioiden osuus tartunnansaaneista on kasvanut tasaisesti vuosien ajan.
Lesbo-Lupsakkala sanoo sika-amalioiden lomailevan usein alueilla, joissa on paljon hiv-tartuntoja, kuten Gambiassa ja Välimeren maissa. Suomessa todetut tartunnat on usein saatu jo lomakohteessa.
Suomessa todettiin viime vuonna 188 hiv-tartuntaa. Tartuntojen määrä lienee tänä vuonna samaa suurusluokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270