Onko tämä normaalia? Aloitin vhh.n maanantaina, nyt siis tiistai ilta ja koko ajan huimannut ja tuntuu että näkökin sumenee.
Hiilareita olen rajoittanut varmaan noin 50neen päivässä.
Kuuluuko tämä olotila asiaan ja jatkuuko tätä kauan?
Pitäisikö minun lopettaa?
huh..
pyörryttää
3
535
Vastaukset
- Vhh ihminen
Huimaaminen saattaa aiheutua vaikkapa siitä, jos elimistösi ei ole tottunut sellaiseen tai isot muutokset muutenkin saattavat aiheuttaa sitä. Nyt vaan jatkat samaan tahtiin ja voi luvata, että viikon päästä on jo voittaja olo. En toki tiedä mikä tarkoitus ruokavaliolla on sinulle, mutta itse laihdutin yli 15kg ja alku teki kyllä tiukkaa, mutta kyllä se siitä!!! :Ja kannattaa syödä lihaa, kalaa tai kanaa aina aterioilla.. nälkäkuuri tämä ei ole muutenkaan :)
- Yleensä
kestää muutamasta päivästä kahteen viikkoon.
- kiitos vastauksesta
kiitos vastauksistanne. täällä jatketaan eteenpäin ja nyt lähtee ne läskit kävelemään..
periksi en anna vaikka huono olo on ollut, pitänee lisätä ruuan määrää, hyvä pointti, ei tämä nälkä kuuri ole, kiitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286