Teinit!!!

prkl:n tenut!!

Siis hyi että noita nykyajan teinejä!! Kulkevat pelkissä sukkahousuissa tai legginseissä niin että perse näkyy!! Ja jalat on heti niin läskit ko vaan olla ja voi! yök! vois vähä miettiä mitä pukee päälle..

10

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikää

Aloittjal ryppyinen nahka roikkuu naamas ja kehos?

• wellu b

ärsyttää miehiä ja luulevat olevansa kovastikin seksikkäitä. Mautonta itsensä paljastelua. Leikkivät kai ilotyttöä, pitää seuraavaksi kysyä mitä maksaa, kun tavaraa noin tarjoillaan jopa päivällä.

• osa roikkuu

housunkauluksen päällä. Takaa näkyy????!!!!!

• hui`

kamala, sulje silmäs

• Äijä28--

Mites ite pukeudut ja mihin ikäluokkaan kuulut?

• gtoom

ihmisistä tulee vanhetessaan
      narisevia pieruja.

• Kulkisit itekin

se kulkee legginseissä,jolla on säärissä varaa

• stringit näkyy

sellain ainaski ja sit tiukat farkut mis näkyy hyvä perse. sit paljastavat vaatteet

• Jep itse tykkään katsella hyviä perseitä , molempien sukupuolien kun käyttävät tiukkoja farkkuja , itse olen 41 vuotias mies ja asun mäntässä , ja täällä on komeita tiukka perseisiä farkku kundeja ja naisia , eli kaikki hyvä on ok ja kukin pukeutuu tyylillään ja niinkuin parhaaksi katsoo . terveisin Zake :)

• 2

Up

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4943
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      669
      4155
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2301
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2067
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1868
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      167
      1451
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1208
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      88
      1146
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94