eli mikä aine sopisi kun keittiön pöytä ja tuolit natisevat?Jotain tököttiä niihin pitäisi laitta,ruuvien kiristystä ja löysäystä on kokeiltu ,ei auta
natiseva keittiön kalusto
5
1736
Vastaukset
- Nussija Ilimari
naijessa natista, se on totta, siks siirryinkin jatkamaan lattialle, koska pöytä ei ole hommaan tarkoitettu.
Pirttikalusto kyllä nussimisen kestää, vaikka nitiseekin, natiseehan sänkykin, useimmiten, kun oikein kunnolla takaapäin tölömii meneen..
Asiasta kolomanteen, kokoa kalusto liiman kanssa, mikäli et ajatellut sitä enää purkaa, puu kalusteeseen puuliima.- Tavat kunniaan
Ettei minua pirtin pöydällä naija kestäköön tai ei .Kaiken laiset pervot tänne kirjoittelee nitisee ja lotisee voi herranen sentään.
- lotisee
Tavat kunniaan kirjoitti:
Ettei minua pirtin pöydällä naija kestäköön tai ei .Kaiken laiset pervot tänne kirjoittelee nitisee ja lotisee voi herranen sentään.
Vastauksisa
- Nussija Ilmari
lotisee kirjoitti:
Vastauksisa
os kiiltoliimalla ja ruuveilla kunnolla sen kokosit, niin kestää NUSSIA kyllä kummasti, voin vaikka poiketa, niin koeajetaan se!
- Juluma mulukkunen
Tavat kunniaan kirjoitti:
Otatko poskeen, vai panenko perseeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377