Hei, Kuten otsikko jo kertoo on tarkoitus lähteä Saksaan ja ostaa käytettu Mersun G-sarjan maasturi.
Mihin asioihin pitäisi kiinnittää huomioita?
Kyseessä olisi vuodesta 1990- sitä uudemmat mallit, ja hinta Saksassa pitäisi jäädä alle 35-38 tuhatta Euroa.
Vuodessa ajoa tulisi vain n. max 10-15 tuhatta km. Voisiko bensa tulla kyseeseen? Kulutus ja polttoaineen hinta ei ole oleellinen kriteeri. Ja auto tulisi pitkäaikaiseen käyttöön, käytännössä ajaisin auton loppuun.
----
(HUOM! Mielellään ei kommnentteja muista automerkeistä, olen tutkinut asiaa ja päätynyt tähän merkkiin ja malliin.)
Käytetty Mersun G-sarjalainen Saksasta
GSarjalainen
3
621
Vastaukset
- GeeMiesSuomesta
Katso G500, varusteet on hyvät ja V8 bensakoneella. Kuluttaa mutta ei pienellä ajomäärällä ole niin oleellista. Tai miksei vanhempaa G55 AMG.
- GeemiesSuomesta
Älä edes harkitse muita! Kunnon maasturi ja mahdollista saada jopa 5 lukkoa! Klassikko!
Itse asennutin jälkikäteen ilmajouset, on tasaista ajoa! - TörisevänTommi
GeemiesSuomesta kirjoitti:
Älä edes harkitse muita! Kunnon maasturi ja mahdollista saada jopa 5 lukkoa! Klassikko!
Itse asennutin jälkikäteen ilmajouset, on tasaista ajoa!Totta töriset!
Gee on ainoa oikea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225514- 324830
- 282761
- 342354
- 372058
- 152018
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121601
- 231482
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons261456