No kun kaikki muut täällä kyselee niin ajattelin sitten, että täytyyhän minunkin..hehe!!
Onkos kukaan syntynyt torstaina 22.8.1974?
-Itse tulin muailmaan joskus klo 16-kieppeillä silloin. Muuten ABBA voitti sinä vuonna Euroviistutkin..heh! (Olen syntynyt Ruotsissa)
22.8.1974-syntyviä?
8
709
Vastaukset
- ollaan
heppi pystyssä....
- Jellonatar
Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
-Oletko mies vai nainen?
-Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma. - Jellonatar
Jellonatar kirjoitti:
Aijaaha!! On muitakin näin aamusta pystyssä ja vielä samaan aikaan syntynyt?! Minkälaista elämää elät nykyään?
-Oletko mies vai nainen?
-Eräs pikkuveljeni kanssa samaa käyvää luokkaa lukiossa on myös syntynyt samassa sairaalassa ja samana päivänä ja pikkuveljeni luuli ensimmäisenä päivänä sen olevan minä, joka asteli samaan luokkaankin vielä?! -Ihme homma.En sitten tiedä miksi se likka oli sitten vuotta myöhemmin aloittanut lukion, mutta koska kävivät vain 2-vuotista linjaa niin saatiin koko komppania lakin samaan aikaan.
- tytti
oon syntyny 22.8 nut 1991
- Leijona-74
Täällä pohjoisessa suomessa asustelen ja olen syntynyt tuolloin 22.8.1974 aika taisi olla klo 11.20 tai jotain....näin ovat kertoneet ;)
´Täällä myös yksi 22.8.1974 syntynyt. Koillismaalla ollaan ja aika on kait joskus puolen päivän aikoihin.....näin ovat kertoneet ;)
- Una leona
22.8.1974 illalla varttia vaille kahdeksan, nainen olen ja asun ulkomailla
- Una leona
Una leona lisää vielä, että entisellä työkaverilla oli sama synt.pvä tämä henkilö on venäläinen nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225124- 254278
- 272441
- 342234
- 371988
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211237Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164