Halpaa, P'SKAT!

hohhoijjakkaataas

Otin saunalahden liittymän noin jotakuinkin vuosi sitten, olen ollut todella pettynyt, en käytä niinkään puhelinta paljoa, soitan vain silloin kuin asiaa, pahinpina päivinä 5viestiä/pvä, ja tätäkin n. 2krt viikossa.
Tänään juuri tuli puh.lasku postilaatikkoon, 50,08e! Voiko olla mahdollista, ja tuosta on annettu vielä 10,00e hyvityksiä, eli todellinen lasku 60,80e.

JA SAUNALAHTI HALPA! Kyllä lähtee liittymä ihan just alimaan helv!!!

3

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saunalahdella on lähes reaaliaikainen puheluerittely netissä. Käytä sitä asian selvittämiseen, äläkä valita täällä. Vai oletko niitä, jotka eivät edes halua selvittää asiaa vaan itseaisassa nautit uhrin roolistasi?

Onko liittymätyyppisi sinulle oikea? Saunalahdelta saa liittymiä, joissa normaalit puhelut eivät voi maksaa yli 31 euroa kuussa. Saunalahdella, DNA:lla ja TeleFinlandilla on periaatteessa samantyyppiset liittymät. Kyse on vain siitä, että osaa ottaa oikean? Tosin uusissa liittymissä dna:lla on nykyään minuuttiveloitus, joka lisää kuluja.

Yritän nyt hieman auttaa sinua. Tässä voisi olla kaksi syyllistä. Ensimmäisenä datakäyttö? Mikä puhelin sinulla on? Onko datapakettia? Jos ei niin miksi ei? Datapaketin saa alkaen viitosella kuukaudessa. Toinen mahdollisuus on erilaiset huijaustekstiviestipalvelut. Et kai ole tilannut mitään sisältöä puhelimeen? Ne ovat kestotilauksia. En tosin odota vastineeksi muuta kuin haukut ja ttaas uuden viestin, että saunalahti huijaa tms.

• känny-pelle

Otin just Saunalahden. Ei määräaikainen, eli voin vaihtaa koska vaan, ja minulla on oma luuri, joten ei kk-maksuja siitä.

- kk-maksu 0 eur vuoden loppuun.
      - puhelut ja sms 0,0696 eur per minuutti tai kappale
      - ilmaiset puhelut elisan ja saunalahden liittymiin

Mun mielestä ei oo kovin kallis jos ei paljoo puhu.

• Tuo on hyvä, jos puhuu lähinnä Elisan ja Saunalahden liittymiin. Muussa tapauksessa Norppa tai Norppa Alle-euronpäivillä on parempi. Siinä on sellainen takuu, ettei normaalipuhelut voi maksaa ikinä yli 30,69 euroa kuussa tai 99 senttiä päivässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe