Onko Saunalahti

Otso=)

Saunalahdesta kun on puhuttu paljon, osa kirjoittajista kirjoittelee huonoista kokemuksistaan, tuplalaskutuksista.
Itse olen kanssa kuullut Saunalahdesta pelkkää huonoja kokemuksia.
En ottaisi itselleni Saunalahtea.

7

1030

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedät

Ei mitään vikaa Saunalahden liittymissä. Älä usko muiden puheita. Pelkkää kateellisten urbaania legendaa kaikki paskapuheet niistä!

• erota

itse olen ollut niin kauan kun saunalahti/jippii näitä alkoi myydä. Netin kautta tilattaessa tulee salasanat ja käyttäjätunnukset ja voi seurata laskun kehitystä. Itse en ole kyseistä asiaa ylilaskutuksista huomannut...Jos tarkaan seuraa niin joka firmalla TÄLLÄ PALSTALLA tuntuu ylilaskutusta kummasti olevan.

• tarkemmin

>Itse olen kanssa kuullut Saunalahdesta pelkkää huonoja kokemuksia.

Et ole ilmeisesti kovin tarkasti foorumia lueskellut, kun joka operaattorista on viestejä äärilaidasta toiseen.

• Saunalahtelainen

Kohta vuosi Saunalahdella eikä koko aikana ole ollut mitään ongelmia. Vaihdoin juuri Tasahinta-liittymän tuohon uuteen edullisempaan Sopuhintaan ja nyt joko saan soittaa ja tekstata enemmän tai jos pidän yhteydenotot ennallaan niin laskut ovat sitten halvempia.

• kas kas

Olen itse tyytyväinen Saunalahteen. Jokaisen tarpeisiin erilaisia liittymiä. Itselläni Saunalahtelainen. Ilmaset puhelut saunalahden liittymiin. Pelkkää hyvää ainakin tähän mennessä. Ei mitään ylihinnoitteluja ole ollut.Monet ystäväni ovat myös vaihtaneet Saunalahteen ja ovat olleet tyytyväisiä.

• Henkilö

Itselläni on melko hyviä kokemuksia Saunalahdesta, vaikka asiakaspalvelusta antaisin moitteita. Olin Helatorstaina jonossa 15 minuuttia. Joten muuten ihan ok.

• wäwäwäwä

Itselläni on ollut jo useamman vuoden saukka, ei ole tähän mennessä muuta huonoa kuin se että palvelulinjalla pitää odottaa melko kauan. Nykyään tarvittavat tiedot näkee Saunalahden sivuiltakin tietty..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7412
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3625
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2349
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2317
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43