Hankin soneran 10/100 netin.. mutta todellisuudessa nopeudet on jotain aivan muuta, vaikka sonera lupaa vähintään puolet nopeudesta. boxiin koitin kaapelilla ensik josta tuli lukemat lataus:37.48 mbit/s ja ulos:24.65 mutta sisääntuleva tuntuu oudolta kun sen pitäs max. olla 10 mbit/s..onkos neuvoja vai kannattaako olla yhteydessä palvelun tarjoajaan? Wlan:in lukemat olivat 19.97 ja 18.50.
NETIN NOPEUS EI TÄSMÄÄ !!
Woofed
3
330
Vastaukset
- nopeudesta
Soneralla myynnissä 10/100 nopeuksia? Mikäs liittymä on tuollainen?
- Woofed
tuli ilmoitettua väärinpäin 100/10 extra.. mutta nopeus ei täsmää oikien mitenkään päin.
- vihje ongelmaan
voit ehkä saada 84mbit/s 9mbit/s lukemat mutta tuohon vaikuttaa kaikki
mikä modeemi sulla on missä kunnossa talon piuhat on,,
sitä ongelmaa kannattaa lähteä hakemaan sieltä kotoa ensin
onko tietokoneessa kuinka nopea verkkokortti mitkä piuhat välissä siihen modeemiin,, wlanilla et saa kuin 54mbit/s näillä vanhoilla malleilla,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395100Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111660Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738