Kannattaako kihlasormukseksi ottaa hopeinen vai valkokultainen sormus? Liikkeissä sanotaan että hopeista ei kannata, mutta millaisia kokemuksia teillä on? Kestääkö ne? Ja entä sellaiset joissa on kiviä, ns. blingblingiä? Tai onko kokemuksia että valkokulta ei kestä? Ja juu, hintaeron tiedän. Mutta pitäisi kestää loppuelämän, joten mieluummin ostamme kerralla kunnolliset ja kestävät.
Kihlasormukset
2
169
Vastaukset
- .-.
Olipa todella tyhmä kysymys, jos haluat, että se kestää loppuelämän.. Mä itse miellän hopean arkikoruksi. Onhan ne toki halpoja, mutta en ikimaailmassa ottaisi sellaista kihlasormukseksi. Valkokulta on laadukasta, varsinkin jos ja kun siinä on palladiumia joukossa, jolloinka väri on vielä hieman kirkkaampi. Satsatkaa nyt herranjumala laadukkaisiin sormuksiin, jos loppuelämän yhdessä vietätte..
- Minttu02
Eiks se ole niin ettei tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan, mutta totta on että hopea on korumateriaalina pehmeää. Suosittelen valkokultaa, keltakultaa tai titaania.
Kannattaa kysyä niiltä jotka tuntevat materiaalit kuten kultasepät. Liikkeistä ei välttämättä saa luotettavaa tietoa.
Itse teetin titaaniset vihkisormukset Woimakulta nimisessä yrityksessä ja sain sieltä hyvin neuvoa, että mistä materiaalista sormukset kannattaa teettää tai mitä kannattaa ostaa ja mitä ei.
eli käväise sivulla www.woimakulta.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225294- 254478
- 282591
- 342274
- 372018
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121551
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211297Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101204