Kun tuossa joku sekopäitä kyselee, niin nehän yleensä on harmittomia kuitenkin. Kysyn siis, ketkä on oikeasti vaarallisia tyyppejä Oulussa. Sellaisia joitten kanssa ei ainakaan kannata alkaa juttusille?
Oulun vaarallisimmat tyypit
58
10714
Vastaukset
- tuira94
Oulun kovimmat jätkät tulee Tupoksesta, Vaalasta ja Oulunsalosta.
- Oululainen ja tietää
Höpö, höpö. Kovimmat taitaa istuu linnassa.
- jukkapoika...
Kakkapuhetta. Onnettomimmat istuu linnassa. Kovimmat hoitavat kotona lapsiaan/perheitään ja käyvät töissä. Ei se kovuutta ole jos uskaltaa käyttää huumeita ja ryypätä
- Nyrkkirauta-aika
Kuka tää idiootti on, joka asianajajaansa ja poliiseita on uhkaillut, tai oikeastaan alhaisesti näitten poliisien lapsia. Semmosen tyypin kanssa paras lääke olisi
NAPPI NISKAAN JA KOMPOSTIIN...- Veikkaaja voittaa!
En tiiä mutta Hannua veikkaisin. Ja olisin valmis lyömään jopa vetoa että on se! Kyllä ne vaaralliset jätkät tuntee naamasta kun kohdille sattuu ja tämä uhkailija on täys reppana(jos on hannu).
- Anonyymi
Veikkaaja voittaa! kirjoitti:
En tiiä mutta Hannua veikkaisin. Ja olisin valmis lyömään jopa vetoa että on se! Kyllä ne vaaralliset jätkät tuntee naamasta kun kohdille sattuu ja tämä uhkailija on täys reppana(jos on hannu).
Minä melkein kaikkia kaupunginhallituksen jäseniä veikkaan kovimmiksi tyypeiksi. Kaikista varoituksista huolimatta jättivät kaupungin lapset matupedofiilien armoille. Järjestivät vierailuja jopa lastentarhoihin, missä maahan saapuneet kunniavieraat pääsivät valitsemaan uhrejaan.
- perheellinen1
Juu, olen samaa mieltä että kovimmat jätkät hoitaa lapsiaan ja ovat vaimonsa tukena kotona. =) Ne on kovia koska on voimia olla perheensä tukena ja apuna vaimolleen silloin kun hän sitä apua kaipaa.
Miettikääpäs sitä... - fguioöl.,
simppa
- Kertokaapa (eli ap)
Tämä keskustelu on nyt lähdössä vähän lapasesta... Tarkoitin nimen omaan vaarallisia tyyppejä -en kovia. Olen samaa mieltä, että kovat jätkät hoitaa velvollisuutensa, ja vaarallinen ei välttämättä ole kova. Jotenka edelleen kysyn; ketkä on vaarallisia, ketä kannattaa varoa? Missä päin Oulua asuvat ja jotain ulkoista tuntomerkkiäkin voi laittaa... Nimeähän ei tietenkään saa kokonaan mainita, mutta ehkä etunimi tai lempinimi ja jotain ulkoiseen olemukseen viittaavaa. Myös voisi perustella, että miksi kyseinen henkilö on vaarallinen.
- Jezbe92
Tässä yks vaarallinen!
Mä oon vaarallinen vain sen takia, et mun naaman nähtyään on vaarassa joutua linnaan lyötyään mua turpaan :D - zaqq
Lestaadiolaisista on tulvinut insesti ja hyväksikäyttö ilmoituksia runsain määrin.
Oulun vaarallisimmat tyypit siis ovat todellakin lestaadiolaiset.
Kuului myös kummia pikkupojan raiskauksesta, tekijät ovat lestaadiolaisia ja työskentelevät seurakunnan alaisuudessa.
Faktaa siis!!!! - Hamppuja
Lestat ovat vaarallisimpia ja vielä kehtaavat pitää tekojaan oikeutettuina.
- Etsintäkuulutettu
Itse varon Oulussa eniten poliiseja.
- vittuuntunut.
Taksikuskeja kannattaa myös varoa. Ajelevat reipasta ylinopeutta eikä poliisi puutu siihen kun ovat vasikoita. Lisäksi ajelevat päin punaisia ja pitkin pyöräteitä.
- Oisko noinkin
Olisiko Laanilan entinen pesula sellaisten majapaikka? Se kyltti on outo siellä katolla. Yksikään oululainen sanomalehti ei uskalla kirjoittaa tuosta jengistä.
- Ölövi
ai tarkotakko nää niitä mopopoikia? onko ne viritelly liikaa mopoja?
- Tage78
Ei niin kirjoitti:
http://www.kaleva.fi/uutiset/helvetin-enkeleille-ehdollista-vankeutta/521685
nämä on siinä kluusamon tien varressa
- kkkkkkkk
jos ne o jollekki vaarallisia nii se o iteaiheutettua.
- ramsdain
Lestaadiolais nuorukaiset tekeytyivat perus suomalaisiksi ja hyökkäsivät vaalikojussa olleiden omien ehdokkaiden kimppuun.
Yle uutisoi asiasta 13.4.2011
Lestaadiolaiset ovat todella vaarallista porukkaa.
Onko oulussa nuo lestat nussinu pikkulapsia jos sitä pojan raiskausta ei lasketa? - oonkuullu
Onnhan siellä ainakin yks vaarallinen,lapsille..tuomittu omien lastensa törkeästä seksuaalisestä hyväksikäytöstä.Kotoisin Vaalasta ja asuupi nyt oulussa jonkun naisen nurkissa millä on neljä lasta..rillipäinen ja kalju..
- ?
Tietääkö se nainen millainen mies hänellä on? Jos ei, niin eikö jonkun pitäisi kertoa, lasten tähden.
- Anonyymi
? kirjoitti:
Tietääkö se nainen millainen mies hänellä on? Jos ei, niin eikö jonkun pitäisi kertoa, lasten tähden.
toivon että ihmiset pitäis omasta asioista huolta.eikä puutus mitenkään toisten elämään. hävetkää
- niskalaukaus
eiköhän ne pedofiilit pitäs lain voimalla lahdata,eikä vaan hyysätä..
- Anonyymi
kaikilla on oikeus elää ja antaa lakipykälien hoitaa asijoita
- fthsdghdfgdfg
Tässäpä tätä stooria teille:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9735605
Siinä se vasta on hieno mies! - Teretulemas.
Ainakin kaikki Oulun "rikolliset" ovat ressukoita, joita ei kenenkään pidä pelätä.
- Jaa onko täälä...
Semmosiaki? Misä päin, ja mistä ne tunnistaa, että tietää että "tuo nyt ei ainakkaan oo vaarallinen, sehän on vaan rikollinen, nii eipä sitä tartte pelätä..." Jos niitä kriminaaleja tuola ihimisten joukosa käppäilee, niin mikäpä se erottaa justiisa nämä Oululaiset veijarit muista suomalaisista rikollisista, että he eivät oo vaaraksi kellekään ja ovat ressukoita?
- ccytkjjbggfc
Lestaadiolaisia pitänee varoa oulussa, ne raiskaa teijän lapset
- Anonyymi
Vaarallinen ihminen on sellainen joka on varallinen itselle ja toisille, Se voi olla rikas tai köyhä ahne tai saituri.Paljon on politiikassakin,pahoja ja erittäin pahoja valta on valttia.
- juoppoihin pettynyt
Kaikkia puliukkoja tulee pelätä. joidenkin ostareiden pihoilla maleksii erittäin väkivaltaisia tyyppejä. On pitänyt tehdä ostokset muualla, koska on pitänyt välttää näitä tyyppejä. Kerran tuli Niittyaron tunnelissa vastaan ihan sairas juoppo. Se uhkaili kaikkia ohikulkijoita. Nämä juopot tulisi eliminoida.
No joo, noita puliukkoja ei pidä pelätä, ne on niin huonossa hapessa, että voit juosta karkuun ei tule perässä tai lyödä nyrkin ottaan, eivät lyö takaisin.
- Uusikatu
Mitä tulee vaarallisiin taksikuskeihin, se limusiinimersu nro 8 eli Antti Tarvainen on ylivoimasesti pahin kaahari ja kiilaaja. Kaasupoljin on-off asentoinen. Polliisitki tietää sen mutta jostain syystä ei viiti puuttua jätkän ajokäytökseen.
- läheltä seurannu
ehottomasti oulun "kovimmat" jätkät tulee ranta-kasellista. Kovimmat on lainausmerkeissä ihan tarkoitukella ja syystä. Ranta-kastellin "kovat" jätkät ajaa munanjatkeella. Se on keino pönkittää heikkoa ego. Tapansa kullakin.
- virnediootti
"kovajätkä" on kova vaan laumansa kanssa, muuten luikkiipi nopiasti pakkoon....
- ranta-kaselli
virnediootti kirjoitti:
"kovajätkä" on kova vaan laumansa kanssa, muuten luikkiipi nopiasti pakkoon....
Oon pannu merkille tuon. Työpaikallakin sama meininki. Mutta ei siitä en enempää.
- Januska25
paha sanoa kuka on kovin mies. ei ole vielä tullut yhtään karpaasia vastaan vaikka olen asunut öölyssä 5 vuotta.kaipa täältä voisi tosi mieskin löytyä, jos ei muuta niin ainakin muualta muuttanut tosimies.paikalliset on vain niitä juoppo renttuja ja usein paksukohtaja sellaisia.
- fggfhf
Joku Hanna keuruulta kannattee kuulemma kiertää kaukaa?
- Sykkii se poikakin!
Mulla on iso ja kova se!
- Jäbä Leisson
Meitsillä on ihan huikee idis. Tehdään myös lista Oulun turvallisimmist tyypeist. Siis niinqu semmosist jonka messis ei saa pannuleissoniin.
- Varokaa_
Tytti Tuppurainen on helvetin vaarallinen, sillä se haluaa kymmenkertaistaa Suomen pakolaiskiintiön!
- pahaakinpahempi
Tuo on tosi paha.
- Anonyymi
Tytti Tuppurzisella kontaktit Riihisäätiöön joka puhalsi yhteiskunnan rahoja.
- Anonyymi
Se on Sosiaalidemokraatti eli demari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikilla saa olla omat käsityksensä hänestä.Ihmisenä varmaan kiva ihminen.Kateta saa olla mutta rajansa kaikeella,Vaarallinen aika on sirun käyttö ihmisiin ja rahaa pois mitä mailma suunittelee,seurakkaa miten ihmiset ajetaan ahdinkoon peloitelemalla viatomia ihmisijä.Sieltä on tulossapirun666 ota siru tai katoa hui hai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan kaikilla saa olla omat käsityksensä hänestä.Ihmisenä varmaan kiva ihminen.Kateta saa olla mutta rajansa kaikeella,Vaarallinen aika on sirun käyttö ihmisiin ja rahaa pois mitä mailma suunittelee,seurakkaa miten ihmiset ajetaan ahdinkoon peloitelemalla viatomia ihmisijä.Sieltä on tulossapirun666 ota siru tai katoa hui hai
Korona on ja jää siinä on paljon mietittävää, ketä hoidetaan ketä ei kaikkea ei voi puhua kun rysseli tukki turvat siinä on paahaa paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://static.mvlehti.net/uploads/2017/08/Rami-Adham-ja-Tarja-Halonen.jpg
Kanta-Suomalaiset!
- Anonyymi
H*n*u Haut*l*, Jak* P*hj*la, Harr* S*muvu*ri, ex-sunti* Ha*nu, An*ti Mä*mel*, T*mi Must*nen, Te*mu Par*ia*nen, Mi*ko J*äsk*läinen, Ma*k*s Ylil*ht*, Ta*io L*pa*k*, Sa*li Sy*jänen, Ku*kolat, Keh*smaat, S*n*a Ik*hei*o, P*kka Ta**man ja paljon paljon muitakin vielä... Oulu huoh` ... ei tuo pukki lahjoja! :(
- Anonyymi
Mikä vasikkaruutu tämä on..miks mun mimi on tuolla kohdistan tämän viestin anonyymi nimimerkille..T.....H.S..."
Nm..."Latuni ei haise.." - Anonyymi
nää o narkkeja ja juoppoja ja vitut mittää vaarallisia.
- Anonyymi
oiskohanne lessut ja tietenki eräät onnikkakuskit jotka talla pohjassa ajaa pysäkkien välit ja jättää jarrutuksen viime tinkaan :D
- Anonyymi
Joko se nuori poika on löydetty, vai niittasko joku pirityyppi sen?
- Anonyymi
Sarjakutittaja sikael hinttilä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467545
- 334163
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402319
- 442302
- 162266