Oulun vaarallisimmat tyypit

Kertokaapa

Kun tuossa joku sekopäitä kyselee, niin nehän yleensä on harmittomia kuitenkin. Kysyn siis, ketkä on oikeasti vaarallisia tyyppejä Oulussa. Sellaisia joitten kanssa ei ainakaan kannata alkaa juttusille?

58

10714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuira94

Oulun kovimmat jätkät tulee Tupoksesta, Vaalasta ja Oulunsalosta.

• Oululainen ja tietää

Höpö, höpö. Kovimmat taitaa istuu linnassa.

• jukkapoika...

Kakkapuhetta. Onnettomimmat istuu linnassa. Kovimmat hoitavat kotona lapsiaan/perheitään ja käyvät töissä. Ei se kovuutta ole jos uskaltaa käyttää huumeita ja ryypätä

• Nyrkkirauta-aika

Kuka tää idiootti on, joka asianajajaansa ja poliiseita on uhkaillut, tai oikeastaan alhaisesti näitten poliisien lapsia. Semmosen tyypin kanssa paras lääke olisi

NAPPI NISKAAN JA KOMPOSTIIN...

• Veikkaaja voittaa!

En tiiä mutta Hannua veikkaisin. Ja olisin valmis lyömään jopa vetoa että on se! Kyllä ne vaaralliset jätkät tuntee naamasta kun kohdille sattuu ja tämä uhkailija on täys reppana(jos on hannu).

• Anonyymi
        Veikkaaja voittaa! kirjoitti:

En tiiä mutta Hannua veikkaisin. Ja olisin valmis lyömään jopa vetoa että on se! Kyllä ne vaaralliset jätkät tuntee naamasta kun kohdille sattuu ja tämä uhkailija on täys reppana(jos on hannu).

Minä melkein kaikkia kaupunginhallituksen jäseniä veikkaan kovimmiksi tyypeiksi. Kaikista varoituksista huolimatta jättivät kaupungin lapset matupedofiilien armoille. Järjestivät vierailuja jopa lastentarhoihin, missä maahan saapuneet kunniavieraat pääsivät valitsemaan uhrejaan.

• perheellinen1

Juu, olen samaa mieltä että kovimmat jätkät hoitaa lapsiaan ja ovat vaimonsa tukena kotona. =) Ne on kovia koska on voimia olla perheensä tukena ja apuna vaimolleen silloin kun hän sitä apua kaipaa.

Miettikääpäs sitä...

• fguioöl.,

simppa

• Kertokaapa (eli ap)

Tämä keskustelu on nyt lähdössä vähän lapasesta... Tarkoitin nimen omaan vaarallisia tyyppejä -en kovia. Olen samaa mieltä, että kovat jätkät hoitaa velvollisuutensa, ja vaarallinen ei välttämättä ole kova. Jotenka edelleen kysyn; ketkä on vaarallisia, ketä kannattaa varoa? Missä päin Oulua asuvat ja jotain ulkoista tuntomerkkiäkin voi laittaa... Nimeähän ei tietenkään saa kokonaan mainita, mutta ehkä etunimi tai lempinimi ja jotain ulkoiseen olemukseen viittaavaa. Myös voisi perustella, että miksi kyseinen henkilö on vaarallinen.

• Jezbe92

Tässä yks vaarallinen!

Mä oon vaarallinen vain sen takia, et mun naaman nähtyään on vaarassa joutua linnaan lyötyään mua turpaan :D

• zaqq

Lestaadiolaisista on tulvinut insesti ja hyväksikäyttö ilmoituksia runsain määrin.

Oulun vaarallisimmat tyypit siis ovat todellakin lestaadiolaiset.

Kuului myös kummia pikkupojan raiskauksesta, tekijät ovat lestaadiolaisia ja työskentelevät seurakunnan alaisuudessa.

Faktaa siis!!!!

• Hamppuja

Lestat ovat vaarallisimpia ja vielä kehtaavat pitää tekojaan oikeutettuina.

• Etsintäkuulutettu

Itse varon Oulussa eniten poliiseja.

• vittuuntunut.

Taksikuskeja kannattaa myös varoa. Ajelevat reipasta ylinopeutta eikä poliisi puutu siihen kun ovat vasikoita. Lisäksi ajelevat päin punaisia ja pitkin pyöräteitä.

• Oisko noinkin

Olisiko Laanilan entinen pesula sellaisten majapaikka? Se kyltti on outo siellä katolla. Yksikään oululainen sanomalehti ei uskalla kirjoittaa tuosta jengistä.

• kkkkkkkk

jos ne o jollekki vaarallisia nii se o iteaiheutettua.

• ramsdain

Lestaadiolais nuorukaiset tekeytyivat perus suomalaisiksi ja hyökkäsivät vaalikojussa olleiden omien ehdokkaiden kimppuun.
      Yle uutisoi asiasta 13.4.2011
      Lestaadiolaiset ovat todella vaarallista porukkaa.

Onko oulussa nuo lestat nussinu pikkulapsia jos sitä pojan raiskausta ei lasketa?

• oonkuullu

Onnhan siellä ainakin yks vaarallinen,lapsille..tuomittu omien lastensa törkeästä seksuaalisestä hyväksikäytöstä.Kotoisin Vaalasta ja asuupi nyt oulussa jonkun naisen nurkissa millä on neljä lasta..rillipäinen ja kalju..

• ?

Tietääkö se nainen millainen mies hänellä on? Jos ei, niin eikö jonkun pitäisi kertoa, lasten tähden.

• Anonyymi
        ? kirjoitti:

Tietääkö se nainen millainen mies hänellä on? Jos ei, niin eikö jonkun pitäisi kertoa, lasten tähden.

toivon että ihmiset pitäis omasta asioista huolta.eikä puutus mitenkään toisten elämään. hävetkää

• niskalaukaus

eiköhän ne pedofiilit pitäs lain voimalla lahdata,eikä vaan hyysätä..

• Anonyymi

kaikilla on oikeus elää ja antaa lakipykälien hoitaa asijoita

• fthsdghdfgdfg
    • Teretulemas.

Ainakin kaikki Oulun "rikolliset" ovat ressukoita, joita ei kenenkään pidä pelätä.

• Jaa onko täälä...

Semmosiaki? Misä päin, ja mistä ne tunnistaa, että tietää että "tuo nyt ei ainakkaan oo vaarallinen, sehän on vaan rikollinen, nii eipä sitä tartte pelätä..." Jos niitä kriminaaleja tuola ihimisten joukosa käppäilee, niin mikäpä se erottaa justiisa nämä Oululaiset veijarit muista suomalaisista rikollisista, että he eivät oo vaaraksi kellekään ja ovat ressukoita?

• ccytkjjbggfc

Lestaadiolaisia pitänee varoa oulussa, ne raiskaa teijän lapset

• Anonyymi

Vaarallinen ihminen on sellainen joka on varallinen itselle ja toisille, Se voi olla rikas tai köyhä ahne tai saituri.Paljon on politiikassakin,pahoja ja erittäin pahoja valta on valttia.

• juoppoihin pettynyt

Kaikkia puliukkoja tulee pelätä. joidenkin ostareiden pihoilla maleksii erittäin väkivaltaisia tyyppejä. On pitänyt tehdä ostokset muualla, koska on pitänyt välttää näitä tyyppejä. Kerran tuli Niittyaron tunnelissa vastaan ihan sairas juoppo. Se uhkaili kaikkia ohikulkijoita. Nämä juopot tulisi eliminoida.

No joo, noita puliukkoja ei pidä pelätä, ne on niin huonossa hapessa, että voit juosta karkuun ei tule perässä tai lyödä nyrkin ottaan, eivät lyö takaisin.

• Uusikatu

Mitä tulee vaarallisiin taksikuskeihin, se limusiinimersu nro 8 eli Antti Tarvainen on ylivoimasesti pahin kaahari ja kiilaaja. Kaasupoljin on-off asentoinen. Polliisitki tietää sen mutta jostain syystä ei viiti puuttua jätkän ajokäytökseen.

• läheltä seurannu

ehottomasti oulun "kovimmat" jätkät tulee ranta-kasellista. Kovimmat on lainausmerkeissä ihan tarkoitukella ja syystä. Ranta-kastellin "kovat" jätkät ajaa munanjatkeella. Se on keino pönkittää heikkoa ego. Tapansa kullakin.

• virnediootti

"kovajätkä" on kova vaan laumansa kanssa, muuten luikkiipi nopiasti pakkoon....

• ranta-kaselli
        virnediootti kirjoitti:

"kovajätkä" on kova vaan laumansa kanssa, muuten luikkiipi nopiasti pakkoon....

Oon pannu merkille tuon. Työpaikallakin sama meininki. Mutta ei siitä en enempää.

• Januska25

paha sanoa kuka on kovin mies. ei ole vielä tullut yhtään karpaasia vastaan vaikka olen asunut öölyssä 5 vuotta.kaipa täältä voisi tosi mieskin löytyä, jos ei muuta niin ainakin muualta muuttanut tosimies.paikalliset on vain niitä juoppo renttuja ja usein paksukohtaja sellaisia.

• fggfhf

Joku Hanna keuruulta kannattee kuulemma kiertää kaukaa?

• Sykkii se poikakin!

Mulla on iso ja kova se!

• Jäbä Leisson

Meitsillä on ihan huikee idis. Tehdään myös lista Oulun turvallisimmist tyypeist. Siis niinqu semmosist jonka messis ei saa pannuleissoniin.

• Varokaa_

Tytti Tuppurainen on helvetin vaarallinen, sillä se haluaa kymmenkertaistaa Suomen pakolaiskiintiön!

• pahaakinpahempi

Tuo on tosi paha.

• Anonyymi

Tytti Tuppurzisella kontaktit Riihisäätiöön joka puhalsi yhteiskunnan rahoja.

• Anonyymi

Se on Sosiaalidemokraatti eli demari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tytti Tuppurzisella kontaktit Riihisäätiöön joka puhalsi yhteiskunnan rahoja.

Varmaan kaikilla saa olla omat käsityksensä hänestä.Ihmisenä varmaan kiva ihminen.Kateta saa olla mutta rajansa kaikeella,Vaarallinen aika on sirun käyttö ihmisiin ja rahaa pois mitä mailma suunittelee,seurakkaa miten ihmiset ajetaan ahdinkoon peloitelemalla viatomia ihmisijä.Sieltä on tulossapirun666 ota siru tai katoa hui hai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan kaikilla saa olla omat käsityksensä hänestä.Ihmisenä varmaan kiva ihminen.Kateta saa olla mutta rajansa kaikeella,Vaarallinen aika on sirun käyttö ihmisiin ja rahaa pois mitä mailma suunittelee,seurakkaa miten ihmiset ajetaan ahdinkoon peloitelemalla viatomia ihmisijä.Sieltä on tulossapirun666 ota siru tai katoa hui hai

Korona on ja jää siinä on paljon mietittävää, ketä hoidetaan ketä ei kaikkea ei voi puhua kun rysseli tukki turvat siinä on paahaa paljon.

• Anonyymi

• Anonyymi

H*n*u Haut*l*, Jak* P*hj*la, Harr* S*muvu*ri, ex-sunti* Ha*nu, An*ti Mä*mel*, T*mi Must*nen, Te*mu Par*ia*nen, Mi*ko J*äsk*läinen, Ma*k*s Ylil*ht*, Ta*io L*pa*k*, Sa*li Sy*jänen, Ku*kolat, Keh*smaat, S*n*a Ik*hei*o, P*kka Ta**man ja paljon paljon muitakin vielä... Oulu huoh` ... ei tuo pukki lahjoja! :(

• Anonyymi

Mikä vasikkaruutu tämä on..miks mun mimi on tuolla kohdistan tämän viestin anonyymi nimimerkille..T.....H.S..."
        Nm..."Latuni ei haise.."

• Anonyymi

nää o narkkeja ja juoppoja ja vitut mittää vaarallisia.

• Anonyymi

oiskohanne lessut ja tietenki eräät onnikkakuskit jotka talla pohjassa ajaa pysäkkien välit ja jättää jarrutuksen viime tinkaan :D

• Anonyymi

Joko se nuori poika on löydetty, vai niittasko joku pirityyppi sen?

• Anonyymi

Sarjakutittaja sikael hinttilä.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7545
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4163
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40