Onko Finnair aloittamassa uuden suoran reitin Yhdysvaltoihin? Ei mitään codeshareja vaan ihan omalla koneella suorana.
Finnair uusi reitti?
10
180
Vastaukset
American Airlines avaa Chicagon kesäkaudeksi ja Finnairilla on siihen codeshare, mitä vieläpä mainostavat omana lentona.
- finnairin tyyliin
Ja myyvät paljon kalliimmalla kuin aa. Tietysti.
- ggdhtthgfdg
Finnairilla on aika moneen muuhunkin codeshare, mutta ainakin kun noita lentostrategioita olen lueskellut, niin P-Amerikkaan on ennustettu kasvua, joka avannee ainakin jossain vaiheessa taas lomalentoja Miamiin tai jtn.
- lomalento--
Miamia myytiin toissa talvena pilkkahinnalla, ei tainnut olla kysyntää.. suomipoika haluaa thaimaahan.
- Tietäjä68
Kesällä avataan reitit Dallasiin ja Seatleen.
- fghdghdhdhdfh
Mistäs niin päättelet?
Finskillä on ainakin Seattlen reitistä Codeshare AA:n kanssa.
Ketjun avaaja kysyi SUORIA reittejä, ei mitään Nykin kautta codeshareina. - lentokki
Mitään avata. Singapore alkaa toukokuun lopulla ja sekin julkistettiin jo puol vuotta sitten.
- tietoa löytyy
Syksyllä avataan reitti Mäntsälään. Varmaa tietoa!!! Ajetaan uudella A350.
- joopnjojpjpjgfd
Kauppalehden mukaan Aasiaan lisää.
- seiskan vakilukija
bulkaariaan alakavat lentämään 4 kertaa päivässä. airbussi 380 jossa ne vinghlethit.
seiskassa sanottiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496415Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6552709Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841155
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.851144Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601098Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2811083- 891080
- 70971
- 228864