onko kellään kokemusta siitä kun tilaa tuota tuotetta USA:sta ? Haluan vaniljan makuista steviaa ja sitä näemmä löytyy sieltä. Summakin niin pieni eli tuskin jää tulliinkaan vai onko tuote kiellettyjen listalla?
Steviaa USA:sta??
1
236
Vastaukset
- stevia reeves
Hieman myöhässä tulee vastaus, mutta on kokemusta.
Itse ainakin olen tilannut 4 erää steviaa iherb.com:ista, eikä jää tulliin. Periaatteessa se on kielletty makeutusaine, mutta sallittu esim. ihonhoitotuotteena. Yksi paketeista ilmeisesti oli tullissa aukastukin.
Lentorahtina saattaa kestää tulo monta viikkoa, itsellä meni yhdessä paketissa 2 viikkoa ja toisessa 4 (tosin tämä ilmeisesti tullattiin). DHL maksaa hieman enemmän, mutta paketti on perillä 2-4 päivässä. Joten itse suosin nykyään DHL:ää.
Netistä löytyy noita alennuskoodeja iherbiin. Mutta jos et jaksa etsiä, niin koodilla KUW080 saa 5$ alennuksen ekasta tilauksesta. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467645
- 334223
- 573715
- 503200
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652581- 562427
- 512388
- 402339
- 162286