Miten saada jousimies takaisin?

jolene_y

Itse olen merkiltäni kalat, ei siis välttämättä mikään ihannepari, kai? Mutta nyt oltuani muutaman päivän erossa jousimies miehestä kaipaan häntä niin paljon että olen yrittänyt itsemurhaa ja teen kaikkeni että saisin hänet takaisin. Tämäkin on minusta jo hupsua mutta aion yrittää kaikkeni vaikka voimat ovatkin lopussa, koska en usko että voin elää ilman häntä.

Vielä viikko sitten hän sanoi rakastavansa minua enemmän kuin mitään muuta, ja mielestäni niin kyllä käyttäytyikin. Riidat olivat todella myrskyisiä, ja kaipa keskeisin eron syy oli että vaikka tiesin toisinaan olevani itse väärässä, en halunnut myöntää sitä koskaan. Nyt hän sanoo että ei rakasta minua enää niinkuin ennen. Voiko rakkaus loppua noin nopeasti? Miten saisin sen taas roihahtamaan uudelleen?

4

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljon kokenut.

Olen kuullut Jousimiehellä olevan usein kaksi rakasta. Oma rakas ja salarakas. Omalle rakkaalle Jousimies ostaa paksun kultaisen kaulaketjun, salarakas saa siitä halpaversioin - olen nähnyt.
      Oma rakas saa kelohonkakalusteen, salarakas saa puusta jääneestä palasta tehdyn pienen seinäkellon - olen nähnyt senkin.
      Silti nuo salarakkaat ovat hurmioissaan - Jousimies voi olla hurmaava.
      Jousimies on lyhytpinnainen, joko tai, nyt heti, äkkiä. Mitä viivyttelet, mikä maksaa. - kuka sellaista kestää? Ei kukaan.
      Hoida haavojasi. Hae apua. Sinua on loukattu, persoonasi on hajonnut ja pirstaleina.
      Sinussa itsessäsi on kaikki nuo ihanat ominaisuudet ja piirteet. Ne ovat ainoastaan jalostuneessa muodossa - hiljaa, kauniisti ja hellästi.

Jätä Jousimies sinne, mihin hän kuuluukin - pois sinusta.

• bfdfg

Suksi jo helvettiin höpisemästä. Juuri tuota inhoan astrologeissa ja astrologiaan uskovissa, kun he sekaantuvat ihmisten elämään ja luokittelevat ihmiset 12 joukkoon vaikka eivät tunne heitä lainkaan.

• Voimia jaksamiseen.
        bfdfg kirjoitti:

Suksi jo helvettiin höpisemästä. Juuri tuota inhoan astrologeissa ja astrologiaan uskovissa, kun he sekaantuvat ihmisten elämään ja luokittelevat ihmiset 12 joukkoon vaikka eivät tunne heitä lainkaan.

Astrologiassa ei luokitella ihmisiä 12 joukkoon, et näin ollen tunne astrologiaa.
        Aurinkomerkki Jousimies liitetään tiettyjä piirteitä aivan samoin, kuin esimerkiksi aurinko Rapuun.
        Sinullakin voisi arvailla Kuun olevan Skorpionissa. On sen verran pontta tuossa kommunikoinnissa.

• Raimo Nikula

Tämän viestin voisi monistaa jokaiseen keskusteluun astrologiasta: älä tulkitse mitään yhden tekijän perusteella, se ei vielä ole mitään astrologiaa. Astrologista karttaa tulkitaan ja kartassa on 8 planeetta Kuu Aurinko 12 huonetta, kukin planeetta jossain huoneessa, jossain suhteessa (aspekti) toisiin planeettoihin. Lisäksi planeetat ovat jossain 12 merkissä, joka ainoa ja saavat merkkinsä mukaisen ilmaisun. Lisäksi on lukuisia muita asioita, joita voi ottaa mukaan tulkintaan. Aurinkojen asemista puhuminen parisuhteessakin on lähes pilaa itse asiasta. Eteenpäin ottamaan asioista selvää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe