Laitoin asunnon remonttiin

Hah-Hah, naurattaa

Kuspäävuokranantaja irtisanoi vuokrasopimuksen. Mulkku oli puhunut pitkäaikaisesta vuokrasopimuksesta mutta söi sanansa. No, annoin hänelle kunnon läksiäislahjan. Kavereiden kanssa kämppää vähän remontoitiin, ukolle tulee aika helvetin kallis oma remontti!

Toivottavasti haastaa oikeuteen ja vaatii korvauksia. Minä valitan ja juttu menee aina hoviin saakka. Häviän jutun mutta so what, ulosotossa on ennestään satoja tuhansia. Siinä ei tuollaiset tunnu missään. Kusipää joutuu maksamaan vielä omat oikeudenkäyntikulunsakin!

Muutin yhden naisen luokse, asun siellä pimeästi sen aikaa kunnes saan kaupungin asunnon.

37

688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko kaikki kotona

Voi jee. Kylläpä oletkin kova kaveri.

Ainoa vika on vain se, että pääsi sisällä ei ole mitän. Korkeintaan kusi loiskuu.

• Hah-Hah, naurattaa

Se nyt vaan on niin että sitä saa mitä tilaa. Öykkäri vuokraisäntä luuli että voi seuraamuksitta kusettaa, tuli ukolle aika helvetinmoinen lasku!

• kurat

Hyvä,helvetin hyvä.Itse tein myös noin,sai kusipää kunnon opetuksen.

• Myyn pois

Juuri teidän kaltaisten vuokralaisten takia myyn sijoitusyksiöni ja laitan rahat pörssiosakkeisiin.

• Hyvin lapsellista

Lapsellinen ihminen, joka elää muiden ja yhteiskunnan rahoilla. Olisiko kenties aikuistumisen paikka? Ellei tämä tarina ollut sitten ihan keksitty. Vaikea uskoa, että tuollaisia on olemassa?!

• Hah-Hah, naurattaa

Sitä saa mitä tilaa, minua ei petetä!

• 78888899999999999999
        Hah-Hah, naurattaa kirjoitti:

Sitä saa mitä tilaa, minua ei petetä!

Turvaat vielä kaupungin järjestämään asuntoon. Näinhän ne tekee nämä tyypit, eikä ne sitä edes huomaa miksi heille kaupungin asunto järjestetään ja kuka sen kustantaa. Ei ole tällainen hyysäys ollenkaan tavallista maailmalla.

• HUlttiotSaunanTaakse

Juuri tuollaisten takia luottotiedottomille ei uskalleta vuokrata. Kaupunkikaan ei välttämättä tarjoa asuntoa kovin nopeasti. Vuokralainen aiheuttanut itse ongelmia ja sen takia pitkäaikainen vuokrasopimus päätettiin jättää tekemättä esim. toistuvien naapurivalitusten takia? Eli ongelmat olikin vuokralainen itse aiheuttanut ja vuokranantaja onkin aivan mulkku? :D Ja sitten heittäydytään aivan lapsellisiksi ja tuhotaan kämppä kostoksi?

Kun pieni osa vuokralaisista on kusipäitä, niin vaaditaan luottotietojen olevan kunnossa ja vähintään 2kk vuokravakuutta. Tämän takia rehelliset vuokralaiset joutuvat kärsimään hulttioiden takia.

• ____________________

Taitaapa tuolta vuokralurkilta se kaupunginkin kämppä jäädä haaveeksi!
        No, ainahan jonnekin roskikseen voi hesareilla itselleen mukavan pesän rakentaa.
        Meinaan jos tyttöystävä tuollaista kaveria suostuu pitkään nurkissaan katsomaan, eipä taida tyttöystävänkään vuokrasopimus kovin pitkäikäinen olla...

• Hah-Hah, naurattaa
        ____________________ kirjoitti:

Taitaapa tuolta vuokralurkilta se kaupunginkin kämppä jäädä haaveeksi!
        No, ainahan jonnekin roskikseen voi hesareilla itselleen mukavan pesän rakentaa.
        Meinaan jos tyttöystävä tuollaista kaveria suostuu pitkään nurkissaan katsomaan, eipä taida tyttöystävänkään vuokrasopimus kovin pitkäikäinen olla...

Voi, voi, naisia on useita joten aina on paikka mihin mennä. Vaihtelu virkistää! Kaupunginkämpän saan noin vuoden kuluttua, olenhan vailla vakinaista asuntoa.

• Sano mua isännäks

Hah hah, varmaan naurattaa siellä vuokrakassulla. Varmaan saat tosi hyvän kämpän :)

Kymmenen vuoden päästä sut löydetään hiiltyneenä kun oot sammunu masinolikännin jälkeen pahvilaatikkojen keskelle, ehkä vetänyt vähän Anttilan mainoksia peitoksi...?

• Hah-Hah, naurattaa!

Varmasti saankin hyvän asunnon, sellaisen missä voin huoletta asua loppuikäni. Masinoli, miksi ihmeessä sitä joisin? Jos olisin kova ryyppäämään hakisin Virosta halpaa viinaa mutta ei ylenpalttinen juopottelu kiinnosta. Se on heikentää potenssia!

• Hauska aloitus

Kyllähän on varmasti todennäköisempää kuolla hirvikolarissa, kuin saada tuollainen vuokralainen. Ei ole itselle koskaan sattunut paikalle.

Hankalat vuokralaiset ovat muutenkin vähenemään päin. On niin helppoa joko ottaa vuokralaisesta luottotiedot omatieto.fi-sivuilta, tai sitten viime aikoina olen pyytänyt vuokralaista itse ottamaan omat tietonsa ja olen tarkastanut henkkarin kanssa, että pitävät paikkaansa.

Muuten olen sitä mieltä, että kun yhteiskunnalta alkavat verorahat loppua, loppuu myös tämä älytön tukien jakaminen vapaamatkustajille. Koko Euroopassa.

Tämä tietää pummeille ankeita aikoja, aika pian vaalien jälkeen.

• ____________________

hahhah Masinoli-Matti.
        Mistäs luulet että oheinen lainaus on suoraaan otettu?

- Vaikuttavatko vuokravelat hakijan mahdollisuuteen saada asuntotarjous?

Asunto-osasto ei voi tarjota asuntoa henkilölle, jolla on hoitamattomia vuokravelkoja. Hakijan tulee omatoimisesti toimittaa vuokranantajan todistus maksetuista vuokraveloista asunto-osaston palvelupisteeseen joko hakemusta jätettäessä tai mahdollisimman pian tämän jälkeen. Vaihtoehtoisesti hakija voi toimittaa asunto-osastolle luotettavan tahon kanssa (esimerkiksi sosiaaliviraston velkaneuvonta tai ulosottoviranomainen) tehdyn maksusuunnitelman velkojen hoitamiseksi sekä kuitteja jo maksetuista eristä. Maksusuunnitelmat käsitellään tapauskohtaisesti.

Eli ala vain miettiä mistä se sopiva roskis löytyisi. Tai sitten hattu kädessä maksamaan nykyisiä vuokravelkoja. hahahhahahahahhaaaa

• Hah-Hah, naurattaa
        ____________________ kirjoitti:

hahhah Masinoli-Matti.
        Mistäs luulet että oheinen lainaus on suoraaan otettu?

- Vaikuttavatko vuokravelat hakijan mahdollisuuteen saada asuntotarjous?

Asunto-osasto ei voi tarjota asuntoa henkilölle, jolla on hoitamattomia vuokravelkoja. Hakijan tulee omatoimisesti toimittaa vuokranantajan todistus maksetuista vuokraveloista asunto-osaston palvelupisteeseen joko hakemusta jätettäessä tai mahdollisimman pian tämän jälkeen. Vaihtoehtoisesti hakija voi toimittaa asunto-osastolle luotettavan tahon kanssa (esimerkiksi sosiaaliviraston velkaneuvonta tai ulosottoviranomainen) tehdyn maksusuunnitelman velkojen hoitamiseksi sekä kuitteja jo maksetuista eristä. Maksusuunnitelmat käsitellään tapauskohtaisesti.

Eli ala vain miettiä mistä se sopiva roskis löytyisi. Tai sitten hattu kädessä maksamaan nykyisiä vuokravelkoja. hahahhahahahahhaaaa

Väitätkö että ei muka saa Helsingin kaupunginasuntoa jos on vuokravelkaa yksityiseen vuokra-asuntoon? Höpö, höpö, ei pidä paikkaansa, ei siinä mitään vuokravelkoja kysellä.

Minulla ei ole mitään hätää, asun erään naisen luona. Toinen ja kolmaskin nainen on varalla joten mukava tässä on odottaa kaupunginkämppää...

• ____________________

Väitätkö että ei muka saa Helsingin kaupunginasuntoa jos on vuokravelkaa yksityiseen vuokra-asuntoon? Höpö, höpö, ei pidä paikkaansa, ei siinä mitään vuokravelkoja kysellä.

Minulla ei ole mitään hätää, asun erään naisen luona. Toinen ja kolmaskin nainen on varalla joten mukava tässä on odottaa kaupunginkämppää...

Joo, enhän minä mitään väitä. Voithan sinä ihan itsekin tarkastaa tilanteen vaikkapa sivulta:

https://www.stadinasunnot.fi/web/guest/usein-kysyttyja-kysymyksia

Onneksi alkaa nuo ilmat pikkuhiljaa lämmetä. Eipä tarvitse niin paljon Masinolia ja vanhoja Hesareita tarvetakseen nukkua yönsä roskiksessa.

Eikun lykkyä tykö...

• Hahhaahaaa

Heh, taitaa kohta gigolo pitää kynsin ja hampain kiinni naisesta, ettei vaan joudu pihalle. :---D

• hahahahahhaaaaaaaaaa

Mahtaa se olla hieno tunne kun tietää olevansa täysin riippuvainen naisen armosta. Sitä on sitten vaan kiltisti vietävä roskapussi ja fifi ulos kun nainen sanoo.
        Ja kaljallehan kavereiden kanssa on ehdoton nounou. Mahtaa olla miehekäs olo!
        Tietysti voihan sen hatun ottaa käteen ja yrittää mennä sopimaan sen vuokraisännän kanssa. Sitähän ei tiedä vaikka läski-isäntä heltyisi ja suostuisi sopimaan...

• Hah-Hah, naurattaa
        hahahahahhaaaaaaaaaa kirjoitti:

Mahtaa se olla hieno tunne kun tietää olevansa täysin riippuvainen naisen armosta. Sitä on sitten vaan kiltisti vietävä roskapussi ja fifi ulos kun nainen sanoo.
        Ja kaljallehan kavereiden kanssa on ehdoton nounou. Mahtaa olla miehekäs olo!
        Tietysti voihan sen hatun ottaa käteen ja yrittää mennä sopimaan sen vuokraisännän kanssa. Sitähän ei tiedä vaikka läski-isäntä heltyisi ja suostuisi sopimaan...

Naisia on monta, ei tarvitse olla yhden armoilla. Kaljalla käyn silloin kuin huvittaa, sieltä löytyy uusia naisia. Helppoa kuin heinänteko!

• JustJooSeliSeli

Ja baari keskustelut menee sitten varmaan niin, että nainen baaris kysyy, että missä asut ja vastaat asuvasi toisen naisen luona. :D

• it-it-itkettääääääää

No nythän se nurkka-lurkki vetoaakin sitten enään pelkästään naisten nurkissa asumiseen. Taisi se totuus vuokra-asunnon saatavuudesta vihdoinkin valjeta.
        Vieläkö nurkka-lurkki tajuaisi tuonkin asumismuodin mahdottomuuden, niin alkaisi jo etsimään sitä roskista. Tai hattua, ja alkaisi opettelemaan kultaisen noutajan ilmettä. Läski-isännän sydän voisi sen nähtyään jopa heltyä...
        Tosiaan "Missäs asut? No vielä toisen naisen luona, mutta voisinko muuttaa sun luoksesi asumaan" ei välttämättä ole paras iskurepliikki baarissa :-0

• Hah-Hah, naurattaa

Voi, voi, ei ne naiset mitään kysele ja jos kyselee niin kerron satuja ja tarinoita. Rakastunut nainen uskoo mitä tahtoo. Tästähän sinulla ei ole kokemusta, sinua kun kukaan ei ole eikä ikinä tule rakastamaan.

• Hah-Hah, naurattaa
        it-it-itkettääääääää kirjoitti:

No nythän se nurkka-lurkki vetoaakin sitten enään pelkästään naisten nurkissa asumiseen. Taisi se totuus vuokra-asunnon saatavuudesta vihdoinkin valjeta.
        Vieläkö nurkka-lurkki tajuaisi tuonkin asumismuodin mahdottomuuden, niin alkaisi jo etsimään sitä roskista. Tai hattua, ja alkaisi opettelemaan kultaisen noutajan ilmettä. Läski-isännän sydän voisi sen nähtyään jopa heltyä...
        Tosiaan "Missäs asut? No vielä toisen naisen luona, mutta voisinko muuttaa sun luoksesi asumaan" ei välttämättä ole paras iskurepliikki baarissa :-0

VVO, Sato, Assäkodit jne. niitä on muitakin kuin Helsingin kaupungin asunnot. Sitäpaitsi ei se ole kirkossa kuulutettu etten saisi, yhteishuoltajuus, pitäähän minun lapsiani jossain tavata. Siihen vetoamalla kyllä asunto irtoaa!

• it-it-itkettääääääää

VVO, Sato, Assäkodit jne. niitä on muitakin kuin Helsingin kaupungin asunnot. Sitäpaitsi ei se ole kirkossa kuulutettu etten saisi, yhteishuoltajuus, pitäähän minun lapsiani jossain tavata. Siihen vetoamalla kyllä asunto irtoaa!

Seliseli. Kyllähän nuo "yksityiset" vuokranantajat ovat vieläkin tiukempia kuin Helsingin kaupunki. Ja Helsingin kaupunki EI anna sinulle vuokra-asuntoa.
        Ja ex-vaimosi hakee vielä yhteishuoltajuudenkin purkua koska et edes itsestäsi pysty huolehtimaan. Perusteet on. Vai annatko osoitteeksi "aina se nainen joka milloinkin suostuu minut nurkkiinsa ottamaan". Lapsiasi saat sitten tavata sosiaalitoimiston valvonnassa.

• it-it-itkettääääääää

Voi, voi, ei ne naiset mitään kysele ja jos kyselee niin kerron satuja ja tarinoita. Rakastunut nainen uskoo mitä tahtoo. Tästähän sinulla ei ole kokemusta, sinua kun kukaan ei ole eikä ikinä tule rakastamaan.

Ja lisää seliseliä. Ai, anteeksi, siis alat miespuoliseksi huor.. Hieno ammatinvalinta.

• JJ

Miksi et haastanut vuokranantajaa oikeuteen vaan käytit oman käden oikeutta?

• analyyti

Kyseessä on hyvin poikkeuksellinen henkilö, sanoisinko mielikuvitusolento.
      Kyseisessä henkilössä yhdistyvät niin harvinaiset seikat että pitäisin sitä todellisuudessa lähes mahdottomana. Tuollainen tuhoamisvietti yhdistettynä satojen tuhansien ulosottovelkoihin ei kuulosta mielestäni järin uskottavalta.
      Tuollaisen ulosottomäärän saavuttaminen edellyttää melkoisia taitoja. Kokemukseni perusteella nyt kuvaillulla henkilöllä olisi perinnässä puhelinlaskuja, vuokrasaatavia, ehkä jotain pieniä velkoja ja sakkoja mutta ei hän satojen tuhansien velkoja millään olisi pystynyt hankkimaan. Lopputuloksena sanoisin että pelkkä provo.

• Voipi olla totta

Satoja tuhansia saa helposti ulosottoon, eihän sitä tarvitse kuin aiheuttaa satojen tuhansien vahinko jonka joutuu korvaamaan. Tulen kanssa kun leikkii niin se on siinä. Sopisi hyvin aloittajan tuhoamisvimmaan.

• 77899955555555555666

Voihan se olla sellainen joka on tuhonnut omaisuutta ties kuinka paljon, siitä sitä korvattavaa tulee. Vaikka ei näitä koskaan maksaisi niin kyllä ne siellä ulosotossa pysyvät. Ja korkokin menee, jos sen on muistanut pyytä silloin kun päätös asiasta on tehty. Muistaakseni tuo ulosmittaus pitää kyllä päivittää tietyin väliajoin muuten se lakkaa olemasta voimassa.
        Tuo korko on sikäli kinkkinen juttu että sitä ei saa lainkaan jos ei sitä huomaa erikseen pyytää siinä käräjillä asian käsittelyn yhteydessä.
        Miunulta aikanaan pari persaukista varasti auton ja ajoi sen ihan romuksi. Varkausvakuutusta minulla ei ollut. Noin vuoden kuluttua poliisi sai kuitenkin tekijät kiinni, ja tämä juttu sitten käräjille meni. Vain puolet pyytämästäni korvaussummasta hyväksyivät käräjillä siksi koska tekijä lausui mielipitenään, että pyytämäni summa on liikaa siitä autostani.
        Tekijä ei tietenkään maksanut mitään, mutta pidin yllä sitä ulosmittausta, ja noin 10 vuoden kuluttua sieltä olikin sitten saatavissa korvausta. Se kuitenkin tuli minulle yllätyksenä, että korkoa ei automaattisesti tällaiseen tule ellei sitä käräjillä erikseen pyydä, ja että myöhemmin sitä on turha enää yrittää. No inflaatio oilkin siinä vuosien saatossa sulatellut tuon korvauksen vähempään kuin puoleen alkuperäisestä, kun sen lopulta osissa numeraalisesti sellaisena sain kuin mitä se aikanaan määrätty oli.

• analyyti

Aloittaja toivoi että vuokranantaja haastaisi hänet oikeuteen ja odottaa näin ollen siis asian käsittelyä riita asiana. Kunnon konnana hän olisi kyllä tiennyt ettei vuokranantajan häntä oikeuteen tarvitse haastaa, toisen omaisuuden tuhoaminen on myös vuokrasuhteessa rikos ja vuokranantaja voisi tehdä rikosilmoituksen jolloin asian tutkisi poliisi ja haastamisen hoitaisi syyttäjä.
      Provo mikä provo.

• Voipi olla totta

Ei se ihan noin yksinkertainen juttu ole, pitää olla näyttöä että juuri vuokralainen on aiheuttanut tahallaan tuhot. Aina voi selittää että oli poissa, sammunut jne, ja muut tuhon aiheutti. Silloin siviilijuttu, aiheutetut vahingot tietysti joutuu maksamaan joita tosin ikinä maksaa.

• analyyti
        Voipi olla totta kirjoitti:

Ei se ihan noin yksinkertainen juttu ole, pitää olla näyttöä että juuri vuokralainen on aiheuttanut tahallaan tuhot. Aina voi selittää että oli poissa, sammunut jne, ja muut tuhon aiheutti. Silloin siviilijuttu, aiheutetut vahingot tietysti joutuu maksamaan joita tosin ikinä maksaa.

Arvioni koski sitä että aloittaja on mielestäni provo.
        Mitä tulee taas oikeasti vuokralaisen vastuuseen niin jos huoneistossa aiheutetaan tuhoa se on rikos. Vuokranantajan kannattaisi siis ensin tehdä rikosilmoitus asiasta niin poliisi tutkisi kuka on epäilty. Ei varmaan vuokralaisen olisi niin miellyttävää istua kuulusteluissa selittämässä ettei itse ole tuhonnut asuntoa eikä edes tiedä kuka se on ollut. Jos syylliseksi todettaisiin vuokralainen niin kyse olisi rikosasiasta. Jos syyllinen olsi joku muu (tiedetty tai tuntematon) asia olisi siviili korvauskanne vuokralaista vastaan jos tekijältä ei korvausta saataisi ja kyseinen henkilö olisi ollut huoneistossa vuokralaisen vieraana. Jos taas josku olsi luvatta tunkeutunut huoneistoon ei vuokralainen olisi siitä vastuussa.

• Voipi olla totta
        analyyti kirjoitti:

Arvioni koski sitä että aloittaja on mielestäni provo.
        Mitä tulee taas oikeasti vuokralaisen vastuuseen niin jos huoneistossa aiheutetaan tuhoa se on rikos. Vuokranantajan kannattaisi siis ensin tehdä rikosilmoitus asiasta niin poliisi tutkisi kuka on epäilty. Ei varmaan vuokralaisen olisi niin miellyttävää istua kuulusteluissa selittämässä ettei itse ole tuhonnut asuntoa eikä edes tiedä kuka se on ollut. Jos syylliseksi todettaisiin vuokralainen niin kyse olisi rikosasiasta. Jos syyllinen olsi joku muu (tiedetty tai tuntematon) asia olisi siviili korvauskanne vuokralaista vastaan jos tekijältä ei korvausta saataisi ja kyseinen henkilö olisi ollut huoneistossa vuokralaisen vieraana. Jos taas josku olsi luvatta tunkeutunut huoneistoon ei vuokralainen olisi siitä vastuussa.

Pitää olla näyttöä siitä että tuhoaminen on tahallista, harkittua, muuten siviiliasia. Ei kaikki vuokralaisen aiheuttamat tuhot ole rikoksia! Vaikka saisikin sakot vahingonteosta mitä se vuokranantajaa hyödyttää, ei tuollaisilta mitään korvauksia saa.

Onneksi tuollaiset tuholaiset ovat aika harvinaisia, laiha lohtu kun omalle kohdalle osuu.

• analyyti
        Voipi olla totta kirjoitti:

Pitää olla näyttöä siitä että tuhoaminen on tahallista, harkittua, muuten siviiliasia. Ei kaikki vuokralaisen aiheuttamat tuhot ole rikoksia! Vaikka saisikin sakot vahingonteosta mitä se vuokranantajaa hyödyttää, ei tuollaisilta mitään korvauksia saa.

Onneksi tuollaiset tuholaiset ovat aika harvinaisia, laiha lohtu kun omalle kohdalle osuu.

Ei mitään tosiaankaan tule saamaan mutta rikosjuttuna sillälailla parempi ettei tarvitse maksaa omia oikeudenkäyntikuluja mitä aloittaja myös ilakoi.
        Itse en tuollaista tuhoamista ole koskaan nähnyt, pienempiin muutaman kerran törmännyt. Voisi melkein ilkeästi sanoa että jos vuokranantaja tuollaisen vuokralaisen saa niin taisi saada sitä mitä tilasikin. Pelkästään luottotiedot tarkastamalla olisi välttynyt ikävyyksiltä.

• 77789995555666666666

Mutta kun tämä omaisuutta tuhonnut vuokralainen on persaukinen, niin hän saa ilmaisen oikeudenkäynnin ja oman asianmajajan. Vuokranantaja taasen maksaa kaikesta, ja oikeudenkäyntikulut kun tunnetusti ovat hintavia niin tuskin lähtee vuokranantaja sellaiseen, ei varsinkaan jos vastassa on persaukinen jolla satojen tuhansien ulosotot päällä.

• pekin

Oli niin tai näin niin kaikenlaisia vuokralaisia sitä onkin. Mullekkin tuli kerran yks ihan huono, koko ajan sai vuokria mankua.

• hohhoijaa

Olet ääliö. Kaikkien vuokranantajien painajainen. Toivottavasti kukaan eikä koskaa vuokraa sinulle mitään. Omistamaan tuskin itse tulet ikinä mitään!
      Tuollaisten ihmisten takia olen myynyt kaikki vuokrakohteeni. Mieti jos kukaan ei kohta vuokraa kenellekään enää? Asutko sitten sillan alla? Siellä voi sitten rellestää ja rikkoa. Huh huh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe