Vaihdoin juuri aikuislukioon, joten tuet lähtivät.
Olen suorittanut n.75% lukion oppimäärästä, vuosikurssia -08 ja tarkoitus valmistua vuoden kuluttua keväälllä.
Elämäntilanne nyt semmoinen, että pakko muuttaa kotoa pois.
Sain työn, joka alkaa viikon päästä, tulisin kk ansaitsemaan n.960 miinus verot, jos teen 24h/vko.
Vuokrakämppiä, joita oon katellu, ovat kaikki 550-650€/kk.. Kallistaaa... Yksiöön yksin siis muuttaisin.
Mietin, että mitä mun kannattaisi tehdä, on niin vaikeata tehdä valintoja.. Käyn salilla 3-4x viikossa, teen paria luovaa juttua säännöllisesti vapaa-ajallani vapaasti (ilman siis tiettyä aikataulua) ja näen paljon kavereitani. Miten saisin kaiken rullaamaan niin ,että aikaa riittäisi töihin, opiskeluun, harrastuksiin ja ihan vapaa-aikaankin (ns. luovaan chillailuun yksikseni). Pitäiskö jostain luopua (ja olenko mä unohtanut jonkun tukijutun, jota vois valtiolta anoa) ??
Elämä stressaa ja osaa päätttää!
hädässäoonjes
1
174
Vastaukset
- ope...
Tervetuloa aikuisten maailmaan. Meinasit että voisit elää leveästi kaikenmaailman tuilla ja harrastaakkin vielä. Kyllä se on niin et jostain sinun on luovuttava. Hae opintolainaa ja käy töissä, kyllä se siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117151- 954721
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594697Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493859- 513788
- 2153748
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263333- 512711
- 372594
- 382289