Mielipiteitä VHH-ruokavalioon liittyen

snoopy88

Heippa!
Olen kiinnostunut VHH-ruokavaliosta, aloittelija siis olen tällä saralla. Asenteeni on ollut negatiivinen koko "hömpötystä" kohtaan. Onko täällä ihmisiä (kuten minä), jotka ovat jättäneet pois leivän, karkin, pikaruokajutut jne. Millaisia kokemuksia teillä on?

Eli leivän mussutuksen olen lopettanut, perunaa en ole vuosikausiin syönyt välttämättä edes viikottain. Pastaa ja riisiä syön, yritän valita täysjyvä/tummia -versioita, näiden ruoka-aineiden osuuden olen yrittänyt saada minimiin. Kasviksien, maito - ja lihatuotteiden määrää olen lisännyt. Makeanhimoon pari palaa tummaa suklaata.

Onko kokeneemmilla millaisia vinkkejä jatkoa varten? Pidän kevyestä ruuasta, kananmunat ja pekonit voi unohtaa, ne eivät vain yksinkertaisesti maistu, eikä muukaan yletön rasvamättö.

Olisin kiitollinen asiallisista vastauksista ja rakentavasta keskustelusta!

3

376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -10kg!..

Mäkin olen ajatellut kokeilla tätä vhh:ta, mutta tiedot ova vielä vähäiset. Täytyy varmaan kipaista kirjakaupan kautta ja ostaa muutama vhh-kirja. Oon aina ollut vähän skeptinen koko asiaa kohtaan, mutta paras kai se on kokeilla ennen kun tuomitsee kokonaan. Tavoitteena olisi pudottaa painoa 10kg.

• mies joka laihdutti

Vinkkinä teille että lukekaa se heikkilän hyvän olon keittokirja, se tsemppaa hyvin alkuu ja ideaan!

Olen aikoinaan tiputtanut vähän tiukemmalla VHH:lla reilun noin 30 kiloa about puolessa vuodessa, lähtöpaino oli 106 ja kun se lähti vähän käsistä niin lopulta painoin parhaimmillaa 78kg. Se on aika paljon 182Cm miehelle joka on muutenkin aika roteva kropaltaan. No lisättiin hiilareita ja sitten sain taas painon kuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51