Ian Paice elävä legenda

Duupadaadaadii

Maailmassa on monia loistavia heavyrumpaleita, mutta on vain yksi joka on täysin ylitse muiden: Hän on Deep Purplen legendaarinen IAN PAICE . Paice soittaa täysin omassa kastissaan vertailtaessa häntä muihin rumpaleihin. Edes joku KISS mikä lie kolistelija Peter Criss,. ei pääse lähellekään siihen agressiivisenn atmosfääriin jonka Ian Paice luo rumpusooloillaan. Paicella on aivan omintakeinen ja kopioimaton tyyli. Hänen soittonsa on hyvin persoonallinen ja pelkästään nauhahalta kuulemalta voi todeta, että siellä soittaa legendaarinen Ian Paice. Paice on kaikkienaikojen rumpali, ikoni eläessään. Tuskin Purple olisi koskaan noussut maailmanmaineeseen ilman karismaattista ja upeaa Paicea. Purplen alamäki alkoikin paicen poistuttua kuvioista ja uusi tuleminen tuli vasta kun ReUnion toteutui Paicen johdolla. Toivon, Paicelle pitkää ikää, sillä hänen kaltaistaan rumpalia tuskin enää koskaan näemme. Ian Paice elää ikuisesti .

9

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gillanssi

Ian Paice on mielestäni myös maailman maukkain rock rumpali. Huomauttaisin vain, että 1976 Jon Lord ja Ian Paice lopettivat Purplen. Eli Purple kasattiin uudestaan 1984 eikä Purplea ollut tällävälin missään kokoonpanossa.
      Ian Paice on ollut aina Purplessa, eikä muita rumpaleita ole ollut yhdelläkään levyllä-eikä keikalla!
      A-P Louhelainen SHADES OF PURPLE (LAHTI)

• Retkuilija
    • tjaaaaaaaa

Olen kuullut kyseisen herran livenä ja lievä pettymys oli. Soittaminen oli voimatonta ja hukkui muitten instrumenttien sekaan. Yhdellä kädellä soittaminen oli setin ainut kohokohta. Itse arvostan herrat Mikkey Dee, Mike Portnoy, Neil Peart, Lenny White ja Danny Carey korkeammalle.

• kitanisti

• Retkuilija

• DEEP PURPLE FOREVER!

"Ikä alkaa painaa?"Ei todellakaa olin 7.12 tänä vuonna keikal ja soitti iha täydellisest ja veti tosi hyvän rumpusoolonki ja yheskohas kuullosti et se olis käyttäny tuplabasarii!!!Se on mahtava!!!Yks parhaimmist rock/heavy rumpaleist!!!
      IAN PAICE!!!

• rarska1

tosiaan paras rumpali , aivan älytön kompeisssan , en koskaan pääse samalle tasolle

• arskas1

kylä tosi on , paras rokkirumpali

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7625
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3705
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2551
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51