puoliautomaattihaulikko, käytetty

erä-ernesti

Kassnar Churchill, Nikko shadow, Winchester 1400 vai mp 153 Baikal? Mikä näistä? Kokemuksia, kantsiiko käytettyä hyväkuntoista puolaria hommata?

5

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pumppumies

Käytetty hyväkuntoinen "hyvä merkki" on usein parempi kuin uusi huonompi...
      Noin niinkuin yleistäen. Ja se "hyvä merkki" maksaa käytettynäkin usein enemmän kuin "markkinoiden halvimmat". ( Joista ei käytettynä enää mitään maksetakkaan)
      Noissa halpa-merkeissä usein on yksilöllisiä eroja, eli joko kestää ja on hyvä... Tai sitten ei (todennäköisempää).
      Riippuu paljon mihin ja miten paljon aiot käyttää asetta.
      Jos pelkästään metsällä käyntiin, niin halvempikin saattaa olla riittävä, mutta jos myös radalle meinaat, niin kannattaa hankkia "se parempi merkki".
      Noista ainakin ton Kassnarin unohtaisin kokonaan... Nikko, tai Winchester tai Baikal olisivat harkittavissa omalta näkökannaltani.

• erä-ernesti

Kiitoksia vastauksesta pumppumies. Parin-kolmensadan torrakkoa olisin ehtimässä, kassnar olis näistä ainut 12/76. Shadow ja winsu siis 12/70 ja balalaikka se 89. Ilmeisesti "shadow" -haulikko on tosiaan merkiltään nikko, made in japan siinä lukee ja muuta ei liikkeen myyjä osannut sanoa merkistä. Aion metsästää lähinnä sorsia, kanalintuja ja jäniksiä sekä kesällä ampua kiekkoa. Aseliikkeestä kuitenkin luulisi olevan varmempi ostaa, tuskin ihan hirmu huonossa kunnossa olevia ilkeävät myydä. Eli siis näillä näkymin olen kallistumassa sen shadowin puolelle, varmistan vaan ettei ole pumppurekyylitoiminen.

• erä-ernesti

korjaan piippurekyylitoiminen:)

• mm

elä osta benelliä

• Erä-JORMELI

Nikko shadow valmistettiin samassa tehtaassa kuin winchester 101 elikkä aika lailla samat osat ja laadultaan HYVÄ. Piippu ja koneisto on kuulemma täysin samat. Itse olen omistanut kyseisen shadownin noin 12 vuotta ja hyvin pelaa tosin päällekkäispiippunen täys suppee 12/76...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7352
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3120
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2299
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    9. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43