Tietäskö kukaan sen domino-mainoksen tytön nimee?? oon miettiny sitä pari päivää enkä muista missä oon sen nähny..
mietityttää vaa
8
241
Vastaukset
- Domino mainos
Hoksasin ite just et se tyttö näyttää ainakin aivan siltä h2o sarjan tummatukkasen tytön siskolta.
- domino2
samaa mieltä et näyttää h2o...
- sama domino2
mut voiko suomalaisessa mainoksessa olla se??
- ÅPjsgäav
ei se ookkaa suomalainen mainos :D siihe on vaa sit ne tekstit ja ne laitettu suomeks. Mutjoo mäki hokasin VIHDOIN et se tyttö on h2o:sta :)
- WhattHell
Sen nimi on Cleo Massey. :) Ja se on h2o:sta sen tummatukkasen sisko. (sen tummatukkasen nimi on kans Cleo... Sekavaa :D)
- nimimerkkionvarattu
H2O:ssa roolihahmon nimi on Cleo Setori mutta häntä näyttelevän nimi on Phoebe Tonkin.
Olette kyllä siinä oikeassa että Kim Setoria (siis Cleo Setorin pikkusisko) näyttelevä Cleo Massey todellakin muistuttaa kovasti tuota Domino-mainoksen tyttöä, ja voi hyvinkin olla yksi ja sama henkilö. Noita mainoksiahan ei todellakaan tehdä Suomessa vaan isossa maailmassa, vain harva tuotemainos oikeasti tehdään enää Suomessa. Suomalaista tuotantoa on lähinnä kauppojen, pankkien ym. mainokset joita ei voidakaan tehdä ulkomailla.
- lionne-welle
nimimerkkionvarattu, Cleon ja Kimin sukunimi h2o:ssa on Sertori. :)
- nimimerkkionvarattu
Sorry, ei noi italialaisperäiset nimet oikein hanskassa mulla. Korjataan siis Sertori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374835Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4901498Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717