Ennen kaupoista oli suurikokoisten vaikeuksia löytää vaatteita,nykyään ei meinaa 36 löytyä vaikka kevään uutuudet vasta rekissä roikkuu....44 ja 46 löytyy kyllä ja muuta telttamallia
Kokoloukussa
3
151
Vastaukset
- nhjkgfytd
Jep, pienet koot myydään loppuun tosi nopeasti. Isot ovat sitten myynnissä vielä kuukausien päästä alennusmyynneissäkin. Muistelen joskus jonkun kaupan myyjän kertoneen, että ainakin heille kokoja tulee aina se standardimäärä kutakin, jolloin keskikokoa tulee kai sitten eniten ja pieniä vähiten. En vaan voi itse käsittää miten tämä voi olla kannattavaa kaupoille, kun pieniä menisi paljon enemmänkin ja isot joutuu myymään alennuksella. Varsinkin tuo 36 myy yleensä todella nopeasti, 34 viihtyy hyllyssä vähän pidempään.
- ponnahdus
Mulle tuli sama asia mieleen...Ehkä se myy vaatteista eniten,mutta oma kokoni on kuitenkin pienikoiseen verrattuna L.
- N028
Olen ihmetellyt samaa vuosikaudet. Jos aikoo kivoja vaatteita saada niin pitää olla kyllä todella nopea että ehtii sen ainokaisen (?) pienen koon sieltä poimimaan. Isot koot on aina lopussa jäljellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224864- 203935
- 272311
- 342134
- 371928
- 151818
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191547- 121471
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191175Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101094