Minulla on kaikki hyvin, siis aivan kaikki puitteet kunnossa. En vain kai osaa arvostaa, sitä mitä minulla on. Tämä ilmenee toisten ihmisten arvostelulla ja hyvin säälimättömällä tuomitsemisella. Varsinkin moraalittomuus saa vereni kiehumaan, en voi sietää "typeriä ja yksinkertaisia" ihmisiä, jotka ovat jollain lailla pettäneet tai olisivat valmiita pettämään kumppaniaan. Tilanne huolestuttaa itseänikin, koska tunnun näkevän ihmisistä vain huonot puolet ja heikkoudet. Miksi minulla on tarve asettua muiden yläpuolelle? Miksi en tunne juurikaan aitoja rakkaudellisia tunteita muita kohtaan? Ainoastaan kumppaniani kohtaan, mutta hänkin on jo huomannut todellisen luonteeni. Minulla ei ole ollut koskaan luonnollista kiintymystä vanhempiini. En tiedä osaanko rakastaa, siten miten kuuluisi. Olen töissä ihmisten parissa, ja mielestäni teen sitä aika luonnollisesti toiset huomioon ottaen. Miksi sitten vapaa-ajalla olen kusipäinen ja paha ihminen. Olenko niin paha todellakin. Pärjäänkö työelämässä ainoastaan, koska saan palkkaa siitä? Olen asian suhteen surullinen ja neuvoton. Voiko tällainen katkeruus poistua ilman ammattiapua?
arvostamaton?
bitteri
0
188
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575