Josku taannoin pystyi antamaan pätkän sukuniemeä/etuniemä, niin Skype esitti luettelon sen perusteella, EI enää?
Hakutoiminto SKYPEssä
5
172
Vastaukset
- etsin ja haen..
Hakutoimintohan on nykyään siinä etusivulla, kontaktien yläpuolella, ei muuta kun testailemaan miten haut löytyy.
- fgghhjhjk
juu, siitä haetaan jotakin henkilöä kontaktiluettelosta, ei netistä...
- yritän ymmärtää...
..jaa.. en minä ainakaan sillä hae mitään nimeä kontaktiluettelosta, kontaktithan on siinä alakkain kaikki mitä minulla niitä on, nimellä tai s-postiosoitteella, tai skypenimellä minä haen, nimenomaan sellaista henkilöä koka ei ole minun kontakteissani.
Voihan poikaset, ennen näkyi koko maailma ja nyt vain pitää tietää nimi tai s-posti, siihenkös on iskenyt joku tietosuoja taas eli v-mäset akat.
Jos haluu näkymään pitää imuroida jokin vanha versio.Vielä senverran tietääkö joku mikä on viimenen versio jossa hakutoiminta kattaa koko maailman, kun ei viitsi ite kaikkia koittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224