Kannattaa varoa naimisissa olevia miehiä ja naisia tanssipaikoilla, ettei joudu tietämättään sotkuihin mukaan. On vaikea tietää, kuka on kenenkin puoliso, kun ollaan ilman sormuksia, ja tanssitaan erillään. Oma kokemukseni on aika raju, astuin ansaan. Ukkomies, parkettien partaveitsi, saalistaa vaikka oma vaimo on tansseissa mukana. Kesti vuoden, että pääsin eroon tästä kaksoiselämää viettävästä miehestä. Vaimolla ei käsittääkseni hajuakaan, mitä mies puuhaa hänen selkänsä takana. Tanssiminen muidenkin kanssa on toki mukavaa, mutta pelisäännöt kai pitäisi olla? Onko sormuksen pitäminen jotenkin hankalaa, vai halutaanko sitä olla ns vapailla markkinoilla. Tansseissa käy sinkkuja, jotka saattavat hakea kumppania, mutta harvoin sinkut toisensa kohtaavat. Usean sinkkumiehenkin kertomus on, että roikkuu jossain varatussa naisessa vielä..
Varatut tanssipaikoilla
205
8713
Vastaukset
- oksettavaa touhua
Tämän lisäksi on paljon niitä naisia, joilla on mies kotona odottamassa. Nämä naiset eivät uskalla/halua kertoa suhteestaan tanssittajille. Eivät edes siinä vaiheessa kun käydään yhdessä muuallakin kuin tansseissa. Tapaillaa ennen ja jälkeen tanssien aivan kuten oltaisiin molemmat sinkkuja ja tutustumassa toiseen.
Naisten tavoitteena on tälläkin toiminnalla vain päästä tanssimaan ja pitää hetken hupia. Syynä ilmeisesti se ettei kotona ole aina sen tuppisuun kanssa niin kivaa ja on naisen heikkoaitsetuntoa hivelevää välillä testauttaa markkina-arvoaa tanssipiireissä.
25 vuotta tansseissa käyneenä näin joka tanssi-ilta useita tällaisia systeemejä. Ja se oksettaa minua ja saa minut surulliseksi. Miten pinnallisia ihmisiä tansseissa käykään.- eedwrsdi
Miesten geneissä on jatkaa sukua siis panna mahdolisimman monta naista
Naislla taas tave testata onko viel vientiä
Näin se vain menee
Joku sinkku siinä voi jäädä jalkoihin tulla paksuksi
tulee sydänsurujakin
Se on vai elämää,mitä te valitatte näin se on aina ollut
ja tulee olemaaan
Pelimiehet naiset saa myös maistaa kiellettyä hedelmää
Hetken hekumaa voihan siitä syntyä myös suhde
Tanseihin on periteisesti menty hakemaan paria
miestä naista
Vai onko joku kaunosielu sitä mieltä et se on vain
viihdettä
Mä miehenä haluan tuntea miten nainen kuumassa
tangossa kiihotttuu kun jalkani on sen reisien välis
hetken ja tunnen miten rinnat painuvat vasten,se on aito
esileikki - Älä yrjöö parketille
"Naisten tavoitteena on tälläkin toiminnalla vain päästä tanssimaan ja pitää hetken hupia."
No kenelläpä ei olisi tällaista tavoitetta, sitä vartenhan tanssit ovat olemassa, tanssia ja hauskan pitoa. Hankalampi ongelma ovat jäähyväissinkut, jotka eivät ole millään areenalla päässeet riittäviin ihmissuhteisiin. Kun he tulevat paripuoline pyyteineen paikalle, he olettavat, että paikka on raivattu heille puhtaaksi kaikista henkilöistä, jotka eivät olisi potentiaalisia seurustelukumppaneita heille. Eihän siitä seuraa kuin oksetusta.
Sinne mennään viihtymään eikä toisten motiiveja arvioimaan. Yllä olevassa on annettu yhden ihmisen oletus, toisten ihmisten motiiveista, mutta pitääkö se edes paikkaansa. Jokainen, jonka oma asenne on kohdallaan, ei kärsi matkapahoinvoinnista tansseissa.
- vaarallista touhua
Varatuille ihmisille kaikki on hauskaa peliä, eikä ajatella ollenkaan, että tuo toiminta voi satuttaa ihmistä joka ihastuu..Ei ole kyse pelkästä tanssimisesta, vaan tansseissa ensin tutustutaan ja senjälkeen alkaa salaiset tapaamiset.
Ja kun varatulla alkaa maa polttaa jalkojen alla, siirrytään uusille metsästysmaille, eli vaihdetaan tanssikurssipaikkakuntaa ja tanssipaikkaa kunnes häly hälvenee.
Onneksi jutut kulkevat, naiset vaihtavat kokemuksiaan eli ns juoruavat, samoin miehet kertovat toisilleen omista kokemuksistaan.
Sain kovan opetuksen ukkomiehestä, tästä lähtien kysyn lähempää tuttavuutta tekevältä mieheltä heti, että jos olet vähänkin varattu, pysy kaukana. Onhan se varmaan mukavaa, kun kotona kaikki on hyvin, mutta jotain jännitystä ja seikkailua tulisi saada. Pitäisi ottaa huomioon, että ketään ulkopuolista ihmistä ei saa hyväksikäyttää väärin motiivein. Vastuuta tietenkin on tällä kolmannella osapuolella myös, ja omalta kohdaltani sain taistella että pääsin eroon. Kyseessä oli vaarallinen saalistava ukkomies, narsisti todennäköisesti, joka ei meinannut jättää rauhaan..mutta nyt onneksi saan hengittää rauhassa.. - rolle-petteri
Kyllä näitä tanssipaikkojen ja tanssiharrastuksen mustamaalaajia riittää!
Aina löytyy joku, jonka mielestä lavatanssi vetelee viimeisiään ja kuinka tanssipaikat kuolevat yksi toisensa perään.
Sitten on näitä urpoja, jonka haluavat leimata kaikki ne, jotka käyvät tansseissa, vaikka kotona on oma kulta odottamassa.
On jokaisen oma asiansa, mitä harrastaa ja miten harrastaa! Jos puoliso on antanut luvan käydä yksin tansseissa, kenelläkään ei pitäisi olla mitään sanottavaa siihen.
Vai olisiko kuitenkin niin, että joitakin teistä varattujen yksin tansseissa käymisessä harmittaa se, että "saaliiksenne" valittu osoittautuukin varatuksi!
Vaikka flaksi sattuisikin käymään, eikö ole toisaalta hyvä, ettei tarvitse sitoutua toiseen, joka onkin jo varattu?- Vaikeneminen kultaa
Pitäisivätkin ulkopuoliset suunsa kiinni. Aina riittää joka paikassa niitä, jotka tuntevat puolison jotain kautta.
Tällaiset tutut, jotka toimivat "hyvinä" ystävinä ja tiedottavat puolisoa näkemästään tai kuulemastaan ovat sellaisia ihmisiä, jotka ovat joko kateellisia, kaksinaamaisia tai pahantahtoisia todellisuudessa.
Minä haluan harrastaa, jotain jossa saan jutella toisen aikuisen ihmisen (muiden kuin työkavereitten) kanssa edes kerran viikossa.
En ole tietoisesti salannut koskaan tansseissa sitä, että olen naimisissa. Jos tanssitettavalta on jäänyt vasen nimetön huomaamatta, niin olen kyllä osannut mainita asiasta.
On tosi keljua elää maailmassa, jossa joka askelta ja sanaa pitää varoa, ettei joku ulkopuolinen tee vääriä johtopäätöksiä.
Kyllä tällaiset juoruajat joskus huomaavat että itse jäikin nalkkiin ja ystävät katoavat. Sinäkin, joka viime viikolla "tiedotit" puolisoani. - pelettää
"Vaikka flaksi sattuisikin käymään, eikö ole toisaalta hyvä, ettei tarvitse sitoutua toiseen, joka onkin jo varattu? "
Jep, käyhän golfaamassakin varattuja yksikseen. Eikä sielläkään sen kummemmin parjata ...
Tiedän miehen jonka eukko lähti golfinopettajansa matkaa. Ihan samanlailla kuin saattaa käydä lavatansseissakin.
Itse seurustelen, mutta käyn yksinkin lavoilla, koska miesystäväni harrastaa sellaisia lajeja kuten veneily esim.- joka taas ei minua kiinnosta pätkääkään.
On meidän sopimuksemme mitä minä duunaan silläaikaa kun hän kalastelee oikealla järvellä tai merellä. ;))
Tanssin kuitenkin emimmäkseen varattujen kanssa koska heitä on lavalla runsain mitoin. Turvallista puolin ja toisin. Jos sinkulla pelettää parketilla yhtä lujaa kuin minulla, niin kyllä sekin sopii.
Osaan suojautua treffipyynnöistä hyvin ja sitäpaitsi useimmat tutut ovat tietoisia seurustelustani, koska usein panemme parketin haisemaan myös rakastajani elikkä miesystäväni kanssa.
- kaarlo juurela
Olisikohan tässä lieve-ilmiö sille, että tanssipaikat ovat nykyisin itseasiassa tanssiravintoloita, eli myös iskupaikkoja?
Aikoinaan harrastin paljonkin tanssimista, enkä koskaan kuullutkaan tämän säikeen mukaisista tapauksista. Mutta selitys asiaan onkin juuri siinä, että tanssipaikoilla harrastetaan, mutta kapakoissa isketään!
Koska en juo mitään tansseissa ollessani, en pidä tanssipaikkojen muuttumisesta kapakoiksi.
Kaikilla muutoksilla on lieveilmiönsä, kuten jotkut meistä ovat näköjään saaneet kokea.- Ihmisrakasko?
Olen ns. varattu nainen ja pidän tanssimisesta.
Lavalta olen löytänyt itselleni miesystävänkin. Hän tosin löytyi aika kaukaa joten emme tapaile joka viikonloppu. Etenkin miehellä on paljon muitakin harrastuksia, sekä omien kiinteistöjensa hoitoa ym.
Minulla on enemmän aikaa koska omistan vain yhden asunnon. Enkä esim. hiihdä tai kalasta ;))
Siksi tanssin yksin usein kun hän on remontoimassa esim. kesäasuntoaan poikansa kanssa.
Minä en siellä remontin keskellä viihdy, eikä siellä naisia kaivatakkaan silloin kun isä ja poika viettävät laatuaikaansa.
Minä siis tanssin silloin.
Oma poikani käy kerran viikossa ja ei yleensä jää edes yöksi, kun asuu tyttöystävänsä kanssa. Olen täällä kotona yksinäinen.
Haluan siis olla ihmisten parissa mukavasti. Minulla on paljoin tanssituttuja. Tanssin enemmän varattujen miesten kanssa joita lavoilla on runsaasti. Joten en häiritse juuri teitä sinkkumiehet. Sorry jos olen ollut harmiksi. - etelän lavat
Eivät tanssijat ryyppää nykyäänkään. Kaljabaarit ammottavat tyhjyyttään. Joku satunnainen kulkija tai artistia seuraamaan tullut saattaa kännätä. Tanssilavat ovat lähes täysin raittiita paikkoja. Joten tervetuloa vaan katsomaan ja tanssimaan tanssin ystävä.
- helium24
tähän väliin haluan tosi ikävässä suhteessa olleena sanoa että mun tansseissa käyminen oli hätähuuto,voi kun joku prinssi olis vienyt mut pois ja olihan niitä mut en sitten itse uskaltanut
- "Tangon taikaa"
helium24 kirjoitti:
tähän väliin haluan tosi ikävässä suhteessa olleena sanoa että mun tansseissa käyminen oli hätähuuto,voi kun joku prinssi olis vienyt mut pois ja olihan niitä mut en sitten itse uskaltanut
Hätähuuto se oli mullakin. Kun edes joskus saisi edes hetkeksi juttuseuraa aikuisesta naisesta. Tuntea lähellä lämpöä.
Tuntuu mukavalta pitää toista lähellä, toisinaan tutumpien naisten kanssa tanssimme aivan ääneti, sanomatta sanaakaan.
Enkä kenellekään ole valehdellut olevani vapailla markkinoilla ja kuitenkin näitä kivoja ystäviä olen saanut. - Tanssitselkeiksi
helium24 kirjoitti:
Niin, päätökset olisi pitänyt tehdä jonkun muun vaan ei sinun itse? Outoa tuoda "hätähuuto" tanssipaikalle että sieltä löytyisi taas uusi uhri tekemään päätöksesi sinun puolesta! Niikuin toteat et itse uskaltanu.
Mustasukkaisen narsistipedon kanssa käsitelleenä kyseistä asiaa jodun myös toteamaan että, kun nainen vei "hätähuutoaan" tanssipaikoille niin säälin hänen sekavuuttaan sekä että sen kohteeksi joutuvia ihmisiä! - Toivo ja Toivo
"Tangon taikaa" kirjoitti:
Hätähuuto se oli mullakin. Kun edes joskus saisi edes hetkeksi juttuseuraa aikuisesta naisesta. Tuntea lähellä lämpöä.
Tuntuu mukavalta pitää toista lähellä, toisinaan tutumpien naisten kanssa tanssimme aivan ääneti, sanomatta sanaakaan.
Enkä kenellekään ole valehdellut olevani vapailla markkinoilla ja kuitenkin näitä kivoja ystäviä olen saanut.Kuka nyt epätoivoa haluaisi tulla jakamaan.
- Niinpä niin
Ihmisrakasko? kirjoitti:
Olen ns. varattu nainen ja pidän tanssimisesta.
Lavalta olen löytänyt itselleni miesystävänkin. Hän tosin löytyi aika kaukaa joten emme tapaile joka viikonloppu. Etenkin miehellä on paljon muitakin harrastuksia, sekä omien kiinteistöjensa hoitoa ym.
Minulla on enemmän aikaa koska omistan vain yhden asunnon. Enkä esim. hiihdä tai kalasta ;))
Siksi tanssin yksin usein kun hän on remontoimassa esim. kesäasuntoaan poikansa kanssa.
Minä en siellä remontin keskellä viihdy, eikä siellä naisia kaivatakkaan silloin kun isä ja poika viettävät laatuaikaansa.
Minä siis tanssin silloin.
Oma poikani käy kerran viikossa ja ei yleensä jää edes yöksi, kun asuu tyttöystävänsä kanssa. Olen täällä kotona yksinäinen.
Haluan siis olla ihmisten parissa mukavasti. Minulla on paljoin tanssituttuja. Tanssin enemmän varattujen miesten kanssa joita lavoilla on runsaasti. Joten en häiritse juuri teitä sinkkumiehet. Sorry jos olen ollut harmiksi.Minusta sillä kai ei ole mitään väliä oletko sinkku tai varattu kun menet tanssimaan. Mutta minusta sillä on väliä jos asiat jätetään kertomatta jos asiat lähtee menee isomman kiinostuksen puolelle. Tai voihan tietenkin olla ettei kumpikaan välitä siitä onko toinen suhteessa johonkin toiseen vai ei. Silloin on kyse vain yleisestä moraalista.
Jos sekoitetaan toisen elämää tunnepuolella tai muuten jättämällä pimentoon asiat, jotka voivat olla osaltaan tärkeitä tietää mihin on menossa, niin se kuulostaa ihmiseltä johon en ainakaan itse haluaisi sekaantua. Ja varmaan tätä tarkoitetaan ihmisellä mistä puhutaan tässä kohtaa.
Jos haluaa ottaa itseensä muitakin vikoja ja tuoda ne täällä esiin niin mikä jottei, mutta ovatko ne vähän asian vierestä.
Turha sinun on anteeksi pyytää jos olet tominut oikein ja etkä ketään ole loukannut toimillasi. Arvioithan kuitenkin omat tomesi oikein ja et siirrä niitä arviointeja muiden huoleksi.
Minusta sinusta ei ole harmia sinkuille tuon kertomasi perusteella, mutta jos annat sinkun luulla jotain muuta kuin olet niin aika todennäköistä on että aiheutat harmia hänelle silloin.
Voin siis oikein mainiosti tanssia varatun kanssa mutta selvin elkein.
On varmasti miehiä kenen kanssa sillä ei ole merkitystä millaisessa suhteessa olet kehenkin milloinkin, mutta itse en halua kaaosta vaan selkeyttä elämääni.
Joten mene tanssimaan vaan kunhan muistat mitä olet tekemässä milloinkin.
Itse haluan kyllä pitää hauskaa ja kovinkin, mutta olen siitä ikävä ihminen etten kenenkään toisen kustannuksella varsinkaan sellaisen joka ei ole edes paikalla.
Varmaan tästäkin on moni eri mieltä ja selittävät jos minkälaista selitystä sille miksi saavat toimia niinkuin toimivat. Minusta he huijaavat toisen lisäksi myös itseään ja minusta se on vaan tyhmää, mutta kaikilla on tietenkin omat mieltymyksensä kuinka haluavat elää.
Itse haluan elää niin ettei taakseen tarvitse katsoa eikä tarvitse pelätä menneen käyvän kimppuun.
Jos viihdyt ihmisten kanssa niin minusta se on ainoastaan loistava asia, toivoittavasti jatkossakin niin.
- vaarallista touhua
Näin jälkikäteen olen tosi onnellinen, että hän olikin varattu, saa vaimo pitää kullannuppunsa aivan rauhassa. Itse olen vapaa ja sellaisena pysynkin, kunnes löytyy vapaa mies. Sitoudun sellaiseen mieluummin kuin varattuun..
Minkä takia varattu mies olisi tavoittelemisen arvoinen? Suhteessa ei ole mitään tulevaisuutta eikä kukaan salaista elämää halua viettää ainakaan kovin kauaa, joten aivan turhaa ajankulua- varattuna määkin
"Minkä takia varattu mies olisi tavoittelemisen arvoinen?"
Miksi sitten tavoittelit !??
- parkettien partaveit
Kyllä sattui kohdalleni..... kuinka se satuttaakin minua. Anteeksi , että olen hakenut teitä sinkuja naisia.
Mikä meitä ukkomiehiä vaivaa, kun on omakin kulta. Voisin tanssia vain hänen kanssaan. Kuinka onnellisia olisimmekaan, kun aina viihtyisimme toistemme seurassa ja harrastuksemme olisivat yhteneväisiä.
Myös ukkomies on mies. Vaimon mies. Yhden naisen mies.
Myös mies , joka voi hairahtua polultaan , ja ihastua naiseen , jonka kanssa tanssigemia pelaa.
Se satuttaa naista ja miestä, kun ihastuu, miksi mahtava tunne muuttuu kärsimykseksi? - opittu on
Kai se mahtava tunne muuttuu kärsimykseksi, kun se alkaa loukata jollain tavalla jotain osapuolta, voi olla että parkettien partaveitsen vaimo ei tykkää näkemästään?
Jos parkettien partaveitsi pitäisi sormusta, häneen tuskin kovin moni nainen ihastuisi sen enempää kuin muutaman tanssin verran. Ja kun iskumeininkiäkin herralla kenties on, siksi sormus jätetään pöytälaatikkoon. Miten sitten suu pannaan, kun vaimollakin näyttää olevan jotain vipinää lattialla? Tämä yhden miehen nainen voi toki myös hairahtua polultaan ja ihastua, kemiat pelaavat ja tanssi sujuu.
Olisiko niin, että kärsimystä ei tule, kun pysytään rajoissa, eikä lähdetä viemään "mahtavaa tunnetta" suhteen suuntaan?? - Varatut ovat pahoja
Parisuhteessa elävillä ei siis ole oikeutta käydä yksin missään, minäkin tiedän tapauksia jossa varattu ihminen on joutunut suhteeseen lähikaupan kassaneidin tai työkaverinsa kanssa.
Miksi yleensä pitää ajautua vakituiseen suhteeseen jos tuloksena on paha ihminen tai sitten katkeroitunut ja elämätöntä elämäänsä sureva harmaavarpunen?
Nykyään ihmiset voidaankin karkeasti kolmeen luokkaan, luokka muuttuu suhteellisen automaattisesti ajan funktiona:
a) vielä sinkut
b) parisuhteessa elävät
c) eronneet - ........
Miksi varoa jos heidän kanssa on mukava tanssia? Kyllä varatut saavat käydä tansseissa siinä missä sinkutkin. Itse olen sinkku, mutta varatut ei minua tanssia paikalla haittaa. Suomi on vapaa maa ja vapaasti saa käydä tansseissa oli vapaa tai varattu. Ei ne suhteet aina niin helppoja ole, joten en koe tarvetta moralisoida ketään, kuten sinä teet. Jokainen taplaa tyylillään. Piste.
- Oma kulta tansittaa
Elämä on elämää ja elämästä pitää ja saa nauttia. Missään ei kielletä eikä lakia ole laadittu, ketkä saavat tanssia ja tansseissa käydä. On jokaisen oma asia ihastuuko varattuun mieheen tai naiseen. Varattujen kanssa tulee yleensä aina ongelmia, mutta minkäs sitä luonnolleen voi. Veikkaisin, että suhteissa on ongelmia jos on haku päällä tansseissa vaikka on varattu, miksi siis ei erota ja nautita elämästä vapaana. Uskon kyllä myös siihen, että on pareja joista toinen ei tanssi ja toiselle se on tärkeä osa elämää ja sulassa sovussa toinen osapuoli voi tansseissa käydä. Joillakin toimii toisilla taas ei. Mikä tässä on siis yhteen vetona,tehköön siis joikainen elämällään mitä tahtoo, kuitenkin niin, että tulee mahdollisimman vähän särkyneitä sydämiä.
- sinkku18
Aloittaja ei tarkoittanut, etteikö tansseissa saa ja pidä käydä kuka tahansa, hän ei vedonnut mihinkään lakiin myöskään. Tämä uusi ilmiö, jossa pariskunnat tanssivat erillään, saattaa tuoda mukanaan ongelmia ja särkyneitä sydämiä, myöskin tragedioita, jos ei rajoissa osata pysyä. Mikä siinä sormuksen sormessa pitämisessä on niin vaikeaa??
- opittu on
Tässä yksin ihmettelen, minne se minua rakastava mies katosi? Kuuntelin kokonaisen vuoden 2-4 x päivässä hänen rakkaudentunnustuksiaan (ukkomies). Tehtiin yhteisiä reissuja, ja kun vaimo lähti matkoille, meillä oli aikaa paljon yhdessäoloon. Vuosi ns toisena naisena sekä hyvää että huonoa.. voittopuolisesti huonoa, koska miehellä myös muita "tanssikavereita" ja lisäksi "paska luonne" omien sanojensakin mukaan. Mentiin "huijalasta heijalaan" mutta pääasia, että mies sai kontrolloida sekä omaa vaimoaan että muita naisiaan. Tarina alkoi tanssipaikalta, jossa pariskunta testasi markkina-arvoaan tanssimalla erillään, ja sen seurauksena tapahtui mikä tapahtui.
Tuossa edellä joku kommentoi, että ei tarvitse moralisoida tanssiväkeä. Itse koin tanssiessani tämän ukkomiehen kanssa, että moralisoivia katseita suunnattiin joka puolelta. Kuten aiemmat kirjoittajat toteavat, että kukin elää tavallaan jne että ei mitään väliä, se ei pidä paikkaansa. Ihmiset kyttäävät ja seuraavat kaikkea mitä tansseissa tapahtuu ja tekevät johtopäätöksiä, oli ne oikeita tai vääriä.
Niin mihin se rakastava mies katosi? Kun kyllästyin puhelinrumbaan ja halusin katkaista suhteen, laitoin pienoisen vihjeen vaimolle, siihen loppui ukkomiehen rakkaus! Hämmästyttävä ja seisauttava kokemus ja samalla erittäin vapauttava. Vihje suhteesta oli vain jäävuoren huippu, itselläni kaikenlaista tietoa tallennettuna kaiken varalta..
Mutta kesä tulossa, ja uudet kuviot odottamassa..- Onnellinen opista
Itse olet langennut tähän ukkomieheen ja kadut sitä ilmeisemmin. Myös minä ihastuin ukkomieheen, mutta en kadu sitä päivääkään. Hän kohteli minua kuin kukkaa kämmenellä, ei luvannut koskaan mitään vain sen hetken oli ihmisenä aivan ihana, ei koskaan moittinut vaimoaan ja heillä on omat syynsä pysyä yhdessä. Mitä minä opin siitä, sen, että en ikinä tyydy huonompaan kohteluun ja tahdon ihmisen joka arvostaa minua ja minä häntä ja yhdessä on hyvä olla. Monta minuun ihastunutta miestä on ollut matkanvarrella, mutta ei kiinnotanut. Sitten osui kohdalle vapaa ja ihana mies jollaista en uskonut olevan olemassakaan.
- minttupuklaa
"Kun kyllästyin puhelinrumbaan ja halusin katkaista suhteen, laitoin pienoisen vihjeen vaimolle, siihen loppui ukkomiehen rakkaus!"
Poimitko vain rusinat pullasta! Sitten kun et enää halunnut leikkiä niin laitoit muut kärsimään. Ei yhtään itsekästä toimintaa. - sinkku 18
Itsekkyyttä ja kärsimystä riittää ihan jokaiselle noissa kuvioissa, kun ajaudutaan väärille teille.
Tanssi on kiva harrastus ja siellä on useimmiten hauskaa. Nautitaan kevään ja kesän tansseissa täysillä, ja muistetaan pitää varamme ;-) - 1+14
Ennen pitkään sitä ajaudutaan väärille teille kun kumpikin kulkee omilla tanssireissuillaan. Vaikka olisi kuinka ihanaa uuden kumppanin kanssa, arki siinäkin tulee vastaan. Vaikeampi aloittaa uutta suhdetta kun lapset vielä on mukana kuvioissa, kuka niitä hoitaa kun kumpikin tanssii uuden kumppanin kanssa. Elämässä on muutakin kuin tanssiminen.
- Aviossa 15 vuotta
Mitä uutta suhdetta varattu kaipaa. Oma kulta kotona tai omissa harrastuksissaan. Käyn tanssimassa, silloin kun pääsen ja haluan vaihtaa viihtelle ja tanssia ja hullutella.
Sormusta minulla ei ole ollut sormessa sitten, kun ensimmäisellä viikollaa häiden jälkeen.
Sormus ei ole pois sormesta siksi, että haluaisin valehdella olevani sinkku.
Turvallisuus syistä, moni on menettänyt sormensa jäätyään siitä roikkumaan , varsinkin näissä palomiehenhommissa.
Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa. - Peräkammarin poika?
Aviossa 15 vuotta kirjoitti:
Mitä uutta suhdetta varattu kaipaa. Oma kulta kotona tai omissa harrastuksissaan. Käyn tanssimassa, silloin kun pääsen ja haluan vaihtaa viihtelle ja tanssia ja hullutella.
Sormusta minulla ei ole ollut sormessa sitten, kun ensimmäisellä viikollaa häiden jälkeen.
Turvallisuus syistä, moni on menettänyt sormensa jäätyään siitä roikkumaan , varsinkin näissä palomiehenhommissa.
Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa."Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa."
Tuon voin allekirjoittaa. Oma kiinnostavuuteni naisten keskuudessa on ollut huipussaan silloin, kun minulla oli vielä kihlasormus sormessa. Keski-ikäinen sinkkumies ei kiinnosta ketään. - 2-11
Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa.Olet hyvä esimerkki idiootista.
- sormus tiellä
Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa.Jaa että pelomiehen hommissa voi jäädä sormuksesta kiinni jonnekin roikkumaan, ennenkuulumatonta! Eikö palomiehet käytä mitään hanskoja työssään? Sitten on insinöörin työssäkin aika hankalaa kun sormus tarttuu kaikenmaailman papereihin, tietokonenäppylöihin jms. On myös ammatteja, joissa on erityisen suuri vaara jäädä sormuksesta kiinni kuten esim. taksinkuljettaja, opettaja, lääkäri mitä mielikuvituksellisimpiin paikkoihin ja ansoihin. Lääkärikin voi jäädä sormuksesta kiinni sappirakkoon, mutta lääkärin ammatti onkin niitä ainoita, joissa sormusta ei saa käyttää hygieniasyistä, ainakaan operaatioissa.
On lukuisa joukko ammatteja, joissa pikkiriikkinen sormus on tiellä; nuohoojan ammatissa kallis sormus voi Hukkua tuhka-astiaan, maanviljelijällä kadota perunapeltoon jne..
Ja kun on kerran luvattu rakastaa, kai se sopimus pätee ilman sormuksiakin. - 25sss
sormus tiellä kirjoitti:
Jaa että pelomiehen hommissa voi jäädä sormuksesta kiinni jonnekin roikkumaan, ennenkuulumatonta! Eikö palomiehet käytä mitään hanskoja työssään? Sitten on insinöörin työssäkin aika hankalaa kun sormus tarttuu kaikenmaailman papereihin, tietokonenäppylöihin jms. On myös ammatteja, joissa on erityisen suuri vaara jäädä sormuksesta kiinni kuten esim. taksinkuljettaja, opettaja, lääkäri mitä mielikuvituksellisimpiin paikkoihin ja ansoihin. Lääkärikin voi jäädä sormuksesta kiinni sappirakkoon, mutta lääkärin ammatti onkin niitä ainoita, joissa sormusta ei saa käyttää hygieniasyistä, ainakaan operaatioissa.
On lukuisa joukko ammatteja, joissa pikkiriikkinen sormus on tiellä; nuohoojan ammatissa kallis sormus voi Hukkua tuhka-astiaan, maanviljelijällä kadota perunapeltoon jne..
Ja kun on kerran luvattu rakastaa, kai se sopimus pätee ilman sormuksiakin.Tämä on tanssipalsta. Siitä ja viesteistä voi päätellä että kuvailtiin tilannetta tansseissa.
En ole nähnyt yhtään palomiestä tanssimassa työvehkeissä. Oletko sinä? Rukkaset kädes ja kypärä päässä?
Kyllähän sitä pelehtimistään voi perustella millä vaan. Jos on tarpeeksi häikäilemätön pettäjä.
"olen palomies, joten en voi käyttää sormusta tanssiessani"
"Olen uimamaisteri joten minun ei tarvitse käyttää e-pillereitä"
HYVÄ SUOMI!!! SISÄSIITTOISUUDEN PARATIISI!! - sillee se
Tanssikurssitoiminta tähtää opettamisen ohella myös parinvaihtoon kursseilla, ja siinä on sekä hyvät että huonot puolensa. Osa pareista ei vaihda, vaikka voisi. On kursseja, joilla tanssitaan vain oman parin kanssa, mutta suurin osa kursseista on harjoittelua eri parin kanssa. Tulokset ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Kun on harjoiteltu muidenkin kanssa, tanssipaikoilla ollaan erillään, ja siitä voi olla muitakin seurauksia, kuin tanssimaan oppiminen.
Tilaisuus tekee varkaan. Onko suuntaus oikea vai väärä, en tiedä muuta kuin sen, että sotkuja syntyy aivan varmasti. Ne sotkut ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Aviomies istuu myrtsinä penkillä kun vaimo tanssii muiden miesten kanssa sylitanssia. Jonkun aviovaimo kyttää miestänsä, ja sieppaa tämän kainaloonsa ennenkuin mies on kunnolla ehtinyt naista palauttaa paikalleen. Ja tietenkin nämä koko illan ns "vain tanssimiset" muiden kanssa voi voi sentään..onhan ainakin jännitystä ja varmasti myös uskottomuutta valitettavasti - tämäkin on totta:
sillee se kirjoitti:
Tanssikurssitoiminta tähtää opettamisen ohella myös parinvaihtoon kursseilla, ja siinä on sekä hyvät että huonot puolensa. Osa pareista ei vaihda, vaikka voisi. On kursseja, joilla tanssitaan vain oman parin kanssa, mutta suurin osa kursseista on harjoittelua eri parin kanssa. Tulokset ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Kun on harjoiteltu muidenkin kanssa, tanssipaikoilla ollaan erillään, ja siitä voi olla muitakin seurauksia, kuin tanssimaan oppiminen.
Tilaisuus tekee varkaan. Onko suuntaus oikea vai väärä, en tiedä muuta kuin sen, että sotkuja syntyy aivan varmasti. Ne sotkut ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Aviomies istuu myrtsinä penkillä kun vaimo tanssii muiden miesten kanssa sylitanssia. Jonkun aviovaimo kyttää miestänsä, ja sieppaa tämän kainaloonsa ennenkuin mies on kunnolla ehtinyt naista palauttaa paikalleen. Ja tietenkin nämä koko illan ns "vain tanssimiset" muiden kanssa voi voi sentään..onhan ainakin jännitystä ja varmasti myös uskottomuutta valitettavastiViikonloppuna kuulin radiosta samantapaisen jutun kun joku tiesi kertoa miksi monet urheilijat alkoholisoituvat uransa jälkeen.
Katsokaas kun urheilussa kisan loputtua suihkutellaan ja juodaan shampanjaa niin urheilija oppii käyttämään alkoholia ja jatkaa sitä myöhemmin. Niin yksinkertaista se on. - tottakin
sillee se kirjoitti:
Tilaisuus tekee varkaan. Onko suuntaus oikea vai väärä, en tiedä muuta kuin sen, että sotkuja syntyy aivan varmasti. Ne sotkut ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Aviomies istuu myrtsinä penkillä kun vaimo tanssii muiden miesten kanssa sylitanssia. Jonkun aviovaimo kyttää miestänsä, ja sieppaa tämän kainaloonsa ennenkuin mies on kunnolla ehtinyt naista palauttaa paikalleen. Ja tietenkin nämä koko illan ns "vain tanssimiset" muiden kanssa voi voi sentään..onhan ainakin jännitystä ja varmasti myös uskottomuutta valitettavastiOnhan noita kaikenlaisia ihmissuhteita nähty, enkä usko parinvaihdon siihen uskottomuuteen tai erilleenmenoon paljon vaikuttavan. Olisi se sellainen suhde kariutunut kuitenkin. Ajattelen että hyvä kun edes yrittivät tehdä/harrastaa jotakin yhdessä. Uskon että on ihan myönteisiäkin kokemuksia parinvaihdosta.
- 27 vuotta lavoilla
tottakin kirjoitti:
Onhan noita kaikenlaisia ihmissuhteita nähty, enkä usko parinvaihdon siihen uskottomuuteen tai erilleenmenoon paljon vaikuttavan. Olisi se sellainen suhde kariutunut kuitenkin. Ajattelen että hyvä kun edes yrittivät tehdä/harrastaa jotakin yhdessä. Uskon että on ihan myönteisiäkin kokemuksia parinvaihdosta.
Logiikkasi mukaan on siis oikein tarjota lakossa olevalle tai lopettaneelle tupakoitsijalle savuketta, koska hän kuitenkin vielä joskus polttaa?
Tai
Varattujen kanssa flirttailussa tai tapailussa esim. tanssitreffien muodossa ei ole mielestäsi mitään eettisesti kyseenalaista, koska vastuu suhteiden rikkoutumisesta on aina suhteessa olevilla kahdella ihmisellä? "eroavathan he kuitenkin jossain vaiheessa"
Maailmakuvani ja eettisyyteni taso lienee hyvinkin erilainen kuin sinulla. - hjp.
tottakin kirjoitti:
Onhan noita kaikenlaisia ihmissuhteita nähty, enkä usko parinvaihdon siihen uskottomuuteen tai erilleenmenoon paljon vaikuttavan. Olisi se sellainen suhde kariutunut kuitenkin. Ajattelen että hyvä kun edes yrittivät tehdä/harrastaa jotakin yhdessä. Uskon että on ihan myönteisiäkin kokemuksia parinvaihdosta.
Joo. Pitkälti olen samaa mieltä kanssasi. Parhaiten oppii tanssimaan kun tanssii mahdollisimman monen eri (naisen) kanssa. Kaikki naisethan eivät osaa seurata vientiä kovin hyvin, niin kyllä se on paljon kehittävämpää kuin oman parin kanssa, hän kun tietää kaiken jo silmien liikkeestä.
- sille se menee
27 vuotta lavoilla kirjoitti:
Logiikkasi mukaan on siis oikein tarjota lakossa olevalle tai lopettaneelle tupakoitsijalle savuketta, koska hän kuitenkin vielä joskus polttaa?
Tai
Varattujen kanssa flirttailussa tai tapailussa esim. tanssitreffien muodossa ei ole mielestäsi mitään eettisesti kyseenalaista, koska vastuu suhteiden rikkoutumisesta on aina suhteessa olevilla kahdella ihmisellä? "eroavathan he kuitenkin jossain vaiheessa"
Maailmakuvani ja eettisyyteni taso lienee hyvinkin erilainen kuin sinulla.Tietenkin tanssitreffeille ajaudutaan, että saadaan harjoitella vientiä ja seuraamista oikein koko ilta, ja mitä sen jälkeen tapahtuu tai on tapahtumatta, on se eettinen kysymys. Oma kokemus, että varatut ovat hakoteillä juuri tuon erillään tanssimisensa kanssa. Suhteita syntyy, haetaan syrjäisiä paikkoja tanssiharkoille, ja sovitaan jatkot.
- tottakin
27 vuotta lavoilla kirjoitti:
Tai
Maailmakuvani ja eettisyyteni taso lienee hyvinkin erilainen kuin sinulla.Kuulepas nyt "sille se menee"
On se nyt ihme että meikäläinen pitää yksistään kantaa kaikkien ihmisten tekemiset ja tekemättä jättämiset sinun ajattelumallisi myötä.
No, olen tätäkin nähnyt aikaisemmin täälläkin palstalla. Mistä ihmeestä minä tietäisin kuka ensinnäkään polttaa, että en vain vahingossa tarjoa savukkeita (en kuitenkaan polta, enkä yleensä ole pitempiä aikoja tekemisissä polttavan kanssa, ihan pakotetusta syystä).
Varattujen kanssa flirttailusta voin sanoa että näytäpä mikä on flirttailua sinun ahdaspipoisen mielestä? Nostan hattua heille, joilla on sen verran selkärankaa että normaalikäyttäytyminen tanssipaikoillakin on mahdollista, eli että varattu voi tanssia vapaan kanssa ja vapaa voi tanssia varatun kanssa ilman sen kummempia mutkia siihen asiaan, aivan niinkuin kursseillakin parinvaihdossa.
Kyllä sinun maailmankuvasi ja eettisyytesi taso on todellakin aivan jotain muuta kuin omani, "27 vuotta lavoilla". Jokainen hoitaa omat asiansa ja myöskin suhteensa ja joko valitsee parinvaihdon tai ei ja valitsee erotakin tai ei, eikä kukaan meistä ole siitä käyttäytymisestä vastuussa. - ygwdfjgws
tottakin kirjoitti:
Kuulepas nyt "sille se menee"
On se nyt ihme että meikäläinen pitää yksistään kantaa kaikkien ihmisten tekemiset ja tekemättä jättämiset sinun ajattelumallisi myötä.
No, olen tätäkin nähnyt aikaisemmin täälläkin palstalla. Mistä ihmeestä minä tietäisin kuka ensinnäkään polttaa, että en vain vahingossa tarjoa savukkeita (en kuitenkaan polta, enkä yleensä ole pitempiä aikoja tekemisissä polttavan kanssa, ihan pakotetusta syystä).
Varattujen kanssa flirttailusta voin sanoa että näytäpä mikä on flirttailua sinun ahdaspipoisen mielestä? Nostan hattua heille, joilla on sen verran selkärankaa että normaalikäyttäytyminen tanssipaikoillakin on mahdollista, eli että varattu voi tanssia vapaan kanssa ja vapaa voi tanssia varatun kanssa ilman sen kummempia mutkia siihen asiaan, aivan niinkuin kursseillakin parinvaihdossa.
Kyllä sinun maailmankuvasi ja eettisyytesi taso on todellakin aivan jotain muuta kuin omani, "27 vuotta lavoilla". Jokainen hoitaa omat asiansa ja myöskin suhteensa ja joko valitsee parinvaihdon tai ei ja valitsee erotakin tai ei, eikä kukaan meistä ole siitä käyttäytymisestä vastuussa.Komppaan.
- 27 vee
tottakin kirjoitti:
Kuulepas nyt "sille se menee"
Kyllä sinun maailmankuvasi ja eettisyytesi taso on todellakin aivan jotain muuta kuin omani, "27 vuotta lavoilla". Jokainen hoitaa omat asiansa ja myöskin suhteensa ja joko valitsee parinvaihdon tai ei ja valitsee erotakin tai ei, eikä kukaan meistä ole siitä käyttäytymisestä vastuussa.sepä juuri nykymenossa onkin vialla. kaikki luulevat olevansa vastuussa vain itsestään...
- 86798u
27 vee kirjoitti:
sepä juuri nykymenossa onkin vialla. kaikki luulevat olevansa vastuussa vain itsestään...
Toisten väheksyminen ei ole vastuuta.
- Girls girls sirls
sillee se kirjoitti:
Tilaisuus tekee varkaan. Onko suuntaus oikea vai väärä, en tiedä muuta kuin sen, että sotkuja syntyy aivan varmasti. Ne sotkut ovat nähtävissä tanssipaikoilla. Aviomies istuu myrtsinä penkillä kun vaimo tanssii muiden miesten kanssa sylitanssia. Jonkun aviovaimo kyttää miestänsä, ja sieppaa tämän kainaloonsa ennenkuin mies on kunnolla ehtinyt naista palauttaa paikalleen. Ja tietenkin nämä koko illan ns "vain tanssimiset" muiden kanssa voi voi sentään..onhan ainakin jännitystä ja varmasti myös uskottomuutta valitettavasti"Kun on harjoiteltu muidenkin kanssa, tanssipaikoilla ollaan erillään, ja siitä voi olla muitakin seurauksia, kuin tanssimaan oppiminen."
Tuskin tuo erillään tanssiminen tanssikursseista johtuu.
Monipuolisuuttahan se vaan antaa illalle. Oman kanssa kun elelee muutenkin joka pv, niin kumpikin saa sosiaalista puolta ja tanssinhurmaa monipuolisemmin erillään tanssiessaan.
Siellähän sitä molemmat ovat samassa tilassa kuitenkin ja välillä voi tanssia puoli iltaa tai koko illan yhdessäkin. Ihan miten vaan.
Parien erillään tanssiminen tuo monipuolisuutta kaikille tanssi iltana ja se on GOOD. - Nainen naisellinen
25sss kirjoitti:
Tämä on tanssipalsta. Siitä ja viesteistä voi päätellä että kuvailtiin tilannetta tansseissa.
En ole nähnyt yhtään palomiestä tanssimassa työvehkeissä. Oletko sinä? Rukkaset kädes ja kypärä päässä?
Kyllähän sitä pelehtimistään voi perustella millä vaan. Jos on tarpeeksi häikäilemätön pettäjä.
"olen palomies, joten en voi käyttää sormusta tanssiessani"
"Olen uimamaisteri joten minun ei tarvitse käyttää e-pillereitä"
HYVÄ SUOMI!!! SISÄSIITTOISUUDEN PARATIISI!!Olen nainen, ja työni vuoksi otan sormukset pois usein, koska häiritsevät työtäni. Olen niin tottunut olemaan ilman sormuksia, etten niiden poissaoloa edes huomaa. Monestikin siis olen myös tansseissa ilman sormuksia, mutta en huijatakseni. Eikä minun tarvitse nimettömääni katsoa muistaakseni olevani naimisissa.
Mutta, missä vaiheessa sille tanssittajalle sitten pitäisi ilmoittaa että olen muuten varattu??? Hetikö pamauttaa kun tanssiin pokkaa? Taitaisi kaveri vaan hymyillä mielessään, että kovatpa on luulot emännällä itsestään. - Vain tanssia
Nainen naisellinen kirjoitti:
Olen nainen, ja työni vuoksi otan sormukset pois usein, koska häiritsevät työtäni. Olen niin tottunut olemaan ilman sormuksia, etten niiden poissaoloa edes huomaa. Monestikin siis olen myös tansseissa ilman sormuksia, mutta en huijatakseni. Eikä minun tarvitse nimettömääni katsoa muistaakseni olevani naimisissa.
Mutta, missä vaiheessa sille tanssittajalle sitten pitäisi ilmoittaa että olen muuten varattu??? Hetikö pamauttaa kun tanssiin pokkaa? Taitaisi kaveri vaan hymyillä mielessään, että kovatpa on luulot emännällä itsestään.Käyttäydytkö lavalla omistavasti ?
Lukitsetko sinkkumiehen jos askeleet sujuu ?
Unohdatko lavalla , että olet rouvana siellä ? - Ei sormusta
sormus tiellä kirjoitti:
Jaa että pelomiehen hommissa voi jäädä sormuksesta kiinni jonnekin roikkumaan, ennenkuulumatonta! Eikö palomiehet käytä mitään hanskoja työssään? Sitten on insinöörin työssäkin aika hankalaa kun sormus tarttuu kaikenmaailman papereihin, tietokonenäppylöihin jms. On myös ammatteja, joissa on erityisen suuri vaara jäädä sormuksesta kiinni kuten esim. taksinkuljettaja, opettaja, lääkäri mitä mielikuvituksellisimpiin paikkoihin ja ansoihin. Lääkärikin voi jäädä sormuksesta kiinni sappirakkoon, mutta lääkärin ammatti onkin niitä ainoita, joissa sormusta ei saa käyttää hygieniasyistä, ainakaan operaatioissa.
Ja kun on kerran luvattu rakastaa, kai se sopimus pätee ilman sormuksiakin.Itselläni jäi sormuksen käyttö, akkuporakoneen kanssa sählättyäni. Sormi ei ole tullut vieläkään entiselleen.
- Tansseissa
Girls girls sirls kirjoitti:
"Kun on harjoiteltu muidenkin kanssa, tanssipaikoilla ollaan erillään, ja siitä voi olla muitakin seurauksia, kuin tanssimaan oppiminen."
Tuskin tuo erillään tanssiminen tanssikursseista johtuu.
Monipuolisuuttahan se vaan antaa illalle. Oman kanssa kun elelee muutenkin joka pv, niin kumpikin saa sosiaalista puolta ja tanssinhurmaa monipuolisemmin erillään tanssiessaan.
Siellähän sitä molemmat ovat samassa tilassa kuitenkin ja välillä voi tanssia puoli iltaa tai koko illan yhdessäkin. Ihan miten vaan.
Parien erillään tanssiminen tuo monipuolisuutta kaikille tanssi iltana ja se on GOOD.Olemme muutaman kerran kokeilleet erillään tanssimista, Tuo miesten ja naistenhaku on vähän epätasaista, voisi olla joka toinen tunti niin kuin muutamilla paikoilla otettu käyttöön. Silloin kummatkin voivat hakea tasapuolisesti.
Erillään tanssimisessa on se hyvä puli, oppii uusia asioita ja ei oikaise niin paljon kuin oman kanssa tulee tehtyä. - 2-11
Peräkammarin poika? kirjoitti:
"Jos haluaisin maksimoira uuden naisen kiinnostuksen - panisin heti sormuksen sormeeni. Nykyään minua luullaan mammanpojaksi ilman sormusta, ja ketä naista sellainen kiinnostaa."
Tuon voin allekirjoittaa. Oma kiinnostavuuteni naisten keskuudessa on ollut huipussaan silloin, kun minulla oli vielä kihlasormus sormessa. Keski-ikäinen sinkkumies ei kiinnosta ketään.Totta, keski-ikäisessä sinkkumiehessä on todennäköisesti jotain vialla, paitsi jos on leski.
- Että silleen
Minä ainakin olen avoimesti kertonut olevani naimisissa. Sen jälkeen keskustelut ovat olleet jotenkin vapautuneempia tanssiessa. Joku ei sen jälkeen ole kertaakaan hakenut, mutta onpa niitäkin, jotka hakevat jokaisena tanssi-iltana, jos vain ovat paikalla. Vain yksi oli vaikea sitkiäinen, joka alkoi vinkua muutaman kerran jälkeen, että aikoo soittaa puolisolleni ja elätteli toiveita kanssani. No, eipä ole enää näkynyt tansseissa tätä henkilöä.
- Ei ongelmaa
Jos sinun on ihan pakko lähteä jotain suhdevirityksiä kehittelemään tanssipaikalla, niin eikös olisi helppoa kysyä jo alkuvaiheessa onko se toinen vapaa vai varattu? Miksi antaa tilanteen kehittyä, jos asiasta ei ole varmuutta? Ota itse vastuu elämästäsi, äläkä syyllistä muita.
- Iidalyydia...
Näinpä. Kannattaa kysyä heti alkuun toisen elämäntilanne. Jos toinen ei kerro heti, niin kyllähän tanssipiirit ovat sen verran pienet, että joku muu varmasti tietää kyseisen henkilön taustat. Minä olen aina kertonut avoimesti olevani naimisissa ja että minulla on kaksi pientä lasta. Se ei ole ollut kenellekään ongelma. Minulla on paljon vakitanssittajia ja aina löytyy myös uusia mukavia tuttavuuksia.
Nyt varattuna en tietenkään ole ollut haku päällä. Joskus olen saanut ehdotuksia, mutta olen kieltäytynyt niistä kauniisti. Sinkkuaikoinani olin haku päällä, mutta en ollut niin tyhmä, että olisin takertunut varatun matkaan. Kyllähän ap:lle varmasti aika nopeasti selvisi, että mies on varattu. Mitäs jäi roikkumaan matkaan. Turha ruikuttaa.
- poliolliisi
Ei sitä voi yleistää ,että kaikkia naisia ei kiinnosta pelehtiminen varatun miehen kanssa. On naisia joille se on vain yllyke kun mies on varattu. Onhan se kunnon ihmisille vaikea ymmärtää sekin, että vankilassa olevat murhaajat saavat naisilta paljon kosintoja yms toiveita kanssakäymisestä.
- vaarallista touhua
Samastaisin myös varattujen ja murhaajien kanssa pelehtivät ihmiset. Siinä joutuu vaaralliseen tilanteeseen kummassakin tapauksessa, henki voi mennä syystä tai toisesta. Varatun kanssa joutuu mitä ihmeellisimpiin salaamisoperaatioihin ja outoihin aikatauluihin, ja murhaajien kanssa on selvää että tulee ennenpitkää murhatuksi itsekin. Kovaa peliä Bostonissa.
Muistan, miten älytöntä touhua varatun kanssa oli ihan kaikki. Enää en lähtisi pimeille metsäteille satojen kilometrien päähän etäiseen tanssipaikkaan, jossa ei kukaan tuttu olisi paikalla näkemässä. Tuttujahan tulee vastaan kaikilla tanssipaikoilla. Mutta kiva oli nähdä pieni syrjäinen lava, jonne muuten ei tietenkään olisi tullut lähdetyksi.
- Vaaleaverikkö Tre
Minä ihastuin ihanaan mieheen tanssipaikalla,seurusteltiin noin vuoden
ja menimme kihloihin,mies muuttui täysin,ostatti minulla monelaista
tavaraa,minulta meni pikkuhiljaa rahat tililtä ostoihin.
Kannattaa olla tarkkana kenen joukkoon lähtee,silti voi pettyä.- Silmät päässä
"Kannattaa olla tarkkana kenen joukkoon lähtee,silti voi pettyä. "
Joitakuita vedätetään tuollatavalla missä tahansa. Ei siihen tanssilavaa tarvita välttämättä.
- Erik 2
Edellinen on tosi tyhmä Blondi! Sanan varsinaisessa merkityksessä. Tiedän tapauksia jossa papin aamenen jälkeen missimitoissa ollut nainen muuttuu sohvaperunaksi! Vikaa on teissä naisissakin valitettavasti ja paljon!
- marjo66
Voihan sitä hyvät ihmiset nauttia ihanasta musiikista, tanssi askelien sujuvasta liikkeestä ja kropan hyvästä tunteesta ihanan musiikin tahdissa. Toisen ihmisen välittämisestä, hän ei päästä irti pyörähdyksissä eikä kovassakaan menossa: -)
Vapaana voit tulla, vapaana voit olla ja vapaana saat omaan kotiin mennä.
Kaikki on kiinni sinusta!
Minä nautin läheisyydestä, partavesien tuoksusta ja persoonallisista kohtaamisista. Ja siitä ettei tarvitsekaan etsiä eikä löytää kotiin tuotavaa kaveria.
Tanssi on ihana harrastus ja musiikki on elämä.- vipeltäjä:)
Aivan samaa mieltä marjo66:n kanssa, ite jo keski-iän ylittäneenä ja monta vuotta sitten eronneena nautin tilanteestani täysin rinnoin.
Ei yhtään jaksa ajatel et pitäis joku löytää meikäläisen mukavaa
elämää sekoittamaan, riittää toi pelkkä tanssiminen miesten kans, enää
muut jutut ei jaksa kiinnostaa, sen verran aikanaan siipeensä saanut, jotta nyt tää on hyvä.
Mut olen kyl sitä mieltä et jokainen taplatkoon tyylillään,
eipä ole multa pois. Kantapään kautta se kaikkien on täs elämäs
noi kaik jutut opittava, kuka enempi tai vähempi kärsien. - Hoh hoijaa
vipeltäjä:) kirjoitti:
Aivan samaa mieltä marjo66:n kanssa, ite jo keski-iän ylittäneenä ja monta vuotta sitten eronneena nautin tilanteestani täysin rinnoin.
Ei yhtään jaksa ajatel et pitäis joku löytää meikäläisen mukavaa
elämää sekoittamaan, riittää toi pelkkä tanssiminen miesten kans, enää
muut jutut ei jaksa kiinnostaa, sen verran aikanaan siipeensä saanut, jotta nyt tää on hyvä.
Mut olen kyl sitä mieltä et jokainen taplatkoon tyylillään,
eipä ole multa pois. Kantapään kautta se kaikkien on täs elämäs
noi kaik jutut opittava, kuka enempi tai vähempi kärsien.Juu kyllä,kun alapää on kuivana seon totta että muut jutut ei enää kiinnosta
- näinmenee
Hoh hoijaa kirjoitti:
Juu kyllä,kun alapää on kuivana seon totta että muut jutut ei enää kiinnosta
Jos alapää on kuivana niin ei luulis ketään ulkopuolista haittaavan. Sitä paitsi oman käden kautta saa parhaan tyydytyksen.. tökeröistä miehistä ei ole mihinkään.!
- my my my my 53
Hoh hoijaa kirjoitti:
Juu kyllä,kun alapää on kuivana seon totta että muut jutut ei enää kiinnosta
voiteita on joten kuivuus ei ole haittana meille 50
ja jos mies on kiihottava(jota en luule et olet)niin kosteena pysyy - Äinään Miäs
näinmenee kirjoitti:
Jos alapää on kuivana niin ei luulis ketään ulkopuolista haittaavan. Sitä paitsi oman käden kautta saa parhaan tyydytyksen.. tökeröistä miehistä ei ole mihinkään.!
Se oli 1984 kun Norellin Pekka nousi ravibussiin,joka lähti Kouvolaan.
Norelli sai lempinimen Norttari,kun sillä oli oranssin värinen Nortin
mainostakki aina päällä.
Silloin oli ilmaisravit ja ilmaiskuljetus paikan päälle.
Norttarilla kävi vähän huono flaksi kun kaik rahat män eikä piisantkaan.
Kun laskeuduttiin bussista,niin kuski kysyi etä miten ilmaisravit meni.
Norttari suutahti ja sanoi että jos jotain tahdotte ilmaiseksi,niin vetäkää käteen.
Oli se luvattoman härski mies se Norttari.
- p.mie
Ihmettelen...
Avioliitossa/suhteessa/avoliitossa olevia ei kielletä menemästä kuntosalille, kahvilaan kahville, uimahalliin....tai muihin samantapaisiin paikkoihin...Mutta TANSSIPAIKKA, kääk miten vaarallinen se onkaan.....
Eräs ystävänikin tapasi miehensä, bussiasemalla, kun odotti linjuria viemään hänet kotiin töiden jälkeen... Entinen puoliso jäi..kun uusi onni astui elämään...
Pitäisikö "varattuja" pyytää seisomaan kaikkialla silmät kiinni tai laput silmillä, kaupan jonoissa, tai yleensäkin missä vaan missä voi olla vastakkaista sukupuolta...
Niinhän se on että uuteen suhteeseen, ei ole mahdollisuutta, jos entinen voi hyvin...
Perustettakoon flirttivapaat alueet koko suomen maahan, niin tästä "tanssipaikka ongelmasta " päästään...- mieltä mnäkin
Todella asiallista ajattelua, p.mie, kannatan!
En todellakaan ymärrä minkälaisilla aivoilla ihmiset on varustettu, jotka luulevat erityisesti tanssipaikan olevan eritýisasemassa, joka vaikuttaa sen ollako yhdessä vai ei, ja että löydänkö kumppanin vai en tai että päätäpahkaa rynnättäisiin toisen kainaloon. - joutaviii
Jep. Minäkiin ihmettelen näitä kommentteja joissa tanssipaikan väitetään olevan suhteen tuhoamista varten. Tiedän jopa tyypin väittää tanssipaikoista kahta melkein päinvastaista asiaa.
a) tanssipaikoilta ei löydä vakituista suhdetta koska siellä vaan tanssitaan niin tosissaan
b) varatut tanssijat löytävät uusia suhteita tanssipaikoilta
Siis tämä änkyrä on näitä molempia "todennut". Aika hauskaa... - busstoplover 45
mieltä mnäkin kirjoitti:
Todella asiallista ajattelua, p.mie, kannatan!
En todellakaan ymärrä minkälaisilla aivoilla ihmiset on varustettu, jotka luulevat erityisesti tanssipaikan olevan eritýisasemassa, joka vaikuttaa sen ollako yhdessä vai ei, ja että löydänkö kumppanin vai en tai että päätäpahkaa rynnättäisiin toisen kainaloon.No vaikkapa siksi, että tanssiharrastuksessa/tanssilattialla ollaan toisen sylissä, halitaan, ollaa kaikin tavoin tiiviissä vartalokontaktissa. Siinä saattaa heikomalla itsekurilla varustettu retkastaa. Esimerkiksi bussipysäkkiin verrattuna mielestäni noin miljoona kertaa intiimimpää touhua.
- akkanainen
busstoplover 45 kirjoitti:
No vaikkapa siksi, että tanssiharrastuksessa/tanssilattialla ollaan toisen sylissä, halitaan, ollaa kaikin tavoin tiiviissä vartalokontaktissa. Siinä saattaa heikomalla itsekurilla varustettu retkastaa. Esimerkiksi bussipysäkkiin verrattuna mielestäni noin miljoona kertaa intiimimpää touhua.
"No vaikkapa siksi, että tanssiharrastuksessa/tanssilattialla ollaan toisen sylissä, halitaan, ollaa kaikin tavoin tiiviissä vartalokontaktissa. Siinä saattaa heikomalla itsekurilla varustettu retkastaa. Esimerkiksi bussipysäkkiin verrattuna mielestäni noin miljoona kertaa intiimimpää touhua."
Mitä väliä ... ihmiset sekoilee milloin missäkin.
Minä sekoan tanssin hurmasta, mutta en ukkomiehiin lankea. Pidän vain hauskaa niinkuin ukkomiehetkin. Heh he - atbrbtbanta
busstoplover 45 kirjoitti:
No vaikkapa siksi, että tanssiharrastuksessa/tanssilattialla ollaan toisen sylissä, halitaan, ollaa kaikin tavoin tiiviissä vartalokontaktissa. Siinä saattaa heikomalla itsekurilla varustettu retkastaa. Esimerkiksi bussipysäkkiin verrattuna mielestäni noin miljoona kertaa intiimimpää touhua.
No minulla on kyllä ollut bussipysäkillä huomattavasti intiimimpää touhua - vieraan kanssa - kuin tanssilattialla.
- Saanko tarjota,saat
Me vaimon kanssa mennään yhdessä tanssi ravintolaan ja istutaan eripuolilla salia,ai minkä takia,no olen köyhä mies ei ole varaa tarjota vaimolle kalliita rinkkejä,joten keksimme että antaa muiden miesten maksaa,vaimoni hemaisevalla pyrstöllään on houkutellut kyllä maksajia,ainut ongelma on se kun nämä typerät adonikset odottavat vastapalvelusta,mitä ei tietenkään saa,kun pariskunta poistuu yhdessä paikalta,joskus on joutunut jopa pieneen painiin kun parketin partaveitsi ei ole tajunnut että aviomies onkin se joka kärrää saaliin pois,tämän jälkeen on ollut kyllä niin makeat naurut,että
- DKJFSDJKFHGURHGJGNBJ
Tiedättekö rakkaat ihmiset, miten olisi kaikein helpointa ja ihaninta elää? Jokainen huolehtisi omista asioistaan :). Jos löydät sen oikean, hän tuskin on epärehellinen... Jokainen tanssikoon, tutustukoon, pussatkoon, rakastakoon oman tapansa mukaan! Omilla säännöillä. Ihanaa elämää kaikille!
Taivaassa vasta perseet tervataan :D - tykkäis tanssia
...en edes jaksanut lukea koko ketjua, valitan. Eikö tanssipaikkaan todellakaan voi mennä vain tanssimaan? Sormuksilla tai ilman?
Itse vain pari kertaa uskaltautunut yksin tanssipaikkaan, ja enemmänkin saa istua katselemassa tanssivia pariskuntia. Kyllä tanssisin yhtälailla ukkomiesten kuin sinkkujenkin kanssa... tanssin ilosta. - cd
Mina olen varttu ja kayn tansseissa vain loytaakseni itselleni yhden kokemuksen lisaa valilla napaa ja valilla ei
- tanssimarkkinat1
ha! markkinarakoa sieltä haetaan! ei oo väliä onko nainen vapaa vai varattu, kunhan siltä saa !!!
http://www.mikseri.net/artists/?id=101176- Markinarakoa on palj
Markkinarakoa sieltä haetaan,nyt osuit naulan kantaan,harvoin jää saamatta jos tosissaan yrittää ja rakastaa hetken aikaa.
- Kemissä tänään tanss
Eiköhän nyt voitais kuitenki sopia, että kaikilla on oikeus käydä tansseissa,olipa sitte nainut kerran tai vaikka parikin kertaa.Juttu on niin, että paljon entisestään vähenis lipunmaksajat tanssipaikoilla ,jos parisuhteessa elävät siellä ei kävis.
Olen ite sinkku,että en ollenkaan puhu omaa parastani ajatellen.Mutta tunnen monia erinomaisia tanssijoita, jotka ovat naimisissa olevia naisia.En millään
haluais luopua heistä tanssitettavinani.Mutta olen aina sen ymmärtänyt,ei naimisissa olevalle naiselle voi puhua samalla tavalla kun sinkuille.Kyllä siinä täytyy osata jokaisen miehen pikkusen miettiä puheitaan.
Ja yksi asia.
Enpä juuri usko eikö sekin siinä selviä ,kuka on naimisissa kuka ei,
pitkiä aikoja kun samoilla tanssipaikoilla liikutaan.
Kaikki tervetulleita / ainakin tänne pohjoisen tanssipaikoille/ tilaa on kaikille. - Antero767
Liikkuva liha on saalistusta varten, perussääntö.
Kukaan ei omista ketään ja jokainen on vastuussa vain itsestään.
Näillä säännöillä elämässä mennään, kaikki muut on satuja ja tarinoita hyväuskoisille tyhjäpäille.
Kannattaa elää kun aikaa on, montun pohjalta on vähän vaikeampaa.- Cha cha ja pusi pusi
#Kannattaa elää kun aikaa on, montun pohjalta on vähän vaikeampaa. #
Samaa mieltä.
Pidin just eilen hauskaa niin maan perusteellisesti. Hyvät orkat, hyviä miehiä, kivoja juttuja, tanssin hurmaa, mukavaa katseltavaa, virkistävää limua ... mitä muuta voin toivoa lauantai-illalta.
Tässä kaikki !
KIITOS kaikille todella ihanille kavaljeereilleni sekä varatuille että sinkuille myös karanneille. Erityisesti yhdelle sormusmiehelle joka kiitteli erittäin paljon saadessaan minua tanssittaa, mitään muuta hän ei pyytänyt, hän on herrasmies ja vanha tuttu.
Tanssi on elämä ! - surullista tuo
Cha cha ja pusi pusi kirjoitti:
#Kannattaa elää kun aikaa on, montun pohjalta on vähän vaikeampaa. #
Samaa mieltä.
Pidin just eilen hauskaa niin maan perusteellisesti. Hyvät orkat, hyviä miehiä, kivoja juttuja, tanssin hurmaa, mukavaa katseltavaa, virkistävää limua ... mitä muuta voin toivoa lauantai-illalta.
Tässä kaikki !
KIITOS kaikille todella ihanille kavaljeereilleni sekä varatuille että sinkuille myös karanneille. Erityisesti yhdelle sormusmiehelle joka kiitteli erittäin paljon saadessaan minua tanssittaa, mitään muuta hän ei pyytänyt, hän on herrasmies ja vanha tuttu.
Tanssi on elämä !Olet tyhjyttään kumiseva rumpu.
- iron twist
Pelisääntöni on ja on ollut tämä. Parketilla pyörittelen ketä lystään ja sitten panolle. Ei ole pitkäkään aika, kun vein seksikkään rouvan kämpille ja sitten vietettiin laatuaikaa. Sen äijä oli saanut vihiä asiasta ja tuli sitten erään kerran nykimään ravintolassa olkapäästäni, että haluaisi keskustella asian tiimoilta. No menimme pihalle keskustelemaan ja äijä lähti paikalta pahaa nenäverenvuotoa potien.
Jaa..a.. Huvittaa kyllä tämä kirjoittelu. Niinkuin tanssiminen olisi ainoastaan sinkkujen yksinoikeus. Tanssiminen on mukavaa ja hyvää liikuntaa siviilisäädystä riippumatta. Siksi minä varattuna miehenä käyn siellä enkä suinkaan ehdottele treffejä kellekään vaan nautin tanssimisen riemusta.
Kävin myös kiivasta keskustelua Suomi24 /ikäryhmät keskustelupalstalla aiheesta : miksi varattu mies siellä chattailee. Eräs naishenkilö oli todella tuohtunut siitä että minä varattuna miehenä siellä kirjoittelen. Siinä kyseessä vastaava asia. Pidän kirjoittelusta ja minusta on mukava vaihtaa ajatuksia toisten kanssa
Ahdasmielisyyttä......- tarpeeksi kokeillut
Kylläpä.
Juuri tuon ahdasmielisyyden takia suomalaiset ovat onnistuneet omimaan ajattelutavan jossa elämä jotenkin loppuu vakiintumisen jälkeen. Puhutaan "parasta ennen" päivämääristä, "A- ja B-luokan" lomamatkoista.
Jos pariskunta joskus lähtee viihteelle niin siellä istutaan ahdistuneena ja muistellaan entisiä aikoja jolloin ihmisiä saattoi vapaasti jututtaa ilman ympäristön tai puolison mielenosoitusta.
- 2015s
Kauankohan pystyt valehtelemaan itsellesi?
- Usein vihitty
Olen minäkin varattu mies,pimpsaa minä haen lavoilta,usein sattuu saamaan
pyytämättä,tai antaa yärtää että antaa.
Turhaa en lähde tanssimaan. - Sanna Sargofagi
Ei varattuudella tai varamattomuudella ole merkitystä tanssimisen suhteen. Mooses on Mooses ja bisness on bisness. Joka muuta väittää pervo ja pedofiili.
- ME muodossa
Ihan itsestä on kiinni millaisen liikennevalon antaa sinkulle tanssipartnerille. Käyn mieheni kanssa tanssimassa ja osan iltaa tanssitaaan erikseen ihan sen takia, että on kiva tavata tanssituttuja ja tanssia eri ihmisten kanssa. Jos joku haluaa jutella ja kyselee esim. missä muualla käyn tanssimassa, mitä teen kesälomalla, missä asun, vastaan aina ME muodossa. Käymme, asumme.... Yleensä jo puhetavasta huomaa, että on varattu eikä kaipaa seikkailuja. Annan hienovaraisesti sinkulle punaisen valon, että olen varattu. Jos olisin haku päällä niin puhuisin minä muodossa ja antaisin ymmärtää, että sinkkuna olen.
- nyk par suht 20v
JUURI NÄIN: Olet ymmärtänyt miten käyttäydytään tansseissa kun ollaan parisuhteessa. Suuri osa sitä ei tajua.
Pidän mauttomana sitä, että varatut ihmiset, monesti naiset, antavat ymmärtää monia asioita saadakseen tanssia. Se on valehtelua, salailua ja kusetusta sekä tanssittajalle että parisuhteen toiselle puoliskolle.
- opittu on
Toivottavasti miehesikin antaa punaista eikä vihreää valoa sinkulle tai muulle vieraalle naiselle! Oma kokemukseni sinkkunaisena on se, että suurin osa varatuista miehistä on tosi fiksuja ja suurimmalla osalla on sormuskin. Moni mies kertoo, että vaimo ei tanssi ja hän saa käydä tanssimassa yksin, ok! Sitten on näitä varattuja miehiä jotka saalistavat, vaikka vaimo on paikalla. Olin käynyt vain muutaman tanssikurssin, enkä siltä pohjalta uutena tansseissa kävijänä voinut tietää tai edes aavistaa, että puolisot tanssivat erillään, tai että tanssittaja on naimisissa.
Itse jouduin ukkomiehen satimeen, koska ns. ihastuimme. Siitä seurasi jo ketjun alussa kerrottu stoori, jonka loppumisesta on nyt n 3 kk, ja toipuilen kokemastani. Omaa tyhmyyttä kaikki tottakai, mutta myös miehen puolelta selkeää pihdeissä pitämistä. Mies saattoi ilmestyä aamuvarhaisella ovelleni, ja epäillä, että olen "huijannut häntä, kun olen niin väsyneen näköinen" !! Mies oli jättänyt vaimonsa kauppoihin ja kirppareille siksi aikaa kun lähti tarkistusmatkalle! Harkitsin lähestymiskieltoa miehelle, joka ei pyynnöistä huolimatta jättänyt rauhaan. Tärkeintä on kuitenkin kasata itsensä ja mennä elämässä eteenpäin. En myöskään halua mitään sotkuja sinne kotiinpäin, miettikööt itse miten käyttäytyvät elämässään.
Ketjuun tuli kaikenlaisia vastauksia, ja pääosin miesten kommentit ovat suoraan sanottuna ala-arvoisia. Yleisin linja tuo, että ei millään ole mitään väliä, kukin tehköön mitä tykkää. Naisvastaajilla on syvällisempää eettistä suhtautumista, mutta myös tuota samaa asennetta. Harva tosin joutuukaan ihan sairaaseen suhteeseen, että siinä mielessä vastausten keveys on ymmärrettävää. - Tre mies
Varattu tuskin sanoo suoraanonko varattu,ollaan lähdetty hakemaan kiellettyä hedelmää.
Turha vartioida jos on antavaa sorttia,voi olla parempi kysyä otakko. - Täysin Kypsä
Aivan naurettavaa toimintaa lavoilla. Ei voi muuta sanoa. Pitäiskö meidän sinkkujen tanssia hamaan loppuun asti?. Ei tule onnistumaan. Muitakin paikkoja on kun nämä tanssilavat. Varattujen pitää heti kertoa siinä vaiheessa kun rupeaa toinen tekemään syvällisempää tutustumista. Eikä johdattaa harhaan ja juoksutta perässä kuin pässiä ympäri Suomen maata eri tanssilavoilla. On nähty ja koettu. Danger, Tanssilavat ovat vaarallsia paikkoja sinkkumiehille.
- käryttänyt kaksi
Juuri noin se menee. Useimmille naisille on pelkkä tanssiminen tärkeämpää kuin lavoilla solmittavat kaikentasoiset sosiaaliset suhteet. Tanssimaan pääsyn toivossa he jättävät kertomatta kotona odottavasta aviomiehestä tai poikaystävästä ja ajeluttavat miehiä, useaa kerrallaan tanssien perässä pitkin Suomea.
Häikäilemätöntä.
Käräyttäkää tekin tuollaiset naiset.- +10 vuotta lavoilla
Pöh. Jokaisen lavatanssijan pitää tajuta se, että tanssiminen on monille pelkkä harrastus ja harrastaja olettaa toisenkin olevan harrastaja. Ei siis ole mitään syytä kertoa omatoimisesti onko sinkku vai varattu. Jos itsellä on kiinnostusta toista kohtaan, niin tällainen asia luonnollisesti kysytään suoraan, eikä jätetä kuvitelmien varaan. Jos nainen pyytää mukaansa tansseihin, niin se tarkoittaa vain juurikin sitä mihin on pyydetty, eikä mitään muuta. Minä opin tämän jo ensimmäisen tanssivuoteni aikana yli 10 vuotta sitten.
Terv. Mies 36 v - logiikkas pettää
+10 vuotta lavoilla kirjoitti:
Pöh. Jokaisen lavatanssijan pitää tajuta se, että tanssiminen on monille pelkkä harrastus ja harrastaja olettaa toisenkin olevan harrastaja. Ei siis ole mitään syytä kertoa omatoimisesti onko sinkku vai varattu. Jos itsellä on kiinnostusta toista kohtaan, niin tällainen asia luonnollisesti kysytään suoraan, eikä jätetä kuvitelmien varaan. Jos nainen pyytää mukaansa tansseihin, niin se tarkoittaa vain juurikin sitä mihin on pyydetty, eikä mitään muuta. Minä opin tämän jo ensimmäisen tanssivuoteni aikana yli 10 vuotta sitten.
Terv. Mies 36 vLogiikkasi mukaan siis myös varatun pitää tajuta, että hakija voi olla paria etsimässä? Toisaalta logiikkasi mukaan pesän vonkaajalla tai aviopuolisoa etsivällä ei siis ole mitään syytä olettaa, että joku kävisi lavatansseissa vain harrastamassa. Vai onko mielestäsi niin että jollakin asenteella tanssipaikalle tulija olisi jotenkin eri lailla vastuussa olemisestaan kuin toinen. "harrastajalla" on siis jonkinlainen etuoikeus määritellä muiden paikallaolemista tai tapaa?
Tämän kai tajuat kun luet mielipiteesi uudelleen. Siis jos et ole ihan päätäsi harrastuksellasi sekoittanut.
PS olen sitä mieltä että lavatanssi ei ole mikään harrastus vaan elämäntapa tai tapa viettää aikaa. - +10 vuotta lavoilla
logiikkas pettää kirjoitti:
Logiikkasi mukaan siis myös varatun pitää tajuta, että hakija voi olla paria etsimässä? Toisaalta logiikkasi mukaan pesän vonkaajalla tai aviopuolisoa etsivällä ei siis ole mitään syytä olettaa, että joku kävisi lavatansseissa vain harrastamassa. Vai onko mielestäsi niin että jollakin asenteella tanssipaikalle tulija olisi jotenkin eri lailla vastuussa olemisestaan kuin toinen. "harrastajalla" on siis jonkinlainen etuoikeus määritellä muiden paikallaolemista tai tapaa?
Tämän kai tajuat kun luet mielipiteesi uudelleen. Siis jos et ole ihan päätäsi harrastuksellasi sekoittanut.
PS olen sitä mieltä että lavatanssi ei ole mikään harrastus vaan elämäntapa tai tapa viettää aikaa.Ei tässä mitään logiikkaa tarvita. Näkeehän sen tansseihin mennessään nykyaikana jo vaatetuksestakin, että porukka on lavalla enemmän harrastamassa kuin paria hakemassa. Omaa tyhmyyttä se on, jos kuvittelee jotain muuta, eikä osaa edes selvittää asiaa.
- loogikko
Ei tässä mitään logiikkaa tarvita. Näkeehän sen tansseihin mennessään nykyaikana jo vaatetuksestakin, että porukka on lavalla enemmän harrastamassa kuin paria hakemassa. Omaa tyhmyyttä se on, jos kuvittelee jotain muuta, eikä osaa edes selvittää asiaa.
Logiikkasi mukaan siis ihmisen vaatetuksesta näkee millä orientaatiolla hän on tullut tansseihin. Sovellatko tätä myös muualla? Ihonvärin tai seksuaalisen suuntautumisen kohdalla? Korvakoruja pitävät miehet ovat homoja? Farkuissa tanssivat sivistymätömiä moukkia? Omasta musiikkimaustasi poikkeavat vaikkapa idiootteja ja rytmitajuttomia? Lienee ahdistavaa olla noin sääntöjen ja normien vallassa. Ainakin jos itse sitä edes hieman tunniostaa itsessään?
Annatpa hyvän kuvan tanssinharrastajista... - Hohhoijaa...
loogikko kirjoitti:
Logiikkasi mukaan siis ihmisen vaatetuksesta näkee millä orientaatiolla hän on tullut tansseihin. Sovellatko tätä myös muualla? Ihonvärin tai seksuaalisen suuntautumisen kohdalla? Korvakoruja pitävät miehet ovat homoja? Farkuissa tanssivat sivistymätömiä moukkia? Omasta musiikkimaustasi poikkeavat vaikkapa idiootteja ja rytmitajuttomia? Lienee ahdistavaa olla noin sääntöjen ja normien vallassa. Ainakin jos itse sitä edes hieman tunniostaa itsessään?
Annatpa hyvän kuvan tanssinharrastajista...Sinä ja sinun logiikkasi. Eikö se nyt ole aika selvä juttu, että jos sama porukka pyörii vuodesta toiseen kursseilla ja lavoilla, niin harrastuksesta siinä on kysymys. Vai onko porukka muka niin toivotonta, että ei vuosien yrittämiselläkään löydä kumppania itselleen ja jatkaa vaan yrittämistä? Ei, kyllä siinä on kyse lavatanssin harrastamisesta.
- salaisuusko
Hohhoijaa... kirjoitti:
Sinä ja sinun logiikkasi. Eikö se nyt ole aika selvä juttu, että jos sama porukka pyörii vuodesta toiseen kursseilla ja lavoilla, niin harrastuksesta siinä on kysymys. Vai onko porukka muka niin toivotonta, että ei vuosien yrittämiselläkään löydä kumppania itselleen ja jatkaa vaan yrittämistä? Ei, kyllä siinä on kyse lavatanssin harrastamisesta.
Sama porukka kulkee vuodesta toiseen kursseilla ja lavoilla. Kyse on harrastuksesta, mutta siinä sivussa myös tunteet leimahtaa. Itse olen nähnyt useinkin lavoilla ja kursseilla pareja, joista ainakin toinen on varattu. Taitavat vaan harjoitella, kun kerran harrastuksesta on kyse. Ihmeen kauas ajelevat harrastamaan, kun syrjäisimmät lavat vetävät puoleensa. Kyllä siellä siis kumppaneita löytää, ei hätää..
- logiikkaa jälleen
Hohhoijaa... kirjoitti:
Sinä ja sinun logiikkasi. Eikö se nyt ole aika selvä juttu, että jos sama porukka pyörii vuodesta toiseen kursseilla ja lavoilla, niin harrastuksesta siinä on kysymys. Vai onko porukka muka niin toivotonta, että ei vuosien yrittämiselläkään löydä kumppania itselleen ja jatkaa vaan yrittämistä? Ei, kyllä siinä on kyse lavatanssin harrastamisesta.
Avaa silmäsi niin näet millaista parinvaihtoa se oikeesti on "harrastajienkin" keskuudessa.
- sama jaska
Hohhoijaa... kirjoitti:
Minä en harrasta lavatansseja vaikka käynkin niissä viikottain. Maailmassa on myös erilaisia ja erihenkisiä ihmisiä kuin sinä. Lopeta ihmiste määrittely lokeroihin niin oma elämäsikin helpottuu kunhan toivut alkujärkytyksestä.
- unten erämaa
Terv. Mies 36 vNoin helppoa se on, niinkuin "Mies 36 v" julistaa ( 10 vuotta lavoilla).
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kuka välittää minkä vuoksi joku käy tanssimassa, olkoon varattu tai ei. Eihän meidän tehtävämme ole olla siellä kyttäämässä toisiemme elämän tarkoitusta ja mokia, jos ja kun joku niitä tekee.
Rikkaruohotkin ovat monesti kauniita, kun niille antaa tilaa kasvaa. Mehiläiset osaavat nämä asiat, mutta ihmiset aina sekaantuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, eli kitkevät rikkaruohot pois ja yrittävät saada nurmet laajoiksi ja vihreiksi, koska naapurilla on olevinaan AINA vihreämpi ruoho ja huonommaksi ei aiota julistautua. Jatkakaa vain rauhassa oman harhan elättelyä. Seuraus vääristä tavoitteista on aina kohtalokas.
Ruohomatot ovat olemassa ja kannattaa miettiä onko siinä jotain järkeä niitä ylläpitää, kun naapurin ruoho kuitenkin vaikuttaa olevan aina vihreämpää.
Olemalla oma itsesi annat parhaimman kuvan omista aikeistasi, ja kysymällä on minulta ainakin selvitelty, olenko sinkku vai ei. Siinä tilanteessa jokainen valitsee oman suuntansa elämälleen ja ehkäpä lopulta löytävät toisensa yhteisten harrastusten parissa kerta toisensa jälkeen. Asiat loksahtavat automatiikalla paikalleen eikä pakolla, ja virheistä saa aina maksaa.
Kun on olemassa moraalittomia ajattelutapoja, ja sen mukaisia toimintoja, eivät ne ole pois tanssipaikaltakaan, valitettavasti. - näin se oikeesti
unten erämaa kirjoitti:
Noin helppoa se on, niinkuin "Mies 36 v" julistaa ( 10 vuotta lavoilla).
Antaa kaikkien kukkien kukkia. Kuka välittää minkä vuoksi joku käy tanssimassa, olkoon varattu tai ei. Eihän meidän tehtävämme ole olla siellä kyttäämässä toisiemme elämän tarkoitusta ja mokia, jos ja kun joku niitä tekee.
Rikkaruohotkin ovat monesti kauniita, kun niille antaa tilaa kasvaa. Mehiläiset osaavat nämä asiat, mutta ihmiset aina sekaantuvat asioihin jotka eivät heille kuulu, eli kitkevät rikkaruohot pois ja yrittävät saada nurmet laajoiksi ja vihreiksi, koska naapurilla on olevinaan AINA vihreämpi ruoho ja huonommaksi ei aiota julistautua. Jatkakaa vain rauhassa oman harhan elättelyä. Seuraus vääristä tavoitteista on aina kohtalokas.
Ruohomatot ovat olemassa ja kannattaa miettiä onko siinä jotain järkeä niitä ylläpitää, kun naapurin ruoho kuitenkin vaikuttaa olevan aina vihreämpää.
Olemalla oma itsesi annat parhaimman kuvan omista aikeistasi, ja kysymällä on minulta ainakin selvitelty, olenko sinkku vai ei. Siinä tilanteessa jokainen valitsee oman suuntansa elämälleen ja ehkäpä lopulta löytävät toisensa yhteisten harrastusten parissa kerta toisensa jälkeen. Asiat loksahtavat automatiikalla paikalleen eikä pakolla, ja virheistä saa aina maksaa.
Kun on olemassa moraalittomia ajattelutapoja, ja sen mukaisia toimintoja, eivät ne ole pois tanssipaikaltakaan, valitettavasti.Mutta. Kun se maailma nyt vaan ei ole mustavalkoinen. Ketjuan aloittajan pointti oli jotta naiset jättävät kertomatta asioita ja vihjailevat ym ym. Ei siinä auta kysymys "oletko sinkku". Siihen voi kuule vastata juuri niin ympäripyöreästi että kuulijalle jää tarkoin haluttu mielikuva. "olen joo naimisissa, mutta..." Ja selitysosiossa puhutaan nin epäselvästi omat kuviot, että miehelle jää kuva siitä että jotakin voisi jossain vaiheessa syntyäkin. Tanssi synkkaa ja muutenkin mimmi viihtyy sun seurassa kesäiltoina jopa 4 kertaa viikossa sanoen että miehen kanssa ei ole enää mitää yhteistä. Ja sitten kun on miekkonen haluaisi suhteen etenevän pidemmälle, mimmiä alkaa pelottaa ja vedetään liinat kiinni. Kun se kaljantuoksuinen tollo on kuitenkin sen ihanan jyripetterin isä ja se tienaa kaivurillaan niin mukavasti sitä shoppailurahaa. Tähän mennessä on siis tosiaan vietetty kesäilloista puolet yhdessä tanssin pyörteissä ja istuttu tanssilavan laiturilla viimeiseen mahdolliseen hetkeen saakka.
Joillekin maailma tietenkin on yksinkertaisempi.
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kiva pändi"
"......."
"ootko sinkku vai varattu"
"joo oon. siin seurustelen"
"kiitos"
"kiitos"
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kivaa musaa"
"joo o"
"ootko sinkku vai varattu..... - 19+19+19
näin se oikeesti kirjoitti:
Mutta. Kun se maailma nyt vaan ei ole mustavalkoinen. Ketjuan aloittajan pointti oli jotta naiset jättävät kertomatta asioita ja vihjailevat ym ym. Ei siinä auta kysymys "oletko sinkku". Siihen voi kuule vastata juuri niin ympäripyöreästi että kuulijalle jää tarkoin haluttu mielikuva. "olen joo naimisissa, mutta..." Ja selitysosiossa puhutaan nin epäselvästi omat kuviot, että miehelle jää kuva siitä että jotakin voisi jossain vaiheessa syntyäkin. Tanssi synkkaa ja muutenkin mimmi viihtyy sun seurassa kesäiltoina jopa 4 kertaa viikossa sanoen että miehen kanssa ei ole enää mitää yhteistä. Ja sitten kun on miekkonen haluaisi suhteen etenevän pidemmälle, mimmiä alkaa pelottaa ja vedetään liinat kiinni. Kun se kaljantuoksuinen tollo on kuitenkin sen ihanan jyripetterin isä ja se tienaa kaivurillaan niin mukavasti sitä shoppailurahaa. Tähän mennessä on siis tosiaan vietetty kesäilloista puolet yhdessä tanssin pyörteissä ja istuttu tanssilavan laiturilla viimeiseen mahdolliseen hetkeen saakka.
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kiva pändi"
"......."
"kiitos"
"kiitos"
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kivaa musaa"
"joo o"
"ootko sinkku vai varattu.....No, samasta asiasta me kirjoitetaan, mutta eri kulmilta. Nyt sattuukin olemaan niin että olen itse kokenut sitä että miehet antavat ymmärtää että eivät ole varattuja, ja kun siitä on tullut enempi sääntö kuin poikkeus, menee joskus hyvä tovi ennenkuin olen saanut kaivettua totuuden esille, mutta aina vaan nopeammasti osaan, kun olen jo kauan harjoitellut.
No, tanssimaan ainakin on päässyt, ja sehän on ollut 1:se nä - salaisuusko
näin se oikeesti kirjoitti:
Mutta. Kun se maailma nyt vaan ei ole mustavalkoinen. Ketjuan aloittajan pointti oli jotta naiset jättävät kertomatta asioita ja vihjailevat ym ym. Ei siinä auta kysymys "oletko sinkku". Siihen voi kuule vastata juuri niin ympäripyöreästi että kuulijalle jää tarkoin haluttu mielikuva. "olen joo naimisissa, mutta..." Ja selitysosiossa puhutaan nin epäselvästi omat kuviot, että miehelle jää kuva siitä että jotakin voisi jossain vaiheessa syntyäkin. Tanssi synkkaa ja muutenkin mimmi viihtyy sun seurassa kesäiltoina jopa 4 kertaa viikossa sanoen että miehen kanssa ei ole enää mitää yhteistä. Ja sitten kun on miekkonen haluaisi suhteen etenevän pidemmälle, mimmiä alkaa pelottaa ja vedetään liinat kiinni. Kun se kaljantuoksuinen tollo on kuitenkin sen ihanan jyripetterin isä ja se tienaa kaivurillaan niin mukavasti sitä shoppailurahaa. Tähän mennessä on siis tosiaan vietetty kesäilloista puolet yhdessä tanssin pyörteissä ja istuttu tanssilavan laiturilla viimeiseen mahdolliseen hetkeen saakka.
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kiva pändi"
"......."
"kiitos"
"kiitos"
"lähetko tanssii"
"joo"
"käykkö usei täälä?"
"jooo"
"kivaa musaa"
"joo o"
"ootko sinkku vai varattu.....Ketjun aloittaja tarkoitti, että varattuja miehiä ainakin on varottava, mutta varmaan myös kehäkettunaisia, kuten ketjussa ilmenee. Miehilläkin on huonoja kokemuksia varatuista naisista.
Tansseissa käydään niin monista syistä, mutta myös siitä syystä, että Olisi kiva löytää elämänkumppani. Mikäs sen parempi areena olisikaan kuin tanssilava. Vai onko? Kun kuitenkin tanssipaikoilla on sama iskemismeininki varatuillakin, niin mistä sen elämänkumppanin voi sitten löytää, ellei halua sotkeentua draamomoihin??
Tuo vaatetusteema harrastuksen merkkinä on naurettava. Kukin pukee päälleen sitä mitä kaapista löytää, ja joskus tanssitaiteilijoilla on toki viistohameita ja kenkiä myöten merkkinä osaamisesta. Ei vaatetus kerro kuitenkaan mitään siitä, millä motiivilla tanssija on liikkeellä. Vaikka olisi tanssitennarit jalassa, voi silti tykästyä johonkin..nämä suhde- ja harrastusasiat ovat aivan eri asioita mun logiikan mukaan. - pettäjäsisko
Joo tuollaiset helekutin käryttäjät pitäisi työntää jordaniin.
Minäkin tunnen yhden hullun joka "käryttää" ihmisiä luulemastaan pettämisestä.
Asian huono puoli on, että hän hän käryttää niitä joiden LUULEE pettävän.
Minutkin "kärytettiin" kun menin illalla miehen kanssa samaan asuntoon. Tähän asti luulin, että veljensä kanssa saa mennä mihin tahansa..... - 65465465465465465465
pettäjäsisko kirjoitti:
Joo tuollaiset helekutin käryttäjät pitäisi työntää jordaniin.
Minäkin tunnen yhden hullun joka "käryttää" ihmisiä luulemastaan pettämisestä.
Asian huono puoli on, että hän hän käryttää niitä joiden LUULEE pettävän.
Minutkin "kärytettiin" kun menin illalla miehen kanssa samaan asuntoon. Tähän asti luulin, että veljensä kanssa saa mennä mihin tahansa.....EI se mikään veli ollu. Kyllä kaikki tietää mikä se totuus siinäkin asiassa on.
- loogikko
Täysin asiallinen kommenttini edelliseen poistettiin. Ilmeisesti kaikenlainen kritiikki ja kyseenalaistaminen on tällä palstalla kielletty. Tässä kohtaa moderaattori teki arviointivirheen.
Aika toivotonta on kommentointi jos ainoat kriittiset kommentit poistetaan ja ainut sallittu kirjoitusmuoto on hurmoshenkinen tanssiHARRASTUKSEN ylistys.
Ilmeisesti moderaattorikaan ei ymmärrä kirjoitusten pointteja vaikka ne olisivatkin hieman kärkkäitä.- Mietis vähän
Olisko sillä mitään osuutta asiaan, että tämä on nimenomaan HARRASTUKSET-otsikon alla tämä keskustelupalsta? Siis tämä on harrastajille tarkoitettu foorumi.
- samaaaaaa
Mietis vähän kirjoitti:
Olisko sillä mitään osuutta asiaan, että tämä on nimenomaan HARRASTUKSET-otsikon alla tämä keskustelupalsta? Siis tämä on harrastajille tarkoitettu foorumi.
Eihän ole.
- Hääh?
samaaaaaa kirjoitti:
Eihän ole.
Mitä ei ole? Jos meinaat, että ei ole harrastuspalsta, niin katso mitä tämän palstan ylä- ja alareunassa näkyvässä "murupolussa" lukee: Suomi24 / Harrastukset / Tanssi.
- Glas
Luulen, että 10 vuotta lavoilla tarkoitti, että koska nykyään suuri osa tanssiharrastajista pukeutuu jonkinlaisiin urheilu- tai ainakin vapaa-ajanvaatteisiin ja -kenkiin, voisi siitä tehdä johtopäätöksen, että aika monilla ensisijainen motiivi tanssimiseen on jokin muu kuin viettely.
Minua ei kiinnosta tansseissa ihmisten siviilisääty, vaan tanssitaito, sekä se onko henkilö mukava vai ei niin mukava. Minua ei ole koskaan yritetty vietellä ja vain kerran 7 vuoden aikana on tarjottu seksiä. Ihmettelen, missä ne kaikki saalistajat oikein piilottelevat ;)- 20+ vuotta lavoilla
Pukeudun ainakin ajoittain harrastajamaiseti. Olen sinkku ja tietenkin mielessä, ainakin takaraivossa on ajatus parin löytämisestä joko yöksi tai loppuelämäksi. Minua vituttaa 10 henkisten ihmisten kapeakatseisuus ja näköalattomuus. Heidän mielestää kaikki muutkin kuululuvat AINA johonkin lokeroon tai muottiin, eikä heidän määrittelemänsä lokeron ulkopuolelle pysty eikä saa jäädä kukaan.
- +10 vuotta lavoilla
20+ vuotta lavoilla kirjoitti:
Pukeudun ainakin ajoittain harrastajamaiseti. Olen sinkku ja tietenkin mielessä, ainakin takaraivossa on ajatus parin löytämisestä joko yöksi tai loppuelämäksi. Minua vituttaa 10 henkisten ihmisten kapeakatseisuus ja näköalattomuus. Heidän mielestää kaikki muutkin kuululuvat AINA johonkin lokeroon tai muottiin, eikä heidän määrittelemänsä lokeron ulkopuolelle pysty eikä saa jäädä kukaan.
"Minua vituttaa 10 henkisten ihmisten kapeakatseisuus ja näköalattomuus. Heidän mielestää kaikki muutkin kuululuvat AINA johonkin lokeroon tai muottiin, eikä heidän määrittelemänsä lokeron ulkopuolelle pysty eikä saa jäädä kukaan."
Äläpäs nyt. Väitinkö minä, että muunlaisia kävijöitä ei lavoilla olisi? Totta kai on. Mutta tanssilavojen vakiokävijöistä suuri, ellei jopa suurin osa on harrastajia. Siksi ei pidä ottaa jotain vastakkaiselta sukupuolelta saatua lavakutsua automaattisesti suurena mielenkiinnon osoituksena ja pahoittaa sitten mieltään, kun kutsuja halusikin vain tanssia. Varsinkin jos tietää, että kutsuja on käynyt ahkerasti lavatansseissa, niin on suorastaan epäloogista olettaa, että hän nyt yhtäkkiä haluaisikin lavalle mennessään jotain muuta kuin tanssia. Oletuksia ja kuvitelmia ei tarvita, kun asiat kysytään suoraan. Sitä minä olen tässä vain halunnut korostaa.
- Puhu !
"Näin se oikeesti" ihminen on oikeassa. Puhuu asiaa. Naiset ei voi, osaa puhua suoraan. Mikä siinä on niin vaikeaa? Haetteko jotain hetken jännitystä? Toinen osapuoli loukkaantuu, suuttuu tuollaisesta. Eli me miehet. Ja pahimmat on nää Pro-tanssijat/Puuma-naiset. Luulevat itsestään aivan liikoja. Ihmisiä olette siinä kuin muutkin. ette kenenkään yläpuolella, Piste.
- Parinsa löytänyt
Tiedätkö mikä auttaa? Lopeta itse seuranhaku lavalta ja mene sinne vain tanssimaan. Pari saattaa löytyä aivan yllättäen, kun ei ollenkaan yritä. Näin kävi minulle.
- tanssit
Parinsa löytänyt kirjoitti:
Tiedätkö mikä auttaa? Lopeta itse seuranhaku lavalta ja mene sinne vain tanssimaan. Pari saattaa löytyä aivan yllättäen, kun ei ollenkaan yritä. Näin kävi minulle.
Etsivä löytää, sanotaan. Olen kyllä toista mieltä, eli samaa mieltä kuin parinsa löytänyt. No, menihän vaikeaksi. Siis tarkoitan että Se vaan menee niin, että et voi piilotella omia tarkoitusperiä kovin kauaa, siltä, joka on hakemassa sitä mitä sinulta puuttuu. Se on nimittäin luonnon laki että "kyllä luonto oravan puuhun ajaa."
Kärsivällisyys on ainoa asia mitä yleensä puuttuu kaikilta näissä suhdeasioissa. Aina on liian kiire ja ei malteta odottaa ja tutkia tarpeeksi tarkasti toisen tavotteita itsensä suhteen.
Silloin yleensä ajaudutaan tuollaisiin aloittajan mainitsemiin kiputilanteisiin.
Useimmat kyllä ovat eteensä katsojia, eivätkä ota turhia riskejä.
Ajattelen että jos hakee itselleen seuraa vakavassa mielessä, ei tanssipaikka kuitenkaan ole optimaalinen seuran löytymiseen.
- Pettynyt nainen
Pitää olla varuillaan,itsekkin vaikka olen montaa kertaa pettynyt,mies
ehti riiara minua vakavissaan puolivuotta sitten haistoin palaneen käryä.
Tansseissa tapasin maailman ihanimman miehen,seksiä annoin vasta
kolmanella tanssireissulla.
Kannattaa taustat selvittää ennekuin päästää sisään. - ihmejakummaa
Jaa sää annoit? Vai oliko se niin että sä sait mieheltä? Mikä ihme siinä on että naiset pitää sänkyhommia jonain maailmaa mullistavama tapahtumana jonka eteen miehen täytyisi jotenkin erityisesti kunnostautua? Aivan samoin minä voisin väittää että vasta toisilla treffeillä suostuin panemaan sitäkin mimmiä. Kunhan oli ensin kiltisti odottanut ja säyseästi laittanut illallisen sekä hieronut tanssi-illasta väsyneet jalkapohjat.
Ihme ajatusmaailma joillakin naisilla. Vieläkin. - Nopee mies
Totta Ihme ja kumma. En ymmärrä näitä joitakin naisia. Odotellaaan ja katsellaan. ettei vaan löytyis parempaa miestä. Sitten vasta seksin kimppuun. Vauhtia naiset!
- Realisti ymmärtäjä
Siinä vaikuttaa se miehen ja naisen oleellisin ero, että nainen voi tulla raskaaksi. Mikään ehkäisy ei toimi 100% varmuudella. Kannattaa sitä vähän katsoa kenen kersaa voi joutua kantamaan.
- antifema44
Realisti ymmärtäjä kirjoitti:
Siinä vaikuttaa se miehen ja naisen oleellisin ero, että nainen voi tulla raskaaksi. Mikään ehkäisy ei toimi 100% varmuudella. Kannattaa sitä vähän katsoa kenen kersaa voi joutua kantamaan.
Ei voi muuta sanoa kuin että tuo oli kyllä luovin ja kekseliäin perustelu seksin odotusarvon kohottamiseksi ylimaalliseksi, Jeesuksen toista tulemista suuremmaksi tapahtumaksi.
Mies näkökulma joka feministiltä aina unohtuu: Miehen tulee katsoa ketä tulee sinun mahdollisesti sietämän lapsesi äitinä. Äitikandidaatti voi meinaan pitää tulevaisuudessa tanssia ja tanssilavojen gigoloita tärkeämpänä kuin sinua ja tulevaa lastanne. - Miesnäkökulmaa myös
antifema44 kirjoitti:
Ei voi muuta sanoa kuin että tuo oli kyllä luovin ja kekseliäin perustelu seksin odotusarvon kohottamiseksi ylimaalliseksi, Jeesuksen toista tulemista suuremmaksi tapahtumaksi.
Mies näkökulma joka feministiltä aina unohtuu: Miehen tulee katsoa ketä tulee sinun mahdollisesti sietämän lapsesi äitinä. Äitikandidaatti voi meinaan pitää tulevaisuudessa tanssia ja tanssilavojen gigoloita tärkeämpänä kuin sinua ja tulevaa lastanne.Haloo... jos seksiä harrastetaan heti ekana iltana ja sen jälkeen ei ehkä edes nähdä koskaan, niin lapsihan jää vain sen naisen riesaksi. Eli kyllä siinä on naisella suurempi riski kuin miehellä. Kyllä minä ainakin miehenä kunnioitan naisia sen verran, että en ole seksiä vonkaamassa ekana iltana. Joutaa sitä odottamaan ainakin sinne toisille treffeille..
- Tarjottu on
Vaimouden vetoaminen. Aviosuhde jossa jompikumpi "omistaa" toista käyttäen vetoamiseen puolisouttaan on tanseissa ja sen ulkopuolella täysin mahdoton ja järjetön mustasukkaisten ja keskeneräisten henkilöiden oireilualusta.
Ei ole sen kauheampaa alistuksen muotoa kuin aviollisen puolisouden henkinen väkivalta kaikissa muodoissaan minkä seurauksena ihmiset hakee kai tätäkin kautta tilaa itsenäistyä ja kertoa sitä vertaistukena täälläkin?
Kun ei eväät riitä luottamukseen, eikä päässä järkeä ansaita sitä niin varattu tai harattu on sama asia. Varausta eikä omistusta ole olemassakaan eikä pidä antaa sille edes mahdolisuutta.
Kunnioitusta pitää olla ja kyetä se ansaitsemaan.
Tanssit ilman oireita on parasta ja varatuksi ja vainotuksi en enää ryhdy.- Samoilla linjoilla
Sinäpä sensanoit! Juuri niin ja on todella aika sanoa piste tuolle OMISTUS vainolle ja vaimous vetoomukselle.
Sillä sairaalla mustasukkaisuudella ja narsismilla on tuhottu ihmisiä ja suhteita tuhansia ja jatkuvasti se vain nostaa päätään.
Tanssi ja muu elämä tosiaan tarvitsee oireetoman ja vainoamiselta vapaan ihmisyyden. Tulkoo vihdoinkin terveeksi nämä OMISTAJAT....
- -4
äinään miäs toinen idiootti
- pro-nainen
Pitääkä sinne tanssilavalle sitten mennä sitä pildeä tarjoamaan? Oma on vikasi. Jos olet haku päällä, niin totta hemmetissä pitää ensin selvittää kumppaniehdokkan sivilisääty. Ei ole vaikeaa, tanssipiirit ovat sen verran pienet.
Pidetään tanssi tanssina ja nautitaan siitä, olimmepa varattuja tai vapaita.- mielipidemiess
Tuollaisilla pihtareilla ei ol emitään asiaan tansseihin. Pysykööt kotona. Tarvi tullanormaalien ihmisten tansseja pilaamaan. Tää on mun mielipide. Ja oikea sellainen.
- vihertää
mielipidemiess kirjoitti:
Tuollaisilla pihtareilla ei ol emitään asiaan tansseihin. Pysykööt kotona. Tarvi tullanormaalien ihmisten tansseja pilaamaan. Tää on mun mielipide. Ja oikea sellainen.
"mielipidemiess" käännyppä sinne terapiaosastolle!
- Mielenkiinnostapide
vihertää kirjoitti:
"mielipidemiess" käännyppä sinne terapiaosastolle!
Ahaa. Jos minulla siis on sinusta poikkeava mielipide tarvitsen terapiaa. Osastolla? Minkähänlaisesta osastosta olisi kysymys? Ja miten suuntautunutta terapiaa sinä suosittelisit? Mistä olet laajan ymmärryksesi mielipide-erojen osastohoidosta hankkinut?
Oletko siis valmis suosittelemaan tai jopa lähettämään kaltaiseni ihmisen tai ihmisiä terapiaan mielipiteideni vuoksi? Edustatko sinä mielipiteillsi vain itseäsi ja omaa näkökulmaasi vai puhutko nyt suuremman joukon, kuten tanssin aktiiviharrastajien edustajana?
Haluaisin tietää - vihertää
Mielenkiinnostapide kirjoitti:
Ahaa. Jos minulla siis on sinusta poikkeava mielipide tarvitsen terapiaa. Osastolla? Minkähänlaisesta osastosta olisi kysymys? Ja miten suuntautunutta terapiaa sinä suosittelisit? Mistä olet laajan ymmärryksesi mielipide-erojen osastohoidosta hankkinut?
Oletko siis valmis suosittelemaan tai jopa lähettämään kaltaiseni ihmisen tai ihmisiä terapiaan mielipiteideni vuoksi? Edustatko sinä mielipiteillsi vain itseäsi ja omaa näkökulmaasi vai puhutko nyt suuremman joukon, kuten tanssin aktiiviharrastajien edustajana?
Haluaisin tietääHoksasit kysyä yhden tärkeän asian tuossa, että mistä olen asiantuntemukseni hankkinut? Tietenkin suomi24:lta.
Sen perusteella voit olla sinä jolle vastaan tai ihan joku muu, joka ei ole edes tietoinen mistä keskustelusta on kysymys.
Joskus on hyvää terapiaa tanssiminen, mutta ei koskaan toisten kieltäminen tanssiin tulemasta ("pysy kotona" voidaan jonkun toimesta ottaa kirjaimellisesti).
Tietenkin voit itse sanoa olevasi normaali, niin minäkin sanon itsestäni. - asfollows
vihertää kirjoitti:
Hoksasit kysyä yhden tärkeän asian tuossa, että mistä olen asiantuntemukseni hankkinut? Tietenkin suomi24:lta.
Sen perusteella voit olla sinä jolle vastaan tai ihan joku muu, joka ei ole edes tietoinen mistä keskustelusta on kysymys.
Joskus on hyvää terapiaa tanssiminen, mutta ei koskaan toisten kieltäminen tanssiin tulemasta ("pysy kotona" voidaan jonkun toimesta ottaa kirjaimellisesti).
Tietenkin voit itse sanoa olevasi normaali, niin minäkin sanon itsestäni.Eli et pystynyt antamaan järkevää vastausta yhteenkään kysymykseeni. Sellaista se on kun ajatuksissa on vain tanssiaskel. Ei mahdu pääkoppaan muuta. Ei älyllisen ajatuksen häivä sinne pesiydy. Jatka toki rajoittuneella linjallasi mutta älä nyt enää vastaile viesteihini.
- Että jaksavat jauhaa
Hohoijaa.
- Kesä on mukavaa aika
Minusta ainakin kiva että pääsen välillä tanssien jälkeen painamaan silloin tällöin myös varattua naista. Oma mies kun ei ilmeisesti kykene tyydyttämään vaimonsa kaikkia tarpeita.
- Luhurikkainen
No ei se siitä ole aina meillä naisilla kiinni, ettei kotona " saisi " . Vaihtelu virkistää ja sitten taas kotonakin maistuu paremmalta. Niin se vain on, eikä se ole keneltäkään poissa.
- painaminen
Nohnoh, kyllähän se on siltä mieheltä poissa.Muuten, mikä saa miehen kutsumaan rakastelua "painamiseksi", minusta outo termi.
- äippätutkija
painaminen kirjoitti:
Nohnoh, kyllähän se on siltä mieheltä poissa.Muuten, mikä saa miehen kutsumaan rakastelua "painamiseksi", minusta outo termi.
Minusta taas "rakastelu" ei ole edes suomen kieltä vaan tökerö kirjain-kirjaimelta väännös muista kielistä. Moniin suomalaisiin murteisiin ei kuulu myöskään sana rakas ja senkin tyrkyttäminen joka paikassa on murteiden halveksuntaa. Antakaa ihmisten puhua äidinkielellään.
Ei kyllä "painaminenkaan" ole sen parempi sana tässä aiheessa. - NainenM
Eikös se ole siltä Miehen vaimolta poissa, Jos mies käy vieraissa. Kotona ei sitten jaksa ? Mun miestä turha iskeä tanssipaikoilla.
En ymmärrä miksi pitää varattua kun on vapaitakin?
Miehet kun on niin höveliäitä että he heti on flirtissä mukana kun joku nainen vähän hymyilee.
Miksi sitä pitää toisen mieltä pahoittaa jos oma vaimo tai naisystävä istuu vieressä ja joku pari tanssii ohi, nainen yrittää tehdä jotain silmäpeliä tai flirttiä miehen kanssa?
Eikös sitä huomaa jos tanssii usein saman miehen kanssa että he voisivat olla pari?
En harrasta parinvaihto viikkoja.
Saman totesin tanssikurssilla kun mennään oman parin kanssa kurssille, ja halutaan yhdessä oppia tanssimaan, niin sitten pistetäänkin että nyt vaihdetaan paria. Pääsee yksinäiset naiset tanssimaan kun miehiä selvästi enemmän. Sitten miehellä vaihtuukin nainen siinä ja oma vaimo sitten seisookin yksin ja opettelee tanssin askelia. Tuskinpa kehtaan tulla kurssille jos se näin on. Tai minä ainakin sanon että minä tanssin oman mieheni kanssa. - Tansseissa
NainenM kirjoitti:
Eikös se ole siltä Miehen vaimolta poissa, Jos mies käy vieraissa. Kotona ei sitten jaksa ? Mun miestä turha iskeä tanssipaikoilla.
En ymmärrä miksi pitää varattua kun on vapaitakin?
Miehet kun on niin höveliäitä että he heti on flirtissä mukana kun joku nainen vähän hymyilee.
Miksi sitä pitää toisen mieltä pahoittaa jos oma vaimo tai naisystävä istuu vieressä ja joku pari tanssii ohi, nainen yrittää tehdä jotain silmäpeliä tai flirttiä miehen kanssa?
Eikös sitä huomaa jos tanssii usein saman miehen kanssa että he voisivat olla pari?
En harrasta parinvaihto viikkoja.
Saman totesin tanssikurssilla kun mennään oman parin kanssa kurssille, ja halutaan yhdessä oppia tanssimaan, niin sitten pistetäänkin että nyt vaihdetaan paria. Pääsee yksinäiset naiset tanssimaan kun miehiä selvästi enemmän. Sitten miehellä vaihtuukin nainen siinä ja oma vaimo sitten seisookin yksin ja opettelee tanssin askelia. Tuskinpa kehtaan tulla kurssille jos se näin on. Tai minä ainakin sanon että minä tanssin oman mieheni kanssa.on niitä kursseja käyty missä on enemmän miehiä.
- Epätietoinen kainuu
Viekaita kuin ketut naimisissa olevat miehet,seurustelin miehenkanssa
2 vuotta kun selvis että olikin naimisissa,jätin saman tien kuin nalli kalliolle
miehen enkä vastaa enää puheluihin.
Miten olikein saa selville,onko varattu?- että silleen
Kysy suoraan oletko varattu, ja jos sanoo olevansa vapaa, ala käyttäytymään sen mukaan.Kysy miehen osoitetta , laita postia kotiin tai kerro että haluaisit tulla käymään jne. kyllä varmana alkaa paljastua onko varattu,
- Monelle raottanut
Varatut miehet tanssipaikoilla kysyttyä tavaraa,osaa hommat.
- varsinainen pipipää
Voi taivas näitä tyhmiä juttuja, että ihan olet "raottanut" ja vielä monelle.Taitaa olla pääs vähän raottunut!
- ----------
Ai ku kiva tietää..että oikein kysyttyä tavaraa?? Justiin näitä varattuja tässä yleensäkin pitäisi varoa, ettei tule ongelmia.
En näe mitään arvokasta varatussa "tavarassa", enkä itse sellaista hae mistään
- Miehenmittaa
Mistäs tuon Luhurikkaisen löytäs ? Antaisin hänelle löytöpalkkion, jos hän on hyvännäköinen nainen.
- Tangon luomoissa
Minä tykkään tanssimisesta, käyn usein avovaimon kanssa tansseissa ja muutaman kerran olen sanoisko "päässyt" yksin tanssilavalle.
En silti ole sielä ollut ketään vonkaamassa, tietysti on välillä käynyt mielessä kun joku kuuma nainen on hieronut itseään minua vasten.
Olen vain tehnyt naiselle selväksi että olen varattu. Yleensä tämä riittää ja nainen ei hae enään tanssiin, tosin ei aina, ehkä nämä tapaukset on sit niitä jotka oikein hakee varattua miestä.
Ihmettelen mihin tanssilavoilta yleensä häviää porukoista puolet ennen tanssien loppumista, osa varmaan väsähtää, on aikanen herätys viikonloppunakin, mut. Lähtyeekö osa sit partnerin kanssa muihin hommiin ja kerkii silti kotio oman kullan viereen ajoissa heti tanssien loputtua? - NainenM
Tanssin vain oman mieheni kanssa. Onneksi ei tarvi olla Hakurivissä ja naisten tunnilla hakea muita tanssimaan. Onneksi on oma kaveri jonka kanssa tanssia. Kyllähän ne naiset katsovat että miksi tuo tanssii aina tuon kanssa, vaikka meillä ei ole sormuksia niin silti tanssimme yhdessä ja seurustelemme.
Eikös ne parit huomaa sellailla kun jos näkee parin tanssivan aina yhdessä. Ei tarvi toisten haikailla miehen perään ;) Kun on jo varattu :)
Sinkkuna ollessa ei sitä kyllä tiennyt kuka oli varattu ja kuka ei jos ei ollut sormusta. Omalta kohdaltani toivon rehellisyyttä. Että varattu sanoo suoraan eikä yritä iskeä. Ei kyllä itselleni sellaista tansseissa sattunutkaan. - Veera__21
Olen käynyt tanssimassa todella kauan ja aina on ollut niitä jotka hakevat vaan seuraa itselleen.Tanssi ei ole pääasia vaan se että saa jonkun raahattua mukaansa on sitten vapaa tai ei.
Itsellä ei tulisi mieleenkään havitella kenenkään miestä.Jos olen huomannut et siippa ei tykkää et haetaan niin en ole hakenut.
Olen myös huomannut oman miehen kohdalla että on kuulemma paljon sellaisia naisia jotka ihan suoraan kysyvät lähteekö mukaan.Minua on myös mulkoiltu kun olen mieheni kanssa tanssinut.
Joskus myös kun mieheni on jutellut paljonkin niin se on ollut kuulemma lupaus jatkosta.Paljonkin selkkauksia on sattunut. Minulla on pääasia vaan tansssia...niin se pitäisi ollakkin... - Sain kovan opetuksen
Minäkin sain opetuksen,tapasin ihannan sinkkumiehen tansseista,seurustelin miehenkanssa liki kaksi vuotta,
hälyytyskellot alkoi soimaan viimein vastasin hänen kännykkään
miehen ollessa suihkussa,kertoi olevansa naimisissa miehen kanssa.- korjausko
Tai siis tapasit valehtelevan ukkomiehen.
- tanssityttökö
Ei tarvitse naimisissa olla. On myös ns. sinkkuja jotka pyörittää useampaa naista yhtäaikaa. Suurin osa näistä naisista ei tiedä toisistaan mitään, sillä toinen osaa valehdella uskottavasti työ ym muista esteistä, jos ei tapaaminen onnistu. Myöskin nämä tyypit ovat sen verran häpeämättömiä narsistisia ihmisiä että käryn käydessä lähinnä kysellään että mistä toinen sai asian tietää. Anteeksipyyntöä ym ei ole aikomuskaan esittää.
Itse olen tälläiseen vedätykseen joskus sortunut ja olen siitä onneksi päässyt pois.
Yleensä jos suhteen hoito perustuu suurimmalta osalta tekstiviesteihin, niin silloin kannattaisi selvittää taustat tarkemmin. Väärässä paikassa puhuminen kun ei välttämättä paranna suhdetta ;) - Sääli on sairautta
tanssityttökö kirjoitti:
Ei tarvitse naimisissa olla. On myös ns. sinkkuja jotka pyörittää useampaa naista yhtäaikaa. Suurin osa näistä naisista ei tiedä toisistaan mitään, sillä toinen osaa valehdella uskottavasti työ ym muista esteistä, jos ei tapaaminen onnistu. Myöskin nämä tyypit ovat sen verran häpeämättömiä narsistisia ihmisiä että käryn käydessä lähinnä kysellään että mistä toinen sai asian tietää. Anteeksipyyntöä ym ei ole aikomuskaan esittää.
Itse olen tälläiseen vedätykseen joskus sortunut ja olen siitä onneksi päässyt pois.
Yleensä jos suhteen hoito perustuu suurimmalta osalta tekstiviesteihin, niin silloin kannattaisi selvittää taustat tarkemmin. Väärässä paikassa puhuminen kun ei välttämättä paranna suhdetta ;)Heinolan pukki pyörittelee sujuvasti useampia naisia yhtäaikaa. Viikko sitten Vantaalla mukanaan ilmeisesti yksi hoidoista, Akoille näyttellee ihastunutta ja noi vanhat ämmät menee halpaa. Pyörii Kouvolan,Mikkelin ja Kuopion naisissa Ja Turun seudun tanssipaikoilla pyörittää naimisissa olevaa ämmää. Kuulemma matkatyöläinen,niin helppoa on-ei jää kiinni
- Leikki sänainen
Kukapa nauttisi jäätelökojun jonossa seisomisesta ja siirtyisi aina uudestaan jonon päähän jonottamaan.
Tottakai jäätelö syödään aina kun saadaan.
Tanssi on vain esileikin esileikki. - NainenM
Missä päin tällästä tapahtuu että varattuja Miehiä/Naisia Isketään?
Olisi kiva tietää että osaa pitää miehestä tiukemmin kiinni ;)
Sen verran jo ikää että ei tässä kehtais miestä alkaa vaihtamaan, Kun on miehen jo itselleni löytänyt. Tai saati antaa lainaksi. - Autottomat naiset ;)
Mene tansseihin katsomaan, niin näet - mitä se ukko kultasi
siellä touhuu.
Saattaa olla lukittuna koko illan. Poistuu ennen tansseja ja saattaa
tanssiparinsa kotiin ja saa siitä maksun luonnossa.
Kotiin ehtii vaimon viekkuun vielä hyvissä ajoin.
Kertoo kotona sitten, että tavallinen tanssi-ilta -D- win-win tilanne
Nooh Perhe-elämä on tylsää, mies voi saada uutta virtaa hoitaa lapsia ja leikata nurmikkoa.
- Laatua pitää olla
Jos saa hyvää tararaa voinko olla käyttämättä?
Laatu tavaraa harvoin tarjolla. - tysnsym
Varattuna naisena kyselen, että onko sillä joku tarkoitus, kun mies riviin palauttaessa puristaa kädestä vähän voimakkaammin. Onko se kiitos hyvin sujuneesta tanssista, vai jokin merkki suuremmasta kiinnostuksesta?
Ensimmäisessä tapauksessa uskaltaisin jopa vastata puristukseen, hyvin mielelläni sen tekisinkin (ok, niin olen tehnytkin, ajatellen sen olevan viatonta), mutta toisessa en.- crow me
No eihän sitä kukaan tällä palstalla voi tietää, ainoastaan se mies. Sentään yleisesti voi sanoa, että tanssinne oli miehelle jotain erityistä ja puristamisen tarkoitus on teidän välinen juttu.
- NainenM
Kyllä se minun mielestä on käden puristus siitä että oli onnistunut tanssi tai ehkä sitäkin että oli hyvä tanssia. Teillä sopinut tanssin askeleet hyvin yhteen :) Näin minäkin sen ajattelisin. Olen joskus kuullutkin asiasta ihan tanssi paikalla ja on minunkin kättä puristettu :) Joku jopa halannutkin joskus kun tanssi meni hyvin :) Tuleehan sitä hyvästä tanssista hyvä fiilis :)
En usko että siinä ois mitään suuremmasta kyse.
Hyvin sujuneesta tanssista se varmasti johtuu :) - Tanssiruoska
Käden puristaminen on yleinen ele, kun toisen mielestä tanssi on ollut miellyttävä.
- Selvä asia
Varattuna naisena tee itsellesi selväksi mitä mistäkin ajattelet ja kysy asiaa toiselta mikäli asia on epäselvä.
Miten joku toinen voi tietää sinua "puristaneen" miehen aikeet kun et itsekkään tiedä?!
Onko "varauksesi" itsellesi epäselvä vai mistä on kyse.
- Avokki mukana
Näiden onnettomien väärinymmärtävien sinkkutumpeloiden takia olen ruvennut tanssimaan vain oman kumppanin kanssa. Pitäkää tunkkinne.
- Erik 3
Halaaminen tarkoittaa tanssien päättymisen lisäksi kiinnostusta kyseistä henkilöä kohtaan, Jos on tehnyt jo syvempää tuttavuutta tanssilavalla.
- Kehitystäkö
Yhä uudestaan jaksaa ihmetyttää tämä keskustelu kun oloksi muodostuu edelleen se että kaikki tekee väärin tekipä mitä tahansa tanssiinkin liittyvää.
Nähdäkseni ongelma on siinä että, on olettamus että ihmisen voi omistaa ja se aiheuttaa sen "velvollisuuden" että haluaakin itse tulla omistetuksi eli "jahdatuksi ja kontroloiduksi" ettei tulisi ilmi se oman minän ongelma kuinka mahdoton halua on omistaa joku alistukseensa. - harrastustämäkin
Apua!Nyt alkoi pelottamaan koko uusi harrastus!Minä olen sinkkunainen,mutten todellakaan halua edes löytää tällä hetkellä miesystävää,vaan nimenomaan harrastaa kaikkea liikunttaa,kuten tanssiakin.
Olen nyt jonkin aikaa kierrellyt lavoja ja jossain paikoissa on näitä ällöttäviä miehiä,jotka utelevat heti,että onko mies odottamassa kotona?
Eihän kukaan heti keilahallissakaan tule kyselemään moisia.
Missä on lavoja ja ihmisiä,jotka ymmärtävät,että tämä voi olla VAIN harrastus eikä parin etsintää?- Lajikumppani
Niin ! VAIN harrastaessasi sinä "työnnyt" jonkun reviirille joka tapauksessa.? Kun harrastat niin se on ihan oikein niin minäkin teen. Se vain kannattaa otaa todesta että iso osa käy jatkuvaa "käsittelyä" siitä kuka tanssii kene kanssa ja minkä vuoksi! Niin ja se liitetään aivan muuhun kuin harrastukseen.
Mielestäni on myös outoa porukaa sikäli että, VAIN harrastava on leimattuna hyvin pinan joka ei todella saa haitata harrastajaa mutta pitää yllä sitä kuuluisaa kehityskeskustelua.
Mutta pitkäköön , me vain harrastetaan eikös?
- ihminen vaan
niinpä niin ällöttäviä miehiä kun naista etsivät ,enpä naisia ällöttävinä pidä jos moista utelevat antaa asialliseen kysymykseen asiallinen vastauksen ja jos kiinnostaa niin sehän se on tämän elämän tarkoitus.
- innovatiivista
Kaikki mietteet ovat inhimillisiä. Mitä sitten, jos hakee vakikaveria tansseista. Sehän on kaikkein hyväksyttävin motiivi tanssimiselle. Maailmanlaajuinen, en tiedä???
Jos tilanne olisi toisenlainen, että työaikana tanssittaisiin ja vapaa-aikana tehtäisiin töitä, olisi lähtökohdat aivan erilaiset ja ehkä enemmän edellytyksiä löytää oma todellinen motiivinsa tanssimiseen. - Tanssinharrastaja
innovatiivista kirjoitti:
Kaikki mietteet ovat inhimillisiä. Mitä sitten, jos hakee vakikaveria tansseista. Sehän on kaikkein hyväksyttävin motiivi tanssimiselle. Maailmanlaajuinen, en tiedä???
Jos tilanne olisi toisenlainen, että työaikana tanssittaisiin ja vapaa-aikana tehtäisiin töitä, olisi lähtökohdat aivan erilaiset ja ehkä enemmän edellytyksiä löytää oma todellinen motiivinsa tanssimiseen.Miten niin kaikkein hyväksyttävin motiivi tanssimiselle? Minusta kaikkein hyväksyttävin motiivi tanssimiselle on se itse tanssiminen. Tanssista nauttiminen ilman mitään taka-ajatuksia.
- elämää ja hauskaanpi
tanssisitko tanssirobotin kanssa jos sellaisia olisi olemassa ilman sitä toista ihmistä ,mitähän taka-ajatuksia sinulla itsellä on nautitko kaikkien tanssiparien kanssa samanlailla .Miehet saatta kysellä yhtäjos toista ilman taka-ajatuksia jotkut ei puhu pahemmin mitään .relax
- TM Kugelfisher
Olen seurannut sivusta tätä tanssi-kulttuuria. Ja täytyy sanoa että eräät käyttävät surukseen hyväksi tanssinaisia. Voi voi tanssinaiset! Ettekö näe? Eräät pro-tanssijamiehet pahimmasta päästä. Ja sitten surkutellaan panemisen merkeissä facebookissa. Jos on tietoa ja taitoa. Isketään nainen. Eikä jaaritella monen tanssinaisen kanssa. Minkä ottaisin.
- ouvau
Mitähän tuossa nyt valitettiin? Iskeekö prot naisia vai ei?
Voisit hieman selventää. Mitä kirjoitit.
- Pro-tanssitypy
Edellinen puhuu asiaa. Mikä teitä pro-tanssijamiehiä vaivaa?
- TM Kugelfisher
Lue Uudestaan. Pro-tanssija-miehet pyörittävät illasta toiseen samoja pro-naisia ja kehitystä ei tapahdu. Eli pariutumista tässä odotellaan Ja nää pro-tanssija-naiset uskovat että kohta Herra Pro-tanssija iskee mutta ei. Mikä maksaa, kestää? Vai onko kyse Osaamisen puutteesta makuukammarin puolella? Minä ainakin osaan.
- Yhden miehen nainen
Itse tanssin mieheni kanssa. Eikä minua muut miehet tai saati toisten miehet kiinnosta. Kun on jo se oma mies siinä kainalossa :) Mutta mieheni ei halua näyttää tunteitaan tansseissa, joten naiset ovat jutellut keskenään että miksi tuo tanssii aina tuon kanssa. Siksi koska hän on mun mies. Mieheni ei halua näyttää tunteitaan tansseissa mutta kotona hän rakastaa minua ja tykkäävän minusta. Vaikka se ei näkyisi yleisellä paikalla :)
Joku sanonutkin joskus että " se jolla onni on se onnen kätkeköön :) " - Piparimarkkinat
Kyllähän noita kiimaisia naisia tanssilavoilla riittää. Varatut ovat usein jopa kiinnostuneempia sänkypuuhista kuin sinkkunaiset.
Turha kaikesta on aina miehiä syyttää.- Ei kiinnosta
Naiset nimen omaan ja varatut! Sain esityksen missä tämä varattu tanssinainen jokelteli että on jäänyt vaille suhteessaan ja on täten aktiivinen tansseissa.
Tanssirivin ulkopuolelta ja jopa ulkoa näytti "metsästävän" joten halut näyttää olevan hyvät varatuilla daameilla. - ei pidä tanssia
Kyllä minunkin mielestäni naiset ovat herkempiä pettämään ja se naamioidaan "erilleen kasvamiseksi" tai "vaikeuksiksi liitossa". Olisi virkistävää tavata nainen joka ihan rehellisesti sanoisi, että tekee vaan yksinkertaisesti mieli eikä puhuisi soopaa.
Saadaankohan tällä selitysten keksimisellä itselle hyvä mieli ja vastuu siirretäänkin jollekin muulle? - s-taka*
ei pidä tanssia kirjoitti:
Kyllä minunkin mielestäni naiset ovat herkempiä pettämään ja se naamioidaan "erilleen kasvamiseksi" tai "vaikeuksiksi liitossa". Olisi virkistävää tavata nainen joka ihan rehellisesti sanoisi, että tekee vaan yksinkertaisesti mieli eikä puhuisi soopaa.
Saadaankohan tällä selitysten keksimisellä itselle hyvä mieli ja vastuu siirretäänkin jollekin muulle?Mutta kun on paljon meitä naisia joiden tosiaankaan ei tee mieli kuin tanssia.
Kotiinko pitäisi jäädä? - tangon huumaa
s-taka* kirjoitti:
Mutta kun on paljon meitä naisia joiden tosiaankaan ei tee mieli kuin tanssia.
Kotiinko pitäisi jäädä?Ei missään tapauksessa.
Eiköhän sinne tansseihin olla menossa nimenomaan tanssiin...niin minä aikankin menen.
Tietysti siä tansseissa voi harrastaa muutakin, mut ei kai se tanssi mittään sexsiä velvoita harrastaan?
Jos taas menen esim. sukssieni kanssa ladulle, menen hiihtään.
Jos taas on seuraa vailla, eikös sitä "nykyään" hommata treffipalstoilta ja mahdollisesti myös kapakoista. - s-taka*
tangon huumaa kirjoitti:
Ei missään tapauksessa.
Eiköhän sinne tansseihin olla menossa nimenomaan tanssiin...niin minä aikankin menen.
Tietysti siä tansseissa voi harrastaa muutakin, mut ei kai se tanssi mittään sexsiä velvoita harrastaan?
Jos taas menen esim. sukssieni kanssa ladulle, menen hiihtään.
Jos taas on seuraa vailla, eikös sitä "nykyään" hommata treffipalstoilta ja mahdollisesti myös kapakoista.Minusta kun on mukavaa tanssia eri ihmisten kanssa, joka ikisen vienti kun on erilainen ja näin omatkin taidot joutuvat jatkuvasti koetukselle. Seuraamistaitoa nimenomaan oppii erilaisten tanssittajien kanssa, ei sen ns. oman vakiparin jonka kaikki viennin metkut jo tietää ;-)
Ilmeisesti joku epäilee ettenkö sittenkin olisi tansseista jotain muuta kuin pelkkää tanssia hakemassa... tuo edelliseen vastaukseeni ilmestynyt miinus tarkoittanee sitä?
Miksiköhän noilla tanssikursseilla sitten käydään? Minä ainakin liikunnan ilosta ja siksi että on kivaa opetella tanssimaan aina vaan paremmin ja sulavammin eri tanssilajeja, ja mikäli mahdollista aina vaan taitavampien tanssittajien käsivarsilla.
Sängynlämmittäjää lähtisin etsimään ihan jostain muualta, jos sellaisesta olisi puutetta. - Tanssion paras
s-taka* kirjoitti:
Mutta kun on paljon meitä naisia joiden tosiaankaan ei tee mieli kuin tanssia.
Kotiinko pitäisi jäädä?Samoin meitä miehiä on paljon joidenka ei tee mieli muuta kuin tanssia. Tämä kohdaltani johtuu siitä että, kunnioitan ensinnäkin tanssijoita ja tanssia sekä sosiallista olosuhdetta siten ettei tulisi mieleenikään alkaa esittämään muita tarpeita siellä.
Kotiin pitäisi jäädä jos ei nämä "mielitekee" asiat ole selvät ennenlähtöä ja jos on epäselvää voiko ne kertoa tanssipaikalla. Eli mikäli pari kysyy tai haluaa vastauksia "tekeekömieli" asiaan niin on valmis kertomaan tosiaan sen reilusti ja vaikkapa etukäteenkin jos hakija siltä vaikuttaa.
Minusta sitä ei tule vongat keneltäkään saada vastausta omiin himoihinsa. - s-taka*
Tanssion paras kirjoitti:
Samoin meitä miehiä on paljon joidenka ei tee mieli muuta kuin tanssia. Tämä kohdaltani johtuu siitä että, kunnioitan ensinnäkin tanssijoita ja tanssia sekä sosiallista olosuhdetta siten ettei tulisi mieleenikään alkaa esittämään muita tarpeita siellä.
Kotiin pitäisi jäädä jos ei nämä "mielitekee" asiat ole selvät ennenlähtöä ja jos on epäselvää voiko ne kertoa tanssipaikalla. Eli mikäli pari kysyy tai haluaa vastauksia "tekeekömieli" asiaan niin on valmis kertomaan tosiaan sen reilusti ja vaikkapa etukäteenkin jos hakija siltä vaikuttaa.
Minusta sitä ei tule vongat keneltäkään saada vastausta omiin himoihinsa.Kiitos kivasta ja asiallisesta vastauksestasi. Käyn todella harvoin yksin tansseissa, ja silloin juuri edellä mainitsemistani syistä. Vastauksesi todistaa että samoin perustein tansseissa käyviä miehiäkin on. Tai tiesinhän minä toki sen, viime kesältä on muistissa muutama todellinen, "timanttikin" joiden en voisi kuvitella kirjoittelevan täällä ala-arvoiseen tyyliin.
Noita miinuksiani mietin ja ihmettelen... kohdistuvatkohan ne kirjoituksiini, (kuviteltuun) persoonaani vai yleiseen antipatiaan tansseissa käyviä ns. varattuja naisia kohtaan?
;-)
- satunnainen kommentt
Onpa noussut kova keskustelu moisesta asiasta! Voisi jopa luulla, että kaikki tansseissa käyvät etsivät vain seuraa! Eikö tanssimista harrastuksena sallita, jos ei satu tanssimaan oman puolisonsa kanssa?
Vähän sama asia kuin kerran eräällä chattipalstalla eräs nainen katkaisi heti keskustelun, kun kuuli minun olevan naimisissa!
Te valittajat etsitte vain sitä seuraa, ettekä sallisi muiden olevan tanssipaikoilla vain harrastamassa!
Nyt tähän vastataan seuraavaksi, että kaikki siellä yksin kulkevat etsivät jollain tavalla seuraa. Ei pitäisi yleistää, kun on niin monenlaista mielipidettä ja jopa elämäntapaa...- Tanssinpuolesta
Sinänsä todella tärkeä aihe. Vastaavasti vertaa keskusteluun esimerkikisi harrastavista aidoista tanssijoista joille se on liikuntaa. He ei tuo mitään haitaa kellekkään eikä vie kenekään vaimoja tai miehiä. Aiheesta silti on jatkuvasti helvetillinen keskustelu ja vaan siitä että he osaa tanssia ja ovat suosittuja!! Mielipaha ja muu itsetunto ongelma tulee vain siitä että he ovat oivaltaneet tanssin nautinnollisena liikuntana. Heitä tosin ollaan kytkemässä tähän "varattujen" ja aviokumppaneiden metsästykseenkin mutta pitkööt he vaan tämän saran itse.
Hyvin tanssivien joukkoon tunkeutuu silloin tällöin näitä aviovaimoja esittämään "vaintanssijaa" ja täten yrittävän saada hakusuosiota hyvintanssivien miesten joukossa mutta pian he kyttää jossain orrella ja baarin puolella varattuja miehiä sillä tanssijat ei lähde "kierrätykseen". - Puolesta tanssin
Tanssinpuolesta kirjoitti:
Sinänsä todella tärkeä aihe. Vastaavasti vertaa keskusteluun esimerkikisi harrastavista aidoista tanssijoista joille se on liikuntaa. He ei tuo mitään haitaa kellekkään eikä vie kenekään vaimoja tai miehiä. Aiheesta silti on jatkuvasti helvetillinen keskustelu ja vaan siitä että he osaa tanssia ja ovat suosittuja!! Mielipaha ja muu itsetunto ongelma tulee vain siitä että he ovat oivaltaneet tanssin nautinnollisena liikuntana. Heitä tosin ollaan kytkemässä tähän "varattujen" ja aviokumppaneiden metsästykseenkin mutta pitkööt he vaan tämän saran itse.
Hyvin tanssivien joukkoon tunkeutuu silloin tällöin näitä aviovaimoja esittämään "vaintanssijaa" ja täten yrittävän saada hakusuosiota hyvintanssivien miesten joukossa mutta pian he kyttää jossain orrella ja baarin puolella varattuja miehiä sillä tanssijat ei lähde "kierrätykseen".Tanssinpuolesta kirjoittaa asina juuri niikuin se on! Täysin samaa mieltä. Aidosti tanssin tavoittanna olen sitä mieltä että en aio sotkea tuota kyntämätöntä "varattu/omistettu" sopaa harrastukseeni! Olen myös tullut aika selkeästi tuohon samaan johtopäätökseen että aitotanssija ei tosiaan lähde kierrätykseen. Toki pidän mahdollisena että, tanssivana saattaa tulla eteen ihminen ken voisi olla myös suhteen kannalta varteenotettava mutta se käy ilmi oikeesti tai haluan sen selville. Tanssitaan sitten yksi tai yhdeksän tanssia illassa tai vaikka vuoden tai kahden ajan.
Milestäni myös joukossa on jokin "panettelija" joukko keille paljontanssivien arvostelu sekä arviointi on jopa elämäntehtävä mutta todellisuutta se ei muuta mintekään.
- p.mie
Tuttua juttua.
Tiedän montakin, niin miestä kuin naistakin, jotka käyvät erikseen tanssimassa, sitä erillään humppaamista kestää muutaman vuoden, ja sitten on ero valmis. On liikaa liiton kasassa pitämiseen, että juostaan illat (lue yöt) toisen perässä, kerätään tuttuja tanssiharrastuksen parista, ja naimisissa olevat tulevat "vähän" huonomuistisiksi, kun huomaavat että ei kerro olevansa sitoutunut, saa enemmän tanssia, kun luullaan tai oletetaan olevan vapaa......
Varatut - sitoutuneet - olkaa edes rehellisiä sille tanssin toiselle osapuolelle... ja viime kädessä myöskin sille puolisollenne... Se olisi oikein...- todella tuttua, ei
Tuolla perusteella voi kirjoittaa mitä vain:
1. pariskunta käy tahoillaan töissä ja muutaman vuoden kuluttua ero on valmis
2. pariskunta käy tahoillaan kuntosalilla ja muutaman vuoden...
3. ...............kalastamassa ja kansalaisopistossa.....
j.ne
oletko sattunut huomaamaan, että eroja on nykyisin aika paljon
- Tansseissa tavattu
Niin miksi toinen puolisoista ei voi näyttää että on sitoutunut. Istua nyt vähän erillään. Ja vilkuilla ympärille. Onko silloin haku päällä vai mikä siinä lie, Olisi kiva jos joku kertoisi minulle kun ei puolisolta saa siihen mitään vastausta :( Ei tarvisi toisten ihmetellä että miksi noi tanssivat aina yhdessä? Vai eikö se jo kerro jotain jos tanssitaan yhdessä :)
Tosin itse olen tunteellinen ihminen ja puolisoni tunteilee vaan kotona :)
Ei kuulema halua pahoittaa vapaan sinkun mieltä, jos jossain sattuu istumaan joku yksinäinen Nainen. Mutta oman puolison mielen voi näköjään pahoittaa :( - ahkera hakija
Tuttua tai ei?
- Lisään tuohon ketjuun vielä -
Olen käynyt tanssimassa, enemmän tai vähemmän, aina, viimeiset 3 vuosikymmentä. Sitoutuneena puolisoni kanssa, nyt eron jälkeen "sinkkuna". Minusta on vain kummallista, kun tulee puheeksi tanssin aikana - toisen osapuolen suhteen laatu - minulle on monesti vastattu, että "tavallaan naimisissa" tai "on minulla jonkinlainen puoliso kotona". Puolisosta huolimatta, annetaan sanatonta tai sanojen kanssa, viesti, että silti kiinnostan. Kuitenkaan en voi ryhtyä suhteeseen, varatun kanssa, tanssia voi kappaleen tai joskus toisenkin, mutta loppupeleissä olen se joka tässä häviää. Varattu viettää lomansa, juhlapyhänsä, vapaansa kuitenkin "kotona" ; ja minä yksin, ( tai tanssien )
Pikkukivaa en elämääni tarvitse, vaan oikean ihmisen, rehellisen, aidon ihmisen. - Luottamus katoaa
Minäkin sain opetuksen,menin kihloihin avoliitossa olevan miehenkanssa,
seurusteltiin vuoden enen kihlausta,oppirhat pitää maksaa. - voi luoja
Aivan käsittämätöntä soopaa, muutamaa kommenttia lukuunottamatta... -Kylläpä saikin makoisat naurut tästä ketjusta =D Eipä siinä muuta ku isäntä/emäntä käsiraudoilla hellaan kiinni jos yrittää yksin ulos, ja poltetaan varmuuden vuoksi kaikki tanssilavat - moiset synninpesäkkeet.. - Haloo? Millä vuosituhannella täälä eletään?! Huh huh..
- VARAAATTUSUHD
On tämä varattu "vahdittu" asia tullut täysin selville kun olen käynyt noin 10 vuotta tanssimassa. Täällä mehkaa ja kirjoittaa sekä käytännössä myös oireilee joukko keillä on suunnaton halua omistaa ja alistaa puolisoaan.
Siis itsensä sisältä nouseva keskeneräinen minäkuva sekä osallisuus toimia ja kasvaa ytesöllisyyteen sekä toisen kunnioittamiseen.
Parisuhteiden tuominen "tanssiapaikaratkaistavaksi" ongelmineen on surkea juttu ja poikii vain bensaa liekkeihin. Useimmiten on niin että, se on sitä narsisimiin perustuvaa tapaa hakutua paikkoihin missä saa ruokittua itsensä siäistä kärsimystä saadakseen toinen osapuoli syylliseksi.
"kuvitteelliinen täydellisyys on myös useimmiten oman minän käsite ja siksi mehkaamista riittää.
Viekää suhdekrapulaoksennus pois tanssipaikoilta- varattujen tanssittaja
Kyllä ihmetyttää tämä keskustelu, tanssiminen on tanssimista. Itse olen 42v sinkkumies ja tanssitan myös varattuja naisia. Omaan hyvät sosiaaliset taidot (puhelias, hyvät jutut, hyväkäytöksinen). Tutuimmat naiset lavalla ovat kaksi alle 30v perheenäitiä, joiden miehet hoitavat kotona pieniä lapsia. Olen myös näille varmaan ykkösvaihtoehto lavalla, toisen kanssa oon välillä ihan puolikin iltaa tanssinut yhtämittaan. Ei se silti tarkoita, että olisimme joku pari. Tulemme vaan niin hyvin juttuun ja tanssi sujuu hyvin...
Itselle tanssi on myös parinhakua, luulisi ettei minun kannattaisi tuhlata aikaa varattuihin, mutta pidän tanssia myös sosiaalisena tapahtumana ja varsinkin sellaisena missä saa viettää aikaa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa...sitoutumatta näihin sen enempää...
Lisäksi nuo varatut, esim kuinka vapautuneita he ovat (sinkut ovat varauksellisia) ja kuinka tulee juttuun toimii minulle parinhaussa mittarina, tiedän mitä tavoittelen sieltä sinkkujen parista ts nuo varatut määrittää sen tason mitä on hakusessa...
Mut tanssi ympäristö tuntuu joillekin olevan jonkinlainen kyttäyspaikka, missä just tehdään pareja ihmisistä vaikka mitään sellaista ei ole, paritanssiahan pitää just parin kanssa tanssia...
Itse olen esim pari vuotta sitten opetellut tanssimaan ja tanssin kurssiparin 20v nainen kanssa alkuun pitkän aikaa ja kaikki luuli että olemme pari, ikäeroa lähes 20v ?????
...eli kaikki ei ole sitä miltä näyttää... - Taitavatanssija
varattujen tanssittaja kirjoitti:
Kyllä ihmetyttää tämä keskustelu, tanssiminen on tanssimista. Itse olen 42v sinkkumies ja tanssitan myös varattuja naisia. Omaan hyvät sosiaaliset taidot (puhelias, hyvät jutut, hyväkäytöksinen). Tutuimmat naiset lavalla ovat kaksi alle 30v perheenäitiä, joiden miehet hoitavat kotona pieniä lapsia. Olen myös näille varmaan ykkösvaihtoehto lavalla, toisen kanssa oon välillä ihan puolikin iltaa tanssinut yhtämittaan. Ei se silti tarkoita, että olisimme joku pari. Tulemme vaan niin hyvin juttuun ja tanssi sujuu hyvin...
Itselle tanssi on myös parinhakua, luulisi ettei minun kannattaisi tuhlata aikaa varattuihin, mutta pidän tanssia myös sosiaalisena tapahtumana ja varsinkin sellaisena missä saa viettää aikaa vastakkaista sukupuolta olevan kanssa...sitoutumatta näihin sen enempää...
Lisäksi nuo varatut, esim kuinka vapautuneita he ovat (sinkut ovat varauksellisia) ja kuinka tulee juttuun toimii minulle parinhaussa mittarina, tiedän mitä tavoittelen sieltä sinkkujen parista ts nuo varatut määrittää sen tason mitä on hakusessa...
Mut tanssi ympäristö tuntuu joillekin olevan jonkinlainen kyttäyspaikka, missä just tehdään pareja ihmisistä vaikka mitään sellaista ei ole, paritanssiahan pitää just parin kanssa tanssia...
Itse olen esim pari vuotta sitten opetellut tanssimaan ja tanssin kurssiparin 20v nainen kanssa alkuun pitkän aikaa ja kaikki luuli että olemme pari, ikäeroa lähes 20v ?????
...eli kaikki ei ole sitä miltä näyttää...Näimpä juuri! Samoin jo yli kymmenen vuotta olen tanssinut ja enimmäkseen varatujen naisten kanssa ja kyse on juuri tanssin tuomasta monipuoliseta ja monimuotisesta "elinvoimasta" kaikinpuolin.
En voisi kuvitellakkaan että ns: sössisin nämä arvokaat tanssisuhteet pariutumisyrityksillä sillä kunnioitan heidän suhteitaan ja olen laajasti ystävystynyt heidän miehiinsäkkin.
Varauksen esitän heti toki kun se oikea eteen sattuu eli vapaana vapaille koska vaan. Tanssissa ja muutoinkin . .
- Kierrossa oleva mies
Tämä on naisten oma vika,jepestä toiseen vaihdetaan,kierätyshän on muotia
joka asiassa. - B-single
No tässä ohjelmassa pitäisi ainakin olla sinkuuja vastapainoksi KIV:in iänikuisille karavaanari-seniileille:
http://satumaa.yle.fi/ajankohtaista/2012-02-14/sinkkutanssit-hae-ohjelmaan- just mahtavaa
Pitääkö se sisäsiittoinen tanssijengi vielä viedä telkkariin oikein tosi teeveetä tekemään? Kuinkahan moni lavojen "sinkuista" tuonnekin lähtee itseää tyrkyttämään. Eiin on päästävä hinnalla millä hyvänsä. Kuka sitä nyt takariviin jäisi jos on mahdollista päästä posettamaan.
"kattokaa ny vittu mua ku mä tulkitsen! " - Mahtavaa just
just mahtavaa kirjoitti:
Pitääkö se sisäsiittoinen tanssijengi vielä viedä telkkariin oikein tosi teeveetä tekemään? Kuinkahan moni lavojen "sinkuista" tuonnekin lähtee itseää tyrkyttämään. Eiin on päästävä hinnalla millä hyvänsä. Kuka sitä nyt takariviin jäisi jos on mahdollista päästä posettamaan.
"kattokaa ny vittu mua ku mä tulkitsen! "Tosi TV:t hän ei saa kuin TOSIKOISTA. Niitähän löytyy tanssipaikoilta kun katsoo miesten ja naisten istutuspenkkejä sekä rinkirivistöjä tanssiessaan!
Tuo ulkosiittoinen "kukaaneihae" askelvaihto porukka tuottaisi oikeasti tositevee ohjelman kaikkine mulkoiluineen kun kuka sitä nyt parketille rohkenis kun voi nurkassakin nyhjöttää ja tehdä oikein filosfista tanssiarvostelua.?
"Katsokaa ny jos löydätte minut täältä itsepakopaikasta nauttivien ihmisten takaa! " - samaa jorinaa
Mahtavaa just kirjoitti:
Tosi TV:t hän ei saa kuin TOSIKOISTA. Niitähän löytyy tanssipaikoilta kun katsoo miesten ja naisten istutuspenkkejä sekä rinkirivistöjä tanssiessaan!
Tuo ulkosiittoinen "kukaaneihae" askelvaihto porukka tuottaisi oikeasti tositevee ohjelman kaikkine mulkoiluineen kun kuka sitä nyt parketille rohkenis kun voi nurkassakin nyhjöttää ja tehdä oikein filosfista tanssiarvostelua.?
"Katsokaa ny jos löydätte minut täältä itsepakopaikasta nauttivien ihmisten takaa! "Tv sarja tulee todistamaan kuinka pinnallista porukkaa tansseissa käy, Ihmiset ihmettelevät kuin satuhäitä konsanaan. Ja tämänkin palautteen sisäsiittoporukka selittää tietenkin muiden kateudella.
Uskokaa jo viimein, kukaan ei halua katsella teitä tanssiessanne. - reyku
samaa jorinaa kirjoitti:
Tv sarja tulee todistamaan kuinka pinnallista porukkaa tansseissa käy, Ihmiset ihmettelevät kuin satuhäitä konsanaan. Ja tämänkin palautteen sisäsiittoporukka selittää tietenkin muiden kateudella.
Uskokaa jo viimein, kukaan ei halua katsella teitä tanssiessanne.Oot sie kyllä hölmö.
- Ei ollut oma
Tämä on tosi,miehet hakee tansseista pesää,poslarikin kelpaa,
tehdään rakkaudentunnustukset,mitä vaan kun pesää saa. - M15_4EVER
"Kun pesämiehistä puhutaan, niin on vain yksi: Uusis."
"Tanssii kivien kanssa."
"Uusis saa pesää ensitreffeillään, aina."
"Uusis ei kerjää p****a. P***u kerjää Uusista."
Kovia jätkiä kannattaa varoa, jos pystyy... - Pettynyt nainen
Ihastuin varattuun mieheen ja annoin ekallakertaa piparia,tätä olen katunut.
Latiksessa tapasin ihanan miehen,komea pitkä hyväkäytöksinen. - markku
Olen naimisissa oleva mies.
Käyn muutaman kerran vuodessa yksin tanssilavoilla. Pidän tanssimisesta erilaisten ihmisten kanssa ja nautin naistenhaun tuomasta jännityksestä.
Minulle on tärkeää päästä välillä keskustelemaan muiden ihmisten kanssa ja nauttimaan muidenkin seurasta -ilman mitään sen kummempia aikeita.
Mielestäni tässä ei ole mitään pahaa enkä kanna mistään huonoa omaatunto, vaikka vaimon on välillä vaikea käsittää, miksi menen mieluummin yksin kuin hänen kanssaa. Vaimon kanssa tansseissa käydessä voi kyllä tanssia, mutta olennnainen osa tapahtuman viehätyksestä, sosiaalisesta puolesta ja jännityksestä jää kokematta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246